Komunikační a prezentační dovednosti

Všechny kurzy
Upřesnit
Zvolit jazykovou školu
Vybrané: vše v

Výpis jazykových kurzů na míru

Výpis 401450 - chcete vidět všech 75403 kurzů zaregistrujte se
Obsah kurzu Máte někdy pocit, že spolupráce s kolegy, kteří nejsou vašimi podřízenými, může být výzvou? Naučte se, jak získat jejich podporu, motivovat…
Obsah kurzu Chcete lépe porozumět sami sobě, využít svůj skrytý potenciál a dosahovat více v osobním i profesním životě? Na tomto semináři se naučíte…
„Nemám čas!“ „Nestíhám!“ „Kéž by měl den více hodin!“ Také máte pocit, že je čas spíše vaším nepřítelem než spojencem? Tento jednodenní seminář vás…
Mistr je klíčovým článkem mezi vedením společnosti a zaměstnanci. Jeho schopnost efektivně komunikovat, vést a motivovat tým přímo ovlivňuje pracovní…
Kurz se zaměřuje na objasnění základních komunikačních schémat a jejich procvičení v praxi. Účastníci si vyzkouší techniky profesionální komunikace se…
V kurzu budou prezentovány techniky a dovednosti, které jsou efektivní pro úspěšné vyjednávání. Účastníci rozvinou své umění argumentace a…
Popis kurzu Cílem tréninku je získat přehled o možnostech využití a nástrojích interní komunikace. Získáte praktické postupy, jak řešit různé krizové…
Popis kurzu Cílem praktického workshopu je naučit se důležité zásady, principy rétoriky a jak lépe pracovat s vlastním mluveným projevem. Zdokonalíte…
Cíl kurzu: Naučit se motivovat a vést podřízené ve výrobním provozu Rozvinout schopnost řídit týmy ke kvalitním výsledkům Vysvětlit užití…
GARANTUJEME, že se při objednávce již 2 a více účastníků na vybraný termín školení uskuteční. Cíl kurzu: Dokázat se prosadit Posílit vlastní…
Chcete, aby vaše školení a workshopy byly poutavější a opravdu přínosné? Potřebujete získat  větší sebejistotu při vedení kurzů? Přihlaste se na náš…
Naprostá většina školení, kurzů a workshopů se přesunula do online prostředí. Přináší to nové výzvy a současně se objevují nové možnosti. V tomto…
Standardní délka je jeden den. Zkouška probíhá na učebně, vybavené příslušnou technikou, praktická část v místě zkoušky dle pokynů zkoušejícího…
Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm…
Chcete lépe spolupracovat s druhými a budovat dobré vztahy v týmu? Chcete umět efektivněji přesvědčovat, vyjednávat, prezentovat výsledky či se bránit…
Jaká je síla našich emocí? Proč jsou emoce motorem lidského chování? Proč v praxi uspěje lépe ten, kdo umí dobře vycházet s druhými, lépe spolupracovat…
Zákaznická zkušenost je rozhodující faktor úspěchu každé firmy. Tento praktický trénink vám pomůže zvládnout i ty nejnáročnější zákaznické interakce s…
Vytvořte si vlastní koncepci účinného vyjednávání Chcete si zvýšit svou vyjednávací sílu a zlepšit vyjednávací schopnosti? Vyzkoušejte si své možnosti…
Cíle kurzu Stanete se lepším šéfem a kolegou. Naučíte se, jak vést tým plný různých povah tak, aby táhli za jeden provaz. Pochopíte, proč je každý člen…
Cíle kurzu Zjistíte, jak minimalizovat svoji nesoustředěnost a roztržitost v průběhu dne. Dozvíte se, jak vám různé techniky pomohou zvládat stres a tím…
Obsah kurzu Chcete lépe porozumět sami sobě, využít svůj skrytý potenciál a dosahovat více v osobním i profesním životě? Na tomto semináři se naučíte…
Obsah kurzu Určeno pro všechny, kteří již mají s vyjednáváním zkušenosti, ale potřebují se v něm dále zdokonalovat. Cílem je získat znalosti a návyky…
„Každý je génius. Ale pokud budete posuzovat rybu, podle její schopnosti vylézt na strom, bude celý svůj život žít s vědomím, že je neschopná“…
1) pracovní skupina jako sociální systém,3) schopnosti asertivity a jak je získat, Prezentace jednoduchých technik – jejich ukázka a vysvětlení…
