Firemní nabídka FBE Praha, s.r.o.
- TOP
Adresa
- Milovická 9, 198 00 Praha 9
Kontakty
- Tel.: +420777953489
- E-mail: dana.kodesova@fbe.cz
- Web: http://www.fbe.cz
- IČ: 62959379
- DIČ: CZ62959379
Kontaktní osoba: Dana Kodešová
Výpis kurzů na míru EduCity
Popis
Komunikační a prezentační dovednosti
Cíle posilnit porozumění nutnosti zákaznické orientace pracovníků, kteří přicházejí do kontaktu se zákazníkem zdokonalit se v přesném, věcném a… |
Cíle prohloubit a vylepšit komunikační dovednosti potřebné pro komunikaci s kolegy i klienty uvědomit si důležitost zpětné vazby jako prevence… |
Cíle zvládnou postupy, které vytvářejí větší přesvědčivost v osobní komunikaci zdokonalit řečnické dovednosti i působení jednotlivce jako celku v… |
Cíle zdokonalit schopnosti pracovníků v komunikaci s kolegy, podřízenými a nadřízenými vylepšit se v řešení konkrétních komunikačních situací… |
Cíle rozvinout schopnost manažerů profesionálně prezentovat nacvičit přípravu prezentace (jednoduchá, logická, přesvědčivá) naučit účastníky… |
Cíle zvládnout identifikaci a vyhodnocování problémových oblastí koučovaných vylepšit nebo získat dovednosti pro dávání efektivní zpětné vazby… |
Cíle zdokonalit se v telefonickém kontaktu, neboť je vizitkou firmy příprava na standardní rozhovory naučit se jednat s nepříjemnými zákazníky… |
Cíle Pomoci účastníkům hlouběji porozumět principům a nástrojům týmové práce a být schopni je aplikovat ve své organizaci jako součást metod… |
Cíle naučit se používat metody rozvoje kreativního potenciálu a pravidelně rozvíjet kreativní dovednosti a potenciál svých spolupracovníků (např… |
Náplň Tento dlouhodobý kurz splňuje mezinárodní standardy pro certifikovaný výcvik v koučování a právě prochází procesem akreditace v České asociaci… |
Hlavním cílem online kurzu je přinést účastníkům efektivní řídící a osobní postupy pro zvládnutí situací. Kurz orientovaný interaktivně s cílem… |
Hlavním cílem online kurzu je přinést účastníkům efektivní řídící a osobní postupy pro zvládnutí situací. Kurz je orientovaný interaktivně s cílem… |
Hlavním cílem těchto online kurzu je přinést účastníkům efektivní řídící a osobní postupy pro zvládnutí výjimečné situace. Kurz je orientovaný… |
V krizové situaci je potřeba udělat rozhodnutí v neznámém terénu, v krátkém čase a pod vysokým tlakem. Jak udělat ta správná rozhodnutí, když máme jen… |
Jak na strategické řízení firmy v době ekonomické krize k obnovení fungování a ziskovosti. Krize ve firmě Cíle krizového managementu Prvky… |
Lze realizovat v prezenční i online formě. Jak sdělit svému mužstvu na palubě mé firmy negativní informaci. Forma: konzultace řeší konkrétní… |
Lze realizovat v prezenční i online formě. Krize=příležitost, Spojenec ČAS, Nové nástroje v krizi, Ryba smrdí od hlavy, Umění delegovat, Kouzelná… |
Lze realizovat prezenční i online formou. Jak být motivujícím lídrem a pomáhat podřízeným v jejich růstu prostřednictvím efektivní zpětné vazby.… |
Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Jak na to? Profesionální stanovení strategie pro dobu po skončení karantény: kdy laskavě, kdy… |
Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Jak v současné době ustát tlak nákupčích na snížení cen a vyjít z toho jako vítěz Vím, jak… |
Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Pro všechny, kdo potřebují vést rozhovor efektivně. Ucelená struktura cíleného rozhovoru Tipy pro… |
Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Znalostním šampionem Miluji telefon Silná zbraň a brána do firmy Co jsem se naučil od klasiků… |
Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Trénink pro všechny prodejce, jak na efektivní prodejní telefonáty. Příprava metodou „šachista“,… |
Kurz lze realizovat prezenční i online formou. Jak zvládnout skokový nárůst počtu dlužníků v důsledku krize? Jak vymoci pohledávku efektivně, tedy… |
Jak převést vzdělávání do online formy, aby zůstalo interaktivní a nácvikově tréninkové. Rozsah: trénink sestává ze čtyř 3-hodinových online modulů.… |
Cíle identifikovat a naučit se korigovat své reakce ve stresových situacích rozvinout schopnosti potřebné ke zvládání stresu a stresových situací… |
Hlavním cílem online kurzu je přinést účastníkům efektivní řídící a osobní postupy pro zvládnutí situací. Kurz orientovaný interaktivně s cílem… |
Kurz lze realizovat prezenční či online formou. Přirozenost při kladení otázek a zjišťování informací. Nepříjemný výslech vs. příjemný dialog… |
Cíle osvojit si asertivní styl komunikace, který slouží k tomu, aby vztahy s ostatními byly otevřenější naučit se řešit mezilidské situace na… |
Cíle rozvinout poznatky o významu práce v týmu; uvědomit si různé role jednotlivých členů týmu a jejich přínos do skupiny zlepšit komunikaci v… |
V tomto přehledu jsou volně popsány některé tréninkové kurzy pro pracovníky Call Center (dále jen CC). Tyto popisy slouží jako inspirace pro načrtnutí… |
Adresa firmy na mapě
Kurzy společnosti FBE Praha, s.r.o.
- Síla charismatu: Jak inspirovat, ovlivňovat a vést s přirozenou autoritou 4 800 Kč + 21% DPH 14.5.2025
- Jak vytvářet psychologické bezpečí v týmu 4 800 Kč + 21% DPH 21.5.2025
- OBCHODNÍ DOVEDNOSTI
- ZÁKAZNICKY ORIENTOVANÁ KOMUNIKACE
- TELEFON V RUKOU OBCHODNÍKA
- TIME MANAGEMENT PRO OBCHODNÍKY
- VYJEDNÁVÁNÍ
- ŘÍZENÍ OBCHODNÍHO TÝMU
- TRÉNINK A KOUČOVÁNÍ OBCHODNÍHO TÝMU
- KOMUNIKACE - základní kurz
- PŘESVĚDČIVOST V OSOBNÍ KOMUNIKACI
- EFEKTIVNÍ KOMUNIKACE
- UMĚNÍ PREZENTOVAT
- ŘÍZENÍ PROJEKTŮ A TVOŘIVÉ ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ A ÚKOLŮ
- TQM - Total Quality Management a Six Sigma
- TIME MANAGEMENT
- EFEKTIVNÍ VEDENÍ PORAD A WORKSHOPŮ
- HODNOTÍCÍ ROZHOVOR
- JAK EFEKTIVNĚ KOUČOVAT?
- PROFESIONÁLNÍ TELEFONICKÝ KONTAKT
- REENGINEERING A REDESIGN PROCESŮ- Metodika a nástroje radikálního zvýšení výkonnosti procesů v organizaci
- Six Sigma - Filozofie a nástroje zvýšení konkurenceschopnosti zlepšováním procesů
- EFEKTIVNÍ PROCESNÍ ŘÍZENÍ
- PROJEKTOVÝ MANAGEMENT I
- TÝMOVÉ ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ A ÚKOLŮ