
Služby této firmy
-
Veřejné kurzy (160)
- Manažerské kurzy (132)
- Projektové řízení (10)
- Počítačové a IT kurzy (4)
- Komunikační a prezentační dovednosti (106)
- Obchod a prodejní dovednosti (43)
- Personalistika a osobnostní rozvoj (58)
- Konference a veletrhy (53)
- Marketingové kurzy (12)
- Finanční kurzy (3)
- Rekvalifikace, Rekvalifikační kurzy (1)
- Právo a legislativa (1)
- Technické kurzy (1)
- Školství, zdravotnictví a sociální oblast (17)
- Sport, umění a ostatní kurzy (19)
- Školení interních lektorů (4)
-
Kurzy na míru (151)
- Manažerské kurzy (123)
- Projektové řízení (21)
- Počítačové a IT kurzy (1)
- Komunikační a prezentační dovednosti (68)
- Obchodní dovednosti (48)
- Personalistika a osobnostní rozvoj (56)
- Marketingové kurzy (45)
- Systémy řízení a ISO (1)
- Technické kurzy (1)
- Právo a legislativa (20)
- Outdoor a indoor (3)
- Ostatní kurzy (23)
- Školení interních lektorů (8)
- Překlady a tlumočení (1)
Firemní nabídka AHA PR Agency, s.r.o.
- TOP
Adresa
- Branická 1572 / 116, 140 00 Praha
Kontakty
- Tel.: 603422003
- E-mail: horakova@agentura-aha.cz
- Web: http://www.agentura-aha.cz
- IČ: 28216563
- DIČ: CZ28216563
- Č. účtu: 1501501/5500, Raiffeisenbank a.s.
Kontaktní osoba: PhDr. Alena Horáková
Výpis kurzů na míru EduCity
Popis
Obchodní dovednosti
Tento kurz je postaven na zkušenostech lektora s desítkami manažerů, se kterými řešil obtížné situace při jednání s kolegy a podřízenými. Většina z… |
Úvod Program určený pro mluvčí, prezentující, manažery a další, jejichž práce vyžaduje okamžité reakce a pohotovou argumentaci. Pro všechny, kteří… |
ÚVOD Získat a zdokonalit praktické dovednosti pro přesvědčivou prezentaci a efektivní vystoupení na veřejnosti, posílit statut a jistotu prezentující… |
Cíl Školení z oblasti prodejních dovedností a psychologie prodeje je určeno obchodním zástupcům, prodejcům i obchodním manažerům k získání základních… |
Mezilidské vztahy ovlivňují výsledky v týmu, ovlivňují výsledky práce ve firmách. Potřebujete posunout vaše zaměstnance správným směrem, rozvíjet… |
Abyste získali významné zakázky, musíte být jedineční a vždy na správném místě. Trh je dnes ve většině oborů rozdělen, konkurence vyšší a zákazníci… |
TRÉNINK PAMĚTI - zakázkový kurz na míru pro firmy Škola paměti nabízí možnost uspořádání firemních školení na míru. Obsah i délku školení přizpůsobíme… |
Profesionalizace písemného styku Kam dát a nedat čárku? Jak je to s velkými písmeny? Odpovídá Vaše korespondence všem požadavkům současných norem… |
společenská etiketa Kdo koho komu představuje? Jak stolovat bez trapasů? Kdo komu podá první ruku? A čím se vlastně liší banket, koktejl a raut? … |
Pomocí příběhu můžete přesvědčovat druhé, získat si pozornost i ovlivňovat atmosféru ve firmě. Udělejte vaše prezentace zajímavé a motivující. Naučíte… |
VYJEDNÁVÁNÍ I. Cíl: Porozumět tomu, co je to vyjednávání, že vyjednáváme prakticky stále, aniž bychom si to uvědomovali, a naučit se používat… |
Finanční analýza a optimalizace - netušené možnosti zlepšení podnikatelské efektivity analýza, jak ušetřit firmě peníze, lépe hospodařit a podnikat… |
Obchodujete s Čínou, Japonskem, Koreou? Potřebujete vědět, jak správně komunikovat a jednat s klienty z těchto zemí? Máte v týmu cizince nebo je… |
