Telefonní vychytávky pro pracovníky call center

Kurz na míru

Základní info

Kurz lze realizovat prezenční či online formou.

 

  • Přirozenost při kladení otázek a zjišťování informací. Nepříjemný výslech vs. příjemný dialog
  • Jak nepůsobit jako robot s připravenými a nacvičenými frázemi. 
  • Jak dát najevo naslouchání a zájem a projevit empatii a přitom příliš neprodlužovat telefonát. Práce s emocemi zákazníka
  • Slovo jako zbraň. Jsou slova a fráze, díky kterým působím více sebevědomě, jistě, přesvědčivě a naopak. Je dobré je znát a umět s nimi správně pracovat
  • Kreativní argumentace na námitky. Jak má vypadat námitkovník, jako účinná pomůcka k argumentaci.
  • Kdy netlačit a kdy zatlačit aneb jak číst signály zákazníka. 
  • Call script je mrtev, ať žije promyšlená struktura!

 

 

Telefonní vychytávky pro pracovníky call center

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a jedna ? Součet zapište číslicemi.