Základní info
  Cíle
  - zdokonalit se nebo zvládnout techniku prvního kontaktu po telefonu
- zpracovat písemnou přípravu pro telefonický rozhovor, jehož cílem je
 dohodnout si schůzku se zákazníkem
- zdokonalit se a nebo zvládnout překonávání námitek po telefonu
 
 Trénink je určen pro
 prodejce, obchodní zástupce a vedoucí obchodních oddělení.
  
 Obsah 
 Telefonování
 Struktura telefonického rozhovoru
 Skupinová práce
 Námitky po telefonu
 Skupinová práce
 Audiotrénink
  
 Charakteristika a forma
  - rozsah tréninku je 1 den
- pracovní metody: krátké přednášky, moderované diskuze, práce ve skupinách, modelové situace, audiotrénink
 
 Přínosy
  - tréninkem se zdokonalí schopnosti účastníků dohodnout si obchodní schůzku se zákazníkem prostřednictvím telefonu
Podrobnější informace o obsahu a metodice tréninku je možné vyžádat odesláním požadavku na FBE kliknutím ZDE