CALL CENTRA - TELEFONICKÁ KOMUNIKACE - TELEMARKETING - COLD CALLING

Základní info


AKADEMIE TELEFONOVÁNÍ  

Každý program se připravuje na míru klientovi podle jeho potřeb a cílů

pro operátory, obchodníky, recepční, asistentky

__________________________________________________________________

I.   TELEFONICKÁ KOMUNIKACE - vizitka společnosti, péče o zákazníky
pro call centra, hot-line, recepční, asistentky, zákaznický servis

(program se připraví na zakázku - přizpůsobí na míru potřebám účastníků)

Cíl
seznámit se základními pravidly telefonické komunikace, ujasnit a sjednotit principy komunikace po telefonu, poskytnout návod pro jednání s různými typy zákazníků a v různých konkrétních situacích. Vhodné pro pracovníky call-center, recepční, hot-line, asistentky, obchodníky a další profese (kurz není zaměřen na telemarketing - prodej po telefonu).

Forma
1- 2  denní tréninkový kurz

Obsah

Telefonická komunikace

  • zásady profesionálního chování k zákazníkům
  • specifika komunikace po telefonu
  • příprava na rozhovor s potencionálním zákazníkem
  • pravidla navázání prvního kontaktu - úsměv je slyšet
  • jak vzbudit zájem
  • asertivita pro telefonisty
  • manipulace, její užití/obrana
  • jak zaujmout - práce s hlasem, volba slov a skladba vět
  • ukažte vysoký standard
  • psychologický základ procesu komunikace
  • duševní hygiena, zvládání psychické zátěže a stresu
  • konflikty a zpracování těžkých situací

Získávání informace prostřednictvím telefonu

  • jednotlivé fáze telefonického hovoru
  • identifikace potřeb zákazníka
  • technika kladení otázek
  • zvládání námitek
  • správná formulace sdělení
  • negativní a pozitivní odpovědi

Typologie zákazníků

  • profesionální jednání s náročným zákazníkem
  • agresivní nebo submisivní chování při rozhovoru
  • vypracování seznamu vhodných odpovědí na některé reakce zákazníků
  • vyřizování reklamací a stížností

Metody práce - stručné teoretické základy a návazný trénink s využitím nahrávek, audionahrávky - poslech a rozbor, zpětná vazba každému účastníkovi, opakovaný nácvik telefonátů.

 

II.   TELEMARKETING - trénink prodejních telefonátů

pro obchodníky a podporu obchodu a prodeje, call-centra

(program se připraví na zakázku - přizpůsobí na míru potřebám účastníků)

Cíl
Získat profesionální projev, umět zaujmout, přesvědčivě argumentovat, zvládat námitky, naučit se analyzovat komunikační partnery a přizpůsobit tomu své jednání, získat nové zkušenosti v modelových situacích, rozpoznat své silné a slabé stránky

Forma
1- 2  denní tréninkový kurz

Obsah

  • profesionální přístup a specifika poskytování služeb
  • kdo je zákazník, jeho potřeby a očekávání
  • co je užitek pro klienta, nabídka užitku, ne parametrů
  • účinná obchodní komunikace se zákazníkem
  • vedení rozhovoru se zákazníkem, aktivní naslouchání, kladení otázek
  • podávání a sdělování  informací a získávaní informací od klientů
  • získávání informací prostřednictvím telefonu
  • jak správně prezentovat produkt 
  • nebýt „tuctový" -  zdravá drzost a "porušování „standardů" (jak zaujmout a získat si zákazníka; být výjimečný při oslovení)
  • málo užívané obchodní styly a některé originální techniky, speciální typy otázek
  • "studené telefonáty"
  • fáze telefonického rozhovoru se zákazníky
  • zjišťování potřeb zákazníka, nabídka produktu, zvládání námitek, argumentace a přesvědčování, alternativy, návrh řešení, závěr hovoru
  • vhodné odpovědi na některé reakce zákazníků
  • řešení obtížných komunikačních situací
  • jak získávat nové zákazníky
  • posílený TRÉNINK prodejních telefonátů

Metody práce - stručné teoretické základy a návazný trénink s využitím nahrávek, audionahrávky - poslech a rozbor, zpětná vazba každému účastníkovi, opakovaný nácvik telefonátů

TRÉNINK VEDOU ZKUŠENÍ LEKTOŘI s vlastní obchodní praxí a s dlouholetými zkušenostmi s tréninkem telefonické komunikace. 

 

 III. COLD CALLING - akvizice a volání na studené kontakty

https://agentura-aha.cz/kurz/196-komunikace-a-prodej-po-telefonu.html

 

  • Pravidla akvizičních telefonátů a prodeje po telefonu
  • Struktura telefonátu
  • Získávání informací od klientů v omezeném čase
  • Citlivé vedení hovoru s klientem
  • Volba vhodných slov a jejich dopady na další průběh hovoru
  • Jak pracovat s hlasem a zaujmout klienta
  • "Čtení" zákazníků na základě jejich slov a vět
  • Efektivní využívání otázek 
  • Zpracování námitek klientů
  • Domluvení schůzky nebo prodeje - proces, struktura
  • Zvládání stresu a řešení těžkých a náročných situací

 

CALL CENTRA - TELEFONICKÁ KOMUNIKACE - TELEMARKETING - COLD CALLING

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je šest a deset ? Součet zapište číslicemi.