Vyhledat v nabídce této firmy

Služby této firmy

Firemní nabídka AHA PR Agency, s.r.o.

  • TOP
  • Adresa

  • Branická 1572 / 116, 140 00 Praha

  • Kontakty

  • Tel.: 603422003
  • E-mail: horakova@agentura-aha.cz
  • Web:
  • Kontaktní osoba: PhDr. Alena Horáková
  • IČ: 28216563
  • DIČ: CZ28216563
  • Č. účtu: 1501501/5500, Raiffeisenbank a.s.

Výpis kurzů na míru EduCity

Obchodní dovednosti

Poskytování zpětné vazby je obtížné pro toho, kdo ji má dát, i pro toho, kdo ji přijímá.  Zpětná vazba říká, co je dobrého a v čem pokračovat, co se…
Jak na osobní branding? Jak se prezentovat na sociálních sítích? Natáčíte video na Facebook, Youtube, LinkedIn? Jak si připravit osobní…
Cílová skupina Kurz je určen pro všechny bez ohledu na profesi, kteří se chtějí zdokonalit v mluveném projevu.  Přínos pro posluchače Kurz se zaměřuje…
Abyste získali významné zakázky, musíte být jedineční a vždy na správném místě. Trh je dnes ve většině oborů rozdělen, konkurence vyšší a zákazníci…
ÚVOD Získat a zdokonalit praktické dovednosti pro přesvědčivou prezentaci a efektivní vystoupení na veřejnosti, posílit statut a jistotu prezentující…
VYJEDNÁVÁNÍ  I. Cíl:  Porozumět tomu, co je to vyjednávání, že vyjednáváme prakticky stále, aniž bychom si to uvědomovali, a naučit se používat…
Efektivní telefonická komunikace v obchodě je důležitou součástí prodeje a marketingu a konkurenční výhodou. Jak zaujmout klienta po telefonu, aby mě…
Pomocí příběhu můžete přesvědčovat druhé, získat si pozornost i ovlivňovat atmosféru ve firmě. Udělejte vaše prezentace zajímavé a motivující. Naučíte…
společenská etiketa Kdo koho komu představuje? Jak stolovat bez trapasů? Kdo komu podá první ruku? A čím se vlastně liší banket, koktejl a raut?    …
Obchodujete s Čínou, Japonskem, Koreou? Potřebujete vědět, jak správně komunikovat a jednat s klienty z těchto zemí? Máte v týmu cizince nebo je Váš…
Firemní tréninky na míru, školení, konzultace, poradenství, koučování pro management: Leadership - vedení lidí, budování týmu, týmová spolupráce…
Základy kultivovaného jazykového projevu a kultury řeči jsou pro pracovníky firem v mnoha oborem základním předpokladem úspěšnosti při jednání se…
Pracujete v reklamě nebo v marketingu? Zajímají vás současné trendy, psychologie přesvědčování a vnímání značky, digitální transformace, myšlení a…
Umět dobře telefonovat neznamená jen přijmout hovor nebo vybrat číslo z paměti smartphonu, ale zahájit a vést efektivně rozhovor, aby byl stručný…
Umět dobře telefonovat neznamená jen přijmout hovor nebo vybrat číslo z paměti smartphonu, ale zahájit a vést efektivně rozhovor, aby byl stručný…
ÚVOD Získat a zdokonalit praktické dovednosti pro přesvědčivou prezentaci a efektivní vystoupení na veřejnosti, posílit statut a jistotu prezentující…
Profesionalizace písemného styku   Kam dát a nedat čárku? Jak je to s velkými písmeny? Odpovídá Vaše korespondence všem požadavkům současných norem…
Cíl Školení z oblasti prodejních dovedností a psychologie prodeje je určeno obchodním zástupcům, prodejcům i obchodním manažerům k získání základních…
Úvod Program určený pro mluvčí, prezentující, manažery a další, jejichž práce vyžaduje okamžité reakce a pohotovou argumentaci. Pro všechny, kteří…
Obchodujete s Čínou, Japonskem, Koreou? Potřebujete vědět, jak správně komunikovat a jednat s klienty z těchto zemí? Máte v týmu cizince nebo je…
PRAVOPIS A STYLISTIKA OBSAH A FORMA PÍSEMNOSTÍ                       OBSAH Velká písmena Tituly, hodnosti, funkce Jak oslovovat Zkratky a…
OBCHODNÍ A MANAŽERSKÁ KOMUNIKACE S CIZINCI Cíle kurzu • Naučíte se, jak efektivně aplikovat různé prodejní techniky v různých kulturách • Pochopíte…
