ZÁKAZNICKY ORIENTOVANÁ KOMUNIKACE

Kurz na míru

Základní info

Cíle

  • posilnit porozumění nutnosti zákaznické orientace pracovníků, kteří přicházejí do kontaktu se zákazníkem
  • zdokonalit se v přesném, věcném a zákazníkem pozitivně přijímaném způsobu verbální neverbální komunikace
  • rozvinout schopnost aktivně naslouchat a porozumět potřebám a očekáváním zákazníka
  • naučit se číst neverbální projevy zákazníka a získávat z nich zpětnou vazbu pro další postup v obchodním jednání

 

Kurz je určen pro

prodejce, obchodní zástupce a vedoucí obchodních oddělení.

 

Obsah

Zákaznická orientace

Dvě úrovně služby zákazníkům

Komunikace

Verbální komunikace

Neverbální komunikace

Aktivní naslouchání

 

Charakteristika a forma kurzu

„Zákaznicky orientovaná komunikace" je dvoudenní, interaktivní a výcvikové školení.

 

Pracovní metody

  • krátké přednášky
  • moderovaná diskuze
  • práce ve skupinách
  • modelové scénky
  • videotrénink
  • licenční výukové filmy doplňují a podporují okruhy daných témat


Podrobnější informace o obsahu a metodice kurzu je možné vyžádat odesláním požadavku na FBE kliknutím ZDE

ZÁKAZNICKY ORIENTOVANÁ KOMUNIKACE

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je šest a tři ? Součet zapište číslicemi.