OTEVŘENÝ TRÉNINK STRESS MANAGEMENT PRO PRACOVNÍKY KLIENTSKÝCH CENTER

kurz

Základní info

Popis tréninku

Jednodenní praktický trénink pro zaměstnance procházející vyšším stresovým zatížením v komunikaci, coby běžnou součástí denní práce. Procvičíme cesty, jak pečovat o psychickou kondici a komunikační zdraví a podávat tak dlouhodobě kvalitní výkon. Odolnost má svá pravidla, pojďme se s nimi naučit pracovat. 

Účastník na základě tréninku bude zvládat tyto dovednosti:

  • Aktivně snižovat stres v komunikaci
  • Snížit vnitřní napětí v krátkém časovém intervalu


Absolvováním tréninku zlepší účastník tyto výsledky:

  • Rychlost a četnost obnovy rovnováhy po stresových situacích
  • Vlastní přispění do uvolnění atmosféry týmu

Většina času na tréninku je věnována praktickému procvičování ve dvojicích nebo ve skupině, které povede
Jakub Řeřicha. Obsah je zaměřen na přímou práci a posun v hlavních potřebách skupiny dle denní praxe. Můžete očekávat profesionální a zároveň uvolněnou atmosféru s dávkou humoru a praktických cvičení, jako jsou dechová, artikulační, fyzická, tlaková a rytmická cvičení na držení těla, mentální cvičení a zejména omezený počet komunikačních cvičení kombinující dodržení zadaných komunikačních pravidel, úctu a upřímnost.

Počet účastníků: maximální velikost skupiny je 12 osob, minimální počet účastníků pro realizaci tréninku je 7 osob.

OTEVŘENÝ TRÉNINK STRESS MANAGEMENT PRO PRACOVNÍKY KLIENTSKÝCH CENTER

Vybraný termín:

 Moravskoslezský kraj

Cena

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.