Komunikační a prezentační dovednosti

Všechny kurzy
Upřesnit
Zvolit jazykovou školu
Vybrané: vše v

Výpis jazykových kurzů na míru

Výpis 351400 - chcete vidět všech 74361 kurzů zaregistrujte se
[shine-gallery] Věříte, že za jeden večer můžete získat hlubší vhled do svého osobního rozvoje? Pochopit své blízké a kolegy v práci a tím zlepšit vaši…
[shine-gallery] Věříte, že za jeden večer můžete získat hlubší vhled do svého osobního rozvoje? Pochopit své blízké a kolegy v práci a tím zlepšit vaši…
Proposed training structure (subject to precision according to client´s requirements): Purpose of etiquette and protocol rules in social and…
OBCHODNÍ A MANAŽERSKÁ KOMUNIKACE S CIZINCI Cíle kurzu • Naučíte se, jak efektivně aplikovat různé prodejní techniky v různých kulturách • Pochopíte…
Cíle kurzu Cílem kurzu je pomoci účastníkům porozumět individuálním komunikačním stylům na základě systému Human Design a naučit se efektivně…
Cíle kurzu Konečně užitečná a citlivá zpětná vazba v osobním i v pracovním životě Jak už nikdy nemusíte říkat druhým cokoliv nepříjemného Jak se zastat…
Posilte sebejistotu a sebeúctu, osvojte si základní pravidla asertivní komunikace Naučte se asertivně něco nebo někoho odmítat! Odolávejte nátlakovým…
Trénink u vás posílí jistotu v zacházení s vašimi podřízenými i nadřízenými a vytvoří základ pro vaši efektivní komunikaci i v nesnadných situacích…
Obsah kurzu Absolventi tréninku budou podstatně lépe zvládat pro mnohé kritickou fázi obchodního vyjednávání – vyjednávání o ceně. Dokáží dosáhnout…
Obsah kurzu Absolventi tréninku budou podstatně lépe zvládat pro mnohé kritickou fázi obchodního vyjednávání – vyjednávání o ceně. Dokáží dosáhnout…
PROTOKOL & ETIKETA PRO PROFESIONÁLY Celodenní seminář pro úředníky, manažery a diplomatické pracovníky Ovládněte umění reprezentace a staňte se mistrem…
Máte pocit, že už jste vyzkoušeli všechno a přesto se vám nedaří vést úspěšně jednání s klienty, kolegy, nebo vašimi partnery? Zdá se vám, že lidé…
Účastníci kurzu si osvojí techniky přesvědčivé a srozumitelné prezentace. Posílí své sebevědomí při veřejném vystupování, naučí se získat zájem…
Kurz je zaměřen na rozšíření dovedností pro prezentování nových projektů, produktů, změn apod. Účastníci si osvojí umění zaujmout a přesvědčit…
Prezentace patří k častým profesionálním aktivitám a jejich důkladná příprava, správná organizace a efektivní provedení náleží k nejdůležitějším…
Kurz je ideální nejen pro pracovníky v automobilovém průmyslu a obchodu s automobily, ale také pro zaměstnance širokého okruhu subdodavatelských oborů…
Popis kurzu Cílem tréninku asertivního jednání je vybavit vás praktickými dovednostmi a technikami, které vám umožní úspěšně komunikovat své potřeby a…
Popis kurzu Cílem tréninku asertivního jednání je vybavit vás praktickými dovednostmi a technikami, které vám umožní úspěšně komunikovat své potřeby a…
Description How to work effectively with the Indian team and avoid unnecessary conflicts and misunderstandings. Communicating with Indians is not always…
GARANTUJEME, že se při objednávce již 2 a více účastníků na vybraný termín školení uskuteční. Cíl kurzu: Naučit a procvičit základní techniky a…
VEDENÍ LIDÍ A TÝMŮ - ŘÍDIT NEBO VÉST? Cíl kurzu:   Vysvětlit zásady efektivního vedení lidí Analyzovat stávající styl vedení Naučit…
Esence metody facilitace. Ty nejdůležitější facilitační dovednosti pro vaši praxi za jediný den. Kurz je akreditovaný MPSV. Na kurzu Facilitační…
Jsou vaše porady zdlouhavé, vyčerpávající a neefektivní? Přihlaste se a zjistěte, jak z porady udělat pevný základ pro další spolupráci. Prakticky si…
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího…
