Firemní nabídka FBE Praha, s.r.o.
- TOP
Adresa
- Milovická 9, 198 00 Praha 9
Kontakty
- Tel.: +420777953489
- E-mail: dana.kodesova@fbe.cz
- Web: http://www.fbe.cz
- IČ: 62959379
- DIČ: CZ62959379
Kontaktní osoba: Dana Kodešová
Výpis kurzů na míru EduCity
Popis
Obchodní dovednosti
| Cíle získat a zdokonalit znalosti a dovednosti potřebné k úspěšnému prodeji položit základy k vytvoření profesionálních návyků pro úspěšnou práci… |
| Cíle zdokonalit obchodní zástupce v efektivní komunikaci se zákazníky prostřednictvím telefonu naučit účastníky využívat na zákazníka orientované… |
| Cíle identifikovat rezervy ve využívaní času a zvládnout techniky plánování času, které účastníkům umožní dosáhnout vyšší výkon zdokonalit… |
| Cíle představit ucelený komplex poznatků z oblasti vyjednávání rozvinout dovednosti potřebné pro kvalitní přípravu, efektivní argumentaci a… |
| Cíle uvědomit si, co od vedoucího očekávají obchodní zástupci zdokonalit se ve stanovování cílů a tvorby plánů prodeje naučit se identifikovat… |
| Cíle uvědomit si důležitost tréninku a koučování obchodních zástupců naučit se techniky tréninku a poskytování zpětné vazby formou pozitivního… |
| Cíle zdokonalit postupy a techniky, které účastníkům umožní lépe využívat pracovní čas rozvinout schopnosti účastníků určovat priority úkolů na… |
| Cíle zdokonalit se v telefonickém kontaktu, neboť je vizitkou firmy příprava na standardní rozhovory naučit se jednat s nepříjemnými zákazníky… |
| Cíle zdokonalit se nebo zvládnout techniku prvního kontaktu po telefonu zpracovat písemnou přípravu pro telefonický rozhovor, jehož cílem je … |
| Cíle dokázat udělat v úvodu obchodního jednání dobrý první dojem zvládnout první minuty obchodního jednání podle pravidel obchodní etikety naučit… |
| Cíle zaměřit pozornost obchodníků na potřeby zákazníků naučit obchodníky prezentovat produkt jako prostředek k naplnění potřeb a očekávání… |
| Cíle sestavit seznam nejčastěji se vyskytujících námitek zpracovat argumentaci na vybrané námitky intenzivním tréninkem zdokonalit techniku… |
| Cíle zpracovat standardní postupy vyhledávání zákazníků zpracovat nebo upravit kartu zákazníka identifikovat segmenty trhu a charakterizovat… |
| Cíle * zvýšit finanční objem objednávek získaných obchodními skupinami * celkový rozvoj vedoucích obchodních skupin v řízení obchodní skupiny, plánování… |
| Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Jak na to? Profesionální stanovení strategie pro dobu po skončení karantény: kdy laskavě, kdy… |
| Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Jak v současné době ustát tlak nákupčích na snížení cen a vyjít z toho jako vítěz Vím, jak… |
| Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Pro všechny, kdo potřebují vést rozhovor efektivně. Ucelená struktura cíleného rozhovoru Tipy pro… |
| Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Znalostním šampionem Miluji telefon Silná zbraň a brána do firmy Co jsem se naučil od klasiků… |
| Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Trénink pro všechny prodejce, jak na efektivní prodejní telefonáty. Příprava metodou „šachista“,… |
| Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Jak zvládnout skokový nárůst počtu dlužníků v důsledku krize? Jak vymoci pohledávku efektivně, tedy… |
| Cíle zvýšit finanční objem objednávek získaných obchodním zástupcem celkový rozvoj obchodních zástupců v technikách prodeje, psychologii prodeje… |
| Kurz lze realizovat prezenční či online formou. Přirozenost při kladení otázek a zjišťování informací. Nepříjemný výslech vs. příjemný dialog… |
| Cíle zdokonalit schopnosti obchodních zástupců uzavřít obchod využitím vhodné techniky a přiměřeného tlaku na rozhodnutí zákazníka naučit se… |
| V tomto přehledu jsou volně popsány některé tréninkové kurzy pro pracovníky Call Center (dále jen CC). Tyto popisy slouží jako inspirace pro načrtnutí… |
| Cíle zdokonalit se ve vytváření příjemné atmosféry obchodního jednaní a vybudovaní vztahu se zákazníkem naučit se identifikovat různé typy… |
| Cíle posilnit porozumění nutnosti zákaznické orientace pracovníků, kteří přicházejí do kontaktu se zákazníkem zdokonalit se v přesném, věcném a… |
Adresa firmy na mapě
Kurzy společnosti FBE Praha, s.r.o.
- Leadership v turbulentní době aneb buďte dobrým kapitánem svého týmu 5 800 Kč + 22% DPH 23.1.2026
- Moderní FMEA platformy pro řízení rizik a management kvality /APIS & PLATO e1ns/ 0 Kč 28.1.2026
- Výcvik koučování Coaching4Excellence 72 000 Kč… 27.2.2026
- Výcvik koučování Coaching4Excellence 72 000 Kč… 26.6.2026
- OBCHODNÍ DOVEDNOSTI
- TELEFON V RUKOU OBCHODNÍKA
- TIME MANAGEMENT PRO OBCHODNÍKY
- VYJEDNÁVÁNÍ
- ŘÍZENÍ OBCHODNÍHO TÝMU
- TRÉNINK A KOUČOVÁNÍ OBCHODNÍHO TÝMU
- KOMUNIKACE - základní kurz
- PŘESVĚDČIVOST V OSOBNÍ KOMUNIKACI
- EFEKTIVNÍ KOMUNIKACE
- UMĚNÍ PREZENTOVAT
- ŘÍZENÍ PROJEKTŮ A TVOŘIVÉ ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ A ÚKOLŮ
- TQM - Total Quality Management a Six Sigma
- TIME MANAGEMENT
- EFEKTIVNÍ VEDENÍ PORAD A WORKSHOPŮ
- HODNOTÍCÍ ROZHOVOR
- JAK EFEKTIVNĚ KOUČOVAT?
- PROFESIONÁLNÍ TELEFONICKÝ KONTAKT
- REENGINEERING A REDESIGN PROCESŮ- Metodika a nástroje radikálního zvýšení výkonnosti procesů v organizaci
- Six Sigma - Filozofie a nástroje zvýšení konkurenceschopnosti zlepšováním procesů
- EFEKTIVNÍ PROCESNÍ ŘÍZENÍ
- PROJEKTOVÝ MANAGEMENT I
