Cíle kurzu Získáte tipy, jak podpořit argumentaci a prezentaci svých myšlenek. V průběhu intenzívního nácviku objevíte potenciál dobře položených… |
Cíle kurzu Účastníci se naučí, jak z dat získat relevantní informace, které mají skutečnou hodnotu pro řízení firmy. Kurz nabízí praktické postupy pro… |
Obsah kurzu Říká se, že kdo se ptá, ten vede rozhovor. Smysluplné a vhodné otázky jsou základní stavební kámen jakéhokoliv dialogu. Pokud se dobře… |
Obsah kurzu Prezentování online může být výzvou, ale s vhodnými technikami můžete své vystoupení proměnit v nezapomenutelný zážitek. Naučte se, jak… |
Tento seminář je určen každému, kdo chce zlepšit své komunikační dovednosti v osobním i pracovním životě, včetně jednání s klienty a zákazníky. … |
Cílem semináře je objasnit podstatu asertivního jednání, zmapovat a zvládnout vlastní asertivní styl jednání, zdokonalit schopnost lépe hájit a… |
Účastníci kurzu si osvojí techniky přesvědčivé a srozumitelné prezentace. Posílí své sebevědomí při veřejném vystupování, naučí se získat zájem… |
Kurz je zaměřen na rozšíření dovedností pro prezentování nových projektů, produktů, změn apod. Účastníci si osvojí umění zaujmout a přesvědčit… |
Prezentace patří k častým profesionálním aktivitám a jejich důkladná příprava, správná organizace a efektivní provedení náleží k nejdůležitějším… |
Kurz je ideální nejen pro pracovníky v automobilovém průmyslu a obchodu s automobily, ale také pro zaměstnance širokého okruhu subdodavatelských oborů… |
Popis kurzu Cílem tréninku je poskytnou vám praktické nástroje a dovednosti, jak rozpoznat a čelit manipulativnímu chování v komunikaci. Trénink se… |
Popis kurzu Cílem tohoto tréninku je zdokonalit vaše komunikační dovednosti, které skutečně rozhodují o úspěchu, ať už vedete projekt, vyjednáváte se… |
Description How to work effectively with the Indian team and avoid unnecessary conflicts and misunderstandings. Communicating with Indians is not always… |
Chcete mít lepší výsledky a zároveň být spokojení? Kreativnější nápady? Méně stresu? Více energie? Toto vše závisí na tom, jakou část mysli… |
GARANTUJEME, že se při objednávce již 2 a více účastníků na vybraný termín školení uskuteční. Cíl kurzu: Naučit a procvičit základní techniky a… |
VEDENÍ LIDÍ A TÝMŮ - ŘÍDIT NEBO VÉST? Cíl kurzu: Vysvětlit zásady efektivního vedení lidí Analyzovat stávající styl vedení Naučit… |
Jsou vaše porady zdlouhavé, vyčerpávající a neefektivní? Přihlaste se a zjistěte, jak z porady udělat pevný základ pro další spolupráci. Prakticky si… |
Chcete umět vést skupinové diskuse tak, aby byly efektivní, držely se tématu a směřovaly k užitečným výstupům? Absolvujte třídenní kurz Ucelený základ… |
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Po absolvování kurzu je absolvent připraven pro činnost na pozice marketingového manažera, account manažera… |
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
[shine-gallery] Věříte, že za jeden večer můžete získat hlubší vhled do svého osobního rozvoje? Pochopit své blízké a kolegy v práci a tím zlepšit vaši… |
[shine-gallery] Věříte, že za jeden večer můžete získat hlubší vhled do svého osobního rozvoje? Pochopit své blízké a kolegy v práci a tím zlepšit vaši… |
Mluvte srozumitelně, kultivovaně a poutavě – Vaši zákazníci a šéfové to ocení ÚVOD A CÍL Kurz rétoriky a práce s hlasem je zaměřen na techniku a… |
Pomocí příběhu můžete přesvědčovat druhé, získat si pozornost i ovlivňovat atmosféru ve firmě. Udělejte vaše prezentace zajímavé a motivující. … |
Klient si může dovolit cokoliv, konzultant byl měl cokoliv zvládnout. Naučte se komunikovat s náročnými klienty Zákaznická zkušenost významně ovlivňuje… |