Proposed training structure (subject to precision according to client´s requirements): Purpose of etiquette and protocol rules in social and… |
Obchodujete s Čínou, Japonskem, Koreou? Potřebujete vědět, jak správně komunikovat a jednat s klienty z těchto zemí? Máte v týmu cizince nebo je Váš… |
OBCHODNÍ A MANAŽERSKÁ KOMUNIKACE S CIZINCI Cíle kurzu • Naučíte se, jak efektivně aplikovat různé prodejní techniky v různých kulturách • Pochopíte… |
Jak na osobní branding? Jak se prezentovat na sociálních sítích? Natáčíte video na Facebook, Youtube, LinkedIn? Jak si připravit osobní… |
Vybíráte nové zaměstnance do firmy? Vedete obchodní jednání nebo tým lidí? Pak právě pro vás je určen tento seminář, který odkrývá, co vyjadřuje… |
Pracujete v reklamě nebo v marketingu? Zajímají vás současné trendy, psychologie přesvědčování a vnímání značky, digitální transformace, myšlení a… |
PRAVOPIS A STYLISTIKA OBSAH A FORMA PÍSEMNOSTÍ OBSAH Velká písmena Tituly, hodnosti, funkce Jak oslovovat Zkratky a… |
Individuální příprava řečníků Většina vystupujících prezentaci a projev nějak zvládne. Připravíme Vás, abyste vynikli. Proč se máte nechat vést… |
Umět dobře telefonovat neznamená jen přijmout hovor nebo vybrat číslo z paměti smartphonu, ale zahájit a vést efektivně rozhovor, aby byl stručný… |
Popis kurzu ELEVATOR SPEECH - zaujměte a řekněte to podstatné v 60 vteřinách Jak představit sebe, firmu, produkt, službu při oficiální příležitosti… |
Cílová skupina Kurz je určen pro všechny bez ohledu na profesi, kteří se chtějí zdokonalit v mluveném projevu. Přínos pro posluchače Kurz se zaměřuje… |
Chcete se naučit, jak zlepšit schopnost přemýšlení prostřednictvím vizualizace? Chcete posílit svou kreativitu a využívat jí pro své osobní aktivity… |
Základy kultivovaného jazykového projevu a kultury řeči jsou pro pracovníky firem v mnoha oborem základním předpokladem úspěšnosti při jednání se… |
URČENO obchodníkům, podpoře obchodu, telefonním operátorům PŘÍNOS odstranění zábran telefonovat neznámým potenciálním klientům zvýšení jistoty… |
Firemní tréninky na míru, školení, konzultace, poradenství, koučování pro management: Leadership - vedení lidí, budování týmu, týmová spolupráce… |
Program vznikl na základě mnohaletých zkušeností autora originálních prodejních technik. V praxi rozhodují detaily, které je možno poznat a… |
Poskytování zpětné vazby je obtížné pro toho, kdo ji má dát, i pro toho, kdo ji přijímá. Zpětná vazba říká, co je dobrého a v čem pokračovat, co se… |
CO JE NOVÉHO V PRAVOPISE A STYLISTICE OBSAH Velká písmena Tituly, hodnosti, funkce Jak oslovovat Zkratky a značky… |
Základy společenského chování v obchodním styku, ve styku s klienty nebo dodavateli OBSAH Společenská hierarchie Kdo koho komu představuje Kdo… |
Řešíte komunikačně obtížné situace v týmu, s kolegy a pracovními partnery? Potřebujete umět dobře reagovat při zvládání konfliktů, vést nepříjemné… |
Jak představit sebe, firmu, produkt, službu při oficiální příležitosti, obchodní schůzce, nebo třeba při cestě výtahem tak, abyste zanechali skvělý… |
- jak efektivně formulovat myšlenky a řešit náročné komunikační situace ____________________________________________________________________… |
ÚVOD Získat a zdokonalit praktické dovednosti pro přesvědčivou prezentaci a efektivní vystoupení na veřejnosti, posílit statut a jistotu prezentující… |
