Popis tréninku
Jednodenní praktický trénink pro zaměstnance procházející vyšším stresovým zatížením v komunikaci, coby běžnou součástí denní práce. Procvičíme cesty, jak pečovat o psychickou kondici a komunikační zdraví a podávat tak dlouhodobě kvalitní výkon. Odolnost má svá pravidla, pojďme se s nimi naučit pracovat.
Účastník na základě tréninku bude zvládat tyto dovednosti:
Absolvováním tréninku zlepší účastník tyto výsledky:
Většina času na tréninku je věnována praktickému procvičování ve dvojicích nebo ve skupině, které povede
Jakub Řeřicha. Obsah je zaměřen na přímou práci a posun v hlavních potřebách skupiny dle denní praxe. Můžete očekávat profesionální a zároveň uvolněnou atmosféru s dávkou humoru a praktických cvičení, jako jsou dechová, artikulační, fyzická, tlaková a rytmická cvičení na držení těla, mentální cvičení a zejména omezený počet komunikačních cvičení kombinující dodržení zadaných komunikačních pravidel, úctu a upřímnost.
Počet účastníků: maximální velikost skupiny je 12 osob, minimální počet účastníků pro realizaci tréninku je 7 osob.
OTEVŘENÝ TRÉNINK STRESS MANAGEMENT PRO PRACOVNÍKY KLIENTSKÝCH CENTER
Moravskoslezský kraj
česky