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího…
Nefunguje vám to v týmech? Jsou vaši lidé málo aktivní, demotivovaní, nepřebírají odpovědnost, chybí vzájemná podpora, nadšení a vášeň, projevují se…
[shine-gallery] Věříte, že za jeden večer můžete získat hlubší vhled do svého osobního rozvoje? Pochopit své blízké a kolegy v práci a tím zlepšit vaši…
- pomoc a podpora konzultanta před konkrétním jednáním či vyjednáváním Individuální příprava před (obchodním) jednáním a vyjednáváním Čeká vás…
Dobrý obchodník ví, jak vést prodejní jednání a umí se zákazníkem správně mluvit. Úspěšný obchodník nedělá chyby, které vedou ke zbytečně…
Cíle kurzu Získáte návody na rozmanité postupy, které využijete k dosažení shody v jednání s druhými. Najdete nové a účinné cesty pro jednání s lidmi…
Cíle kurzu Každý člověk má dokonalou osobnost – jen každý mluví trochu jiným jazykem. Naučíte se rychlé rozklíčovat typ a komunikační jazyk daného…
Opakujete stále stejné drama, i když jste vyměnili kulisy i herce? Přemýšlíte o tom, proč na vás druzí reagují tak, jak na vás reagují? Nakolik vůbec…
Klient si může dovolit cokoliv, konzultant byl měl cokoliv zvládnout. Naučte se komunikovat s náročnými klienty Zákaznická zkušenost významně ovlivňuje…
Obsah kurzu Mezi rozhodnutím a výsledkem je poměrně složitý vztah. I špatné rozhodnutí může nakonec přinést dobrý výsledek, a naopak. Roli hraje nejen…
Obsah kurzu Určeno pro začínající mistry nebo parťáky, kterým je vzhledem k jejich solidní technické odbornosti nově svěřeno částečné nebo plné vedení…
Komunikace je velkou součástí našeho života a dost významně se podílí na naší kvalitě života, protože ovlivňuje naše vztahy a interakci s druhými, ať…
Úspěšné vedení lidí neznamená jen rozdávat úkoly a kontrolovat jejich splnění. Skutečně efektivní manažer rozumí psychologii svých zaměstnanců, umí s…
Kurz je zaměřen na seznámení účastníků s teoretickými základy a nástroji řešení obtížných situací. V praxi se většinou jedná o kombinaci týmového…
Kurz poskytne návod, jak mohou účastníci zvýšit svoji profesionalitu při každodenní zpětné vazbě, ať už se jedná o namátkovou pochvalu či kritiku…
Kurz je vytvořen na míru potřebám pracovníků firemní zákaznické podpory, helpdesků, call-center a reklamačních oddělení, kteří musí běžně řešit…
Naučíte se používat cizí jazyk v každodenních situacích spojených s Vaší profesí, kde Vám obecná znalost jazyka již nestačí – rozvoj specializované…
Popis kurzu Cílem tréninku je poskytnou vám praktické nástroje a dovednosti, jak rozpoznat a čelit manipulativnímu chování v komunikaci. Trénink se…
Popis kurzu Cílem tréninku je dosáhnout vzájemného porozumění, spolupráce a dosažení společných cílů v rámci komunikace. Během tréninku se ponoříte do…
Cíl kurzu: Poznat klíčové prvky vzdělávacího cyklu Získat přehled nástrojů, jak lze analyzovat vzdělávací potřeby a vyhodnocovat přínosy…
Cíl kurzu: Naučit se motivovat a vést podřízené ve výrobním provozu Rozvinout schopnost řídit týmy ke kvalitním výsledkům Vysvětlit užití…
Chcete umět vést skupinové diskuse tak, aby byly efektivní, držely se tématu a směřovaly k užitečným výstupům? Absolvujte třídenní kurz Ucelený základ…
Potřebujete se naučit otevřeně a přitom bezpečně sdílet svoje potřeby, pocity i přání vůči ostatním a současně totéž přijímat? Přihlaste se a poznejte…
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího…
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Po absolvování kurzu je absolvent připraven pro činnost na pozici Asistenta/asistentky. Zná pravidla písemné…
Mluvte srozumitelně, kultivovaně a poutavě – Vaši zákazníci a šéfové to ocení ÚVOD A CÍL Kurz rétoriky a práce s hlasem je zaměřen na techniku a…