Určeno pro podnikatele, majitele firem a manažery Co brání zvyšování efektivity lidí a firem - zkušenosti a alternativy pro podnikatele a manažery … |
Pověřili vás moderováním společenské nebo sportovní akce? Chcete být úspěšnými moderátory jako Leoš Mareš nebo Marek Eben? Chcete být dobří a přitom… |
AKADEMIE TELEFONOVÁNÍ Každý program se připravuje na míru klientovi podle jeho potřeb a cílů… |
ETIKETA Moderní etiketa v businessu Základní tendence společenského chování v EU (na vyžádání v dalších zemích) Lektoři: Kvalifikovaní specialisté… |
® INDIVIDUÁLNÍ VÝUKA Individuální výuka, poradenství a konzultace jsou nejefektivnější formou práce lektora s klientem. Lektor, trenér… |
TRÉNINKY PROFESIONÁLNÍ TELEFONICKÉ KOMUNIKACE PRO CALL CENTRA, ZÁKAZNICKÝ SERVIS, KLIENTSKÉ LINKY Jak vám mohu pomocííí? Tak tohle jistě není… |
Umět dobře telefonovat neznamená jen přijmout hovor nebo vybrat číslo z paměti smartphonu, ale zahájit a vést efektivně rozhovor, aby byl stručný… |
KURZ - TRÉNINK NA ZAKÁZKU, ŠITÝ NA MÍRU VAŠIM POTŘEBÁM Probojovat se po telefonu ke klíčové osobě a domluvit osobní setkání je dovednost, po které… |
ŘEČNICKÉ DOVEDNOSTI již dávnou nejsou doménou politiků a moderátorů - rozhovor 1. ŘEČNICKÁ ŠKOLA - komplexní příprava a trénink rétoriky a… |
INDIVIDUÁLNÍ MEDIÁLNÍ TRÉNINK nebo MEDIÁLNÍ A KRIZOVÁ KOMUNIKACE na míru Cíl Trénink na míru slouží k přípravě na vystoupení v médiích a je zaměřen… |
We will prepare a program tailored to your needs: COMMUNICATION RHETORIC ARGUMENTATION PRESENTATION MANAGEMENT SKILLS MEDIA TRAINING CRISIS… |
Efektivní telefonická komunikace v obchodě je důležitou součástí prodeje a marketingu a konkurenční výhodou. Jak zaujmout klienta po telefonu, aby mě… |
Adresa firmy na mapě
Kurzy společnosti AHA PR Agency, s.r.o.
- JAK ÚSPĚŠNĚ JEDNAT
- MANAŽERSKÉ DOVEDNOSTI
- VYHLEDÁVÁNÍ A VÝBĚR ZAMĚSTNANCŮ pro HR managery (jak najít, rozvíjet a motivovat ty nejlepší)
- TIME A STRESS MANAGEMENT - k vyšší pracovní výkonnosti i osobní prosperitě
- PSYCHOLOGIE V PODNIKOVÉ PRAXI
- ARGUMENTACE, VYJEDNÁVÁNÍ A EFEKTIVNÍ KOMUNIKACE PRO MANAŽERY
- KONFLIKTY - jak jim efektivně předcházet, umět je řešit a zvládat
- Trénování paměti - koncentrace, rozvoj tvořivosti, mozkový jogging, myšlenkové mapy
- POHOTOVÁ A PŘESVĚDČIVÁ ARGUMENTACE
- BRAINSTORMING
- KREATIVITA V MANAGEMENTU A ŘÍZENÍ - tvůrčí procesy a kreativní myšlení týmu
- TVŮRČÍ PSANÍ pro marketing a Public Relations
- MEDIÁLNÍ A KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE - poradenství
- JAPONSKO a tváře bojových umění - - co spojuje dávné samuraje a současné manažery
- PSYCHOLOGIE JEDNÁNÍ - jak efektivně jednat s lidmi
- ÚVOD DO KOUČOVÁNÍ
- MANAŽERSKÉ HODNOTÍCÍ A MOTIVAČNÍ ROZHOVORY - manažerská komunikace v interpersonálních vztazích
- ASISTENTKA MANAŽERA - podpora managementu efektivním zvládáním profese
- PROFESIONÁLNÍ PŘESVĚDČIVÁ PREZENTACE
- MANAŽERSKÁ KOMUNIKACE A VYJEDNÁVÁNÍ
- PRODEJNÍ DOVEDNOSTI
- Poznávání lidí - typologie osobnosti
- ASERTIVNÍ KOMUNIKACE V PRAXI - jak se lépe domluvit s lidmi
- KOUČOVÁNÍ PRO MANAŽERY - jak koučovat k úspěchu a vést lidi k samostatnému řešení úkolů
- MANAŽERSKÉ MINIMUM - Interaktivní worshop pro střední management