EFEKTIVNÍ PRODEJNÍ PREZENTACE A JEDNÁNÍ SE ZÁKAZNÍKEM - pro obchodníky

Základní info

 

Program vznikl na základě mnohaletých zkušeností autora originálních prodejních technik. V praxi rozhodují detaily, které je možno poznat a natrénovat. Je třeba o nich jen vědět. Pro úspěšný prodej svých myšlenek potřebujete zvládnout působení vašeho těla, slov i pomůcek. Každý kompromis je riziko pro Vás!

Motto:“Pouze jedinečné přístupy vedou k výjimečným výsledkům“


URČENO

obchodníkům (včetně síťového marketingu – MLM), tvůrcům obchodních prezentací firmy, prezentátorům, kteří potřebují zaujmout a  „prodat“ myšlenku, službu, produkt;  příprava obchodní jednání, konference apod. 
Praxe s prezentováním nerozhoduje. Předpokládáme alespoň základní znalost práce obchodníka.

PŘÍNOS PRO ÚČASTNÍKY

  • zvýšení pravděpodobnosti prodeje
  • speciální techniky pro práci s publikem na základě mezioborových studií
  • povědomí o nestandardním působení slov, neverbální komunikace a užitých pomůcek
  • hlubší zvládnutí detailů, které absolventi kurzů prodeje a prezentace většinou neznají
  • vyzkoušení prodejních prezentací „face to face“ i před velkým publikem

 

OBSAH 

1. den: obchod
jednání a prezentace face-to-face, prezentace produktu

Prezentace na obchodním jednání (zaměřeno na působení na klienta)

  • techniky získání zájmu a udržení pozornosti
  • co chce slyšet zákazník - nabízejte užitek, ne parametry
  • vedení rozhovoru, práce s klientem
  • verbální a neverbální komunikace (do úrovně mikrosignálů)
  • připojení se na jazyk klienta, působení na emoce
  • vybrané originální techniky autora kurzu
  • správné využití pomůcek + SW a technické vybavení
  • úloha etikety v obchodu
  • mnohakolový videotrénink se skupinovou zpětnou vazbou – zaměřeno na zvýšení efektivity prodeje

2.den: prezentace
prezentace před skupinou, stavba prezentace, působení na potenciální klienty, moderace diskuze,     povzbuzeni publika k akci

Prezentace před skupinou a veřejná vystoupení

  • reakce mozku posluchače na vybrané podněty
  • využití otázek a vhodná volba slov (až po formulace ve spojení s vyvoláním emocí)
  • těžké situace (odvrácení / zužitkování konfliktu; nebát se „protivníků“)
  • autorita a lidskost ve vztahu k druhům publika       
  • praktické doladění technik absolventů kurzů prezentace
  • křivka zájmu a působení času proti prezentátorovi
  • jak vyhrát při vystoupení bez přípravy

LEKTOR:
Ing. Jan Korbel

EFEKTIVNÍ PRODEJNÍ PREZENTACE A JEDNÁNÍ SE ZÁKAZNÍKEM - pro obchodníky

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a deset ? Součet zapište číslicemi.