Základní info
  Cíle
  - dokázat udělat v úvodu obchodního jednání dobrý první dojem
- zvládnout první minuty obchodního jednání podle pravidel obchodní etikety
- naučit se číst informace z prvního dojmu, které jsou důležité pro obchodní jednání
 
 Trénink je určen pro
 prodejce, obchodní zástupce a vedoucí obchodních oddělení.
  
  
 Obsah 
 První dojem
 Etiketa v úvodu obchodního jednání
 Skupinová práce
 Představení firmy
 Videotrénink
  
 Charakteristika a forma
  - rozsah tréninku je 1 den
- pracovní metody: krátké přednášky, moderované diskuze, práce ve skupinách, modelové situace, videotrénink
 
 Přínosy
  - tréninkem se zvyšuje sebevědomí účastníků v úvodu obchodního jednání a jejich schopnost udělat na zákazníka dobrý dojem a zaujmout ho; tím se vytvářejí dobré předpoklady pro úspěšný průběh dalšího jednání
- při tréninku se zpracuje několik standardních představení firmy
Podrobnější informace o obsahu a metodice tréninku je možné vyžádat odesláním požadavku na FBE kliknutím ZDE