Školu už jsme opustili dávno a někdy si nejsme jisti správností formulace nebo gramatickým jevem? Vyhněme se zbytečným pravopisným chybám a nevhodným…
Kurz je zaměřen na pochopení významu a uplatňování emoční inteligence při komunikaci a řízení lidí. Nestačí mít vysoké IQ, bez emoční inteligence…
Popis kurzu Cílem praktického workshopu je naučit se důležité zásady, principy rétoriky a jak lépe pracovat s vlastním mluveným projevem. Zdokonalíte…
Popis kurzu Cílem tréninku je získat přehled o možnostech využití a nástrojích interní komunikace. Získáte praktické postupy, jak řešit různé krizové…
Cíl kurzu: Naučit se úspěšně prodat sebe, své výrobky či služby Zbavit se nervozity a strachu z prodeje Pochopit potřeby a hodnoty zákazníků a…
Cíl kurzu: Poznat co to je vyjednávání a kdy má smysl vyjednávat Dokázat zvládnout přípravu na vyjednávání Seznámit se s možnými strategiemi pro…
Dostáváte se do situací, kdy souhlasíte s něčím, co vám následně nevyhovuje? Bojíte se manipulace? Váháte, když si máte o něco říci? Je pro vás…
Stává se vám, že když předstoupíte před publikum, rázem zapomenete, o čem jste chtěli mluvit? Nebo vás zrovna tohle netrápí, ale pořád cítíte, že by…
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané…
Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané…
aktuálně: 2019 https://www.educity.cz/kurzy/praha/1-recnicka-skola-retorika-mluveny-projev-a-prace-s-hlasem-ko-s3666281 …
aktuálně 2019 https://www.educity.cz/kurzy/praha/1-recnicka-skola-retorika-mluveny-projev-a-prace-s-hlasem-ko-s3666281…
Trénink "Budování Důvěry se Zákazníky" je vaším průvodcem k získání klíčových dovedností a strategií, které vám pomohou vytvořit pevné a dlouhodobé…
Praktický trénink odmítání a reagování na kritiku, námitku nebo urážku   Dostáváte se často v rámci své profese jako manažer do citlivých, nesnadných a…
Cíle kurzu Dozvíte se, proč se telefonování nemusíte bát. Zjistíte, jak klienta zaujmout při prvním telefonickém kontaktu. Natrénujete využití otázek pro…
Cíle kurzu Seznámíte se s typy a známkami skryté manipulace. Poznáte, co manipulace způsobuje, jak vás ovlivňuje v běžném pracovním i osobním životě. …
Obsah kurzu Určeno pro všechny, kteří již mají s vyjednáváním zkušenosti, ale potřebují se v něm dále zdokonalovat. Cílem je získat znalosti a návyky…
Obsah kurzu Jediná jistota v našem životě je změna. Přesto jsou změny pro mnohé velkým strašákem. Společně se podíváme na to, proč tomu tak je a jak…
Jsme připraveni přijmout kritiku? Umíme věcně kritizovat? Uspějme v konfliktu. Účastníci kurzu se seznámí s pojetím konfliktu a jeho zvládáním jako formy…
Cíle školení: Obsah školení: Komunikační dovednosti jako klíčový nástroj mistra co říkám, jak to říkám a čím to říkám Empatie - vcítění se do pozice…
Kurz volně navazuje na kurz Přesvědčování - argumentace - vyjednávání. Jeho hlavním cílem je uplatnění nejdůležitějších vyjednávacích aspektů, jimiž…
Kurz se zaměřuje na zvýšení efektivity telefonických hovorů. Účastníci si osvojí zásady profesionálního telefonování, budou procvičovat rétoriku a…
Popis kurzu Cílem tréninku je poskytnout nástroje a dovednosti, které zvýší vaši sebejistotu v telefonické komunikaci. Naučíte se nejen překonat trému,…
Popis kurzu Cílem tréninku je poskytnout nástroje a dovednosti, které zvýší vaši sebejistotu v telefonické komunikaci. Naučíte se nejen překonat trému,…
GARANTUJEME, že se při objednávce již 2 a více účastníků na vybraný termín školení uskuteční. Cíl kurzu: Naučit a procvičit základní techniky a…
VEDENÍ LIDÍ A TÝMŮ - ŘÍDIT NEBO VÉST? Cíl kurzu:   Vysvětlit zásady efektivního vedení lidí Analyzovat stávající styl vedení Naučit…