Chcete se naučit, jak zlepšit schopnost přemýšlení prostřednictvím vizualizace? Chcete posílit svou kreativitu a využívat jí pro své osobní aktivity…
Pověřili vás moderováním společenské nebo sportovní akce? Chcete být úspěšnými moderátory jako Leoš Mareš nebo Marek Eben? Chcete být dobří a přitom…
INDIVIDUÁLNÍ MEDIÁLNÍ TRÉNINK  nebo MEDIÁLNÍ A KRIZOVÁ KOMUNIKACE na míru Cíl Trénink na míru slouží k přípravě na vystoupení v médiích a je zaměřen…
Řešíte komunikačně obtížné situace v týmu, s kolegy a pracovními partnery? Potřebujete umět dobře reagovat při zvládání konfliktů, vést nepříjemné…
Mezilidské vztahy ovlivňují výsledky v týmu, ovlivňují  výsledky práce ve firmách. Potřebujete posunout vaše zaměstnance správným směrem, rozvíjet…
 ®     INDIVIDUÁLNÍ VÝUKA     Individuální výuka, poradenství a konzultace jsou nejefektivnější formou práce lektora s klientem. Lektor, trenér…
Individuální příprava řečníků Většina vystupujících prezentaci a projev nějak zvládne. Připravíme Vás, abyste vynikli.    Proč se máte nechat vést…
Určeno pro podnikatele, majitele firem a manažery Co brání zvyšování efektivity lidí a firem - zkušenosti a alternativy pro podnikatele a manažery …
Finanční analýza a optimalizace - netušené možnosti zlepšení podnikatelské efektivity analýza, jak ušetřit firmě peníze, lépe hospodařit a podnikat…
ETIKETA Moderní etiketa v businessu Základní tendence společenského chování v EU (na vyžádání v dalších zemích) Lektoři: Kvalifikovaní specialisté…
Vybíráte nové zaměstnance do firmy?  Vedete obchodní jednání nebo tým lidí? Pak právě pro vás je určen tento seminář, který odkrývá, co vyjadřuje…
Popis kurzu ELEVATOR SPEECH - zaujměte a řekněte to podstatné v 60 vteřinách Jak představit sebe, firmu, produkt, službu při oficiální příležitosti…
  Program vznikl na základě mnohaletých zkušeností autora originálních prodejních technik. V praxi rozhodují detaily, které je možno poznat a…
TRÉNINK PAMĚTI - zakázkový kurz na míru pro firmy Škola paměti nabízí možnost uspořádání firemních školení na míru. Obsah i délku školení přizpůsobíme…
URČENO obchodníkům, podpoře obchodu, telefonním operátorům PŘÍNOS odstranění zábran telefonovat neznámým potenciálním klientům zvýšení jistoty…
KURZ - TRÉNINK NA ZAKÁZKU, ŠITÝ NA MÍRU VAŠIM POTŘEBÁM Probojovat se po telefonu ke klíčové osobě a domluvit osobní setkání je dovednost, po které…
CO JE NOVÉHO V PRAVOPISE A STYLISTICE                       OBSAH Velká písmena Tituly, hodnosti, funkce Jak oslovovat Zkratky a značky…
AKADEMIE TELEFONOVÁNÍ   Každý program se připravuje na míru klientovi podle jeho potřeb a cílů…
Proposed training structure (subject to precision according to client´s requirements): Purpose of etiquette and protocol rules in social and…
Základy společenského chování v obchodním styku, ve styku s klienty nebo dodavateli OBSAH Společenská hierarchie Kdo koho komu představuje Kdo…
Jak představit sebe, firmu, produkt, službu při oficiální příležitosti, obchodní schůzce, nebo třeba při cestě výtahem tak, abyste zanechali skvělý…
- jak efektivně formulovat myšlenky a řešit náročné komunikační situace ____________________________________________________________________…
Tento kurz je postaven na zkušenostech lektora s desítkami manažerů, se kterými řešil obtížné situace při jednání s kolegy a podřízenými. Většina z…
TRÉNINKY PROFESIONÁLNÍ TELEFONICKÉ KOMUNIKACE PRO CALL CENTRA, ZÁKAZNICKÝ SERVIS, KLIENTSKÉ LINKY Jak vám mohu pomocííí?  Tak tohle jistě není…
ŘEČNICKÉ DOVEDNOSTI již dávnou nejsou doménou politiků a moderátorů - rozhovor 1. ŘEČNICKÁ ŠKOLA - komplexní příprava a trénink rétoriky a…



Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a dvě ? Součet zapište číslicemi.