Improvizace aplikovaná do manažerské praxe je dnes nepostradatelnou dovedností, která podporuje komunikační a prezentační dovednosti, inovativní a… |
Cíle kurzu Naučíte se, jak si připravit správnou strukturu obchodního jednání a následných schůzek. Dozvíte se, jak si domluvit setkání s vašimi… |
Cíle kurzu V komunikaci někdy dojde k neporozumění a ke konfliktu. Existují možnosti, jak se změnou komunikace takovým situacím vyhnout nebo je významně… |
Obsah kurzu Určeno pro všechny, kteří chtějí pracovat na svém veřejném vystupování (přednáška, prezentace, projev) a působit jako profesionál před… |
Obsah kurzu Určeno pro všechny, kteří chtějí pracovat na svém veřejném vystupování (přednáška, prezentace, projev) a působit jako profesionál před… |
Úspěšný prodej není o náhodě, ale o schopnosti efektivně komunikovat, správně identifikovat potřeby zákazníka a umět přesvědčivě prezentovat svůj… |
Seminář je určen pro asistentky a sekretářky, které chtějí zlepšit své dovednosti v oblasti komunikace, etikety a profesionálního servisu. Pod vedením… |
Kurz je zaměřen na seznámení účastníků s teoretickými základy a nástroji řešení obtížných situací. V praxi se většinou jedná o kombinaci týmového… |
Kurz poskytne návod, jak mohou účastníci zvýšit svoji profesionalitu při každodenní zpětné vazbě, ať už se jedná o namátkovou pochvalu či kritiku… |
Kurz je vytvořen na míru potřebám pracovníků firemní zákaznické podpory, helpdesků, call-center a reklamačních oddělení, kteří musí běžně řešit… |
Naučíte se používat cizí jazyk v každodenních situacích spojených s Vaší profesí, kde Vám obecná znalost jazyka již nestačí – rozvoj specializované… |
Popis kurzu Cílem tréninku je osvojit si dovednosti potřebné pro komunikaci a spolupráci v multikulturním pracovním prostředí. Dosáhnout vzájemného… |
Popis kurzu Cílem tréninku je osvojit si dovednosti potřebné pro komunikaci a spolupráci v multikulturním pracovním prostředí. Dosáhnout vzájemného… |
Cíl kurzu: Naučit se úspěšně prodat sebe, své výrobky či služby Zbavit se nervozity a strachu z prodeje Pochopit potřeby a hodnoty zákazníků a… |
Cíl kurzu: Naučit se a procvičit základy telefonování a telemarketingu, procvičit správnou komunikaci po telefonu, jak se vyvarovat nesprávných návyků… |
Potřebujete se naučit otevřeně a přitom bezpečně sdílet svoje potřeby, pocity i přání vůči ostatním a současně totéž přijímat? Přihlaste se a poznejte… |
The Art Of Facilitation is a practically oriented three-day training that will clearly guide you through facilitation from A to Z. This training is… |
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané… |
Objevte sílu otázky a koučovací přístup v komunikaci. Kdo se ptá, vede rozhovor. Kdo se umí správně ptát, je ve výhodě. "Nikdy nebudeme mít odpověď… |
OBSAH Principy komunikace a úspěšného jednání s lidmi Základní komunikační dovednosti umění naslouchat kladení otázek - kdo se ptá, vede… |
Naučte se efektivně komunikovat v každé situaci a získejte profesionální jistotu Komunikačně zdatná a organizačně schopná asistentka je… |
Obhajte své názory, prosaďte se a buďte v práci sebejistější a spokojenější Máte dobré nápady, ale nedaří se vám je prosadit? Bojíte se říci „ne“, a… |
Cíle kurzu Poznáte základní metody a nástroje řízení projektu. Získáte poznatky, které vám pomohou úspěšně zvládnout váš projekt: od zadání, naplánování… |
Cíle kurzu Zdokonalíte své dovednosti konstruktivních reakcí v situacích, které hrozí vyústit v konflikt, nebo ve chvíli, když už konflikt eskaloval… |