ŘÍZENÍ FIREM, OBCHOD A KOMUNIKACE S ČÍŇANY, JAPONCI ČI KOREJCI - zvyklosti, etiketa, vyjednávání,

Základní info

Obchodujete s Čínou, Japonskem, Koreou?
Potřebujete vědět, jak správně komunikovat a jednat s klienty z těchto zemí?
Máte v týmu cizince nebo je Váš šéf z Asie? Seznamte se s jejich pravidly a kulturou.


JAK JEDNAT S ČÍŇANY

Cíle kurzu

• Pochopíte, proč se – alespoň z našeho pohledu – často Číňané chovají zcela nepochopitelně a jak jejich jednání vlastně rozumět
• Seznámíte se s tím, jakou roli má v Číně hierarchie a jak úspěšně řídit čínské pracovníky (a tedy i to, jak se chovat k vašemu dodavateli) 
• Začnete tušit, kdy a odkud se blíží problémy (protože Číňané Vám to sami neřeknou) 
• Dozvíte se 5 tipů, jak si – i bez korupce - získáte Vaše čínské obchodní partnery
• Naučíte se, jak v Číně stolovat (a jestli je opravdu potřeba ten kuřecí pařát spolknout) a zvládat záludnosti čínské etikety
• Zlepšíte své schopnosti s Číňany vyjednávat a dozvíte se, kdo to byl Sun Tzu a proč se jeho vyjednávací triky dodnes učí na všech čínských MBA
• Zjistíte, kterým 3 konverzačním tématům je dobré se Číně vyhnout (a jak to udělat)

Program kurzu

• Čínská historie ve zkratce – co musíte vědět před cestou do Pekingu
• Základní čínské filosofické směry - a proč se s Vámi Číňané nikdy nebudou hádat
• Čínská etiketa – jak neurazit vašeho čínského partnera
• Přestávka
• Čínské stolování – jak se při něm neztrapnit a užít si to nejlepší z Číny
• Přijímání čínských delegací – kdo mluví s kým a kdy
• Vyjednávání v Číně – a proč v Číně platí, že na koňském trhu je vždy jen jeden vítěz


ŘÍZENÍ KOREJCŮ/JAPONCŮ/ČÍŇANŮ VE VÝROBNÍCH FIRMÁCH

Cíle kurzu

• Zjistíte, jak korejská kultura podmiňuje chování v práci a co je možné očekávat od zaměstnanců z odlišných kultur
• Pochopíte, jak v jednotlivých typech kultur manažeři a jím podřízení vnímají
  1) termíny (čas)
  2) roli lídra
  3) význam týmové práce
  4) motivaci
• Naučíte se, jak nejlépe pracovníky z jiných kultur řídit, vést a motivovat

Program kurzu

• Co je kultura a jak podmiňuje chování člověka v pracovních vztazích
• Čas (a termíny) napříč kulturami
• Nadřízenost a podřízenost napříč kulturami
• Týmovost a individualita napříč kulturami
• Motivace napříč kulturami
• Srovnání chování pracovníků z vybraných kultur


OBCHODNÍ A MANAŽERSKÁ KOMUNIKACE S CIZINCI

Cíle kurzu

• Naučíte se, jak efektivně aplikovat různé prodejní techniky v různých kulturách
• Pochopíte, jak úspěšně uzavřít obchod s ohledem na kulturní specifika (koncept tváře, emoce, důraz na data)
• Zjistíte, jak se liší dohodnutí obchodu v Česku a v kulturách s jiným vnímáním hodnot
• Povíme si, jak budovat důvěru u Vašeho obchodního partnera
• Řekneme si jak kultura podmiňuje chování v práci a co je možné očekávat od zaměstnanců a obchodních partnerů z odlišných kultur
• Pochopíte, jak v jednotlivých typech kultur vaši obchodní partneři vnímají
  1) termíny (čas)
  2) roli šéfa
  3) význam týmové práce
  4) motivaci

Program kurzu

• Co je kultura a jak podmiňuje chování člověka v obchodních vztazích
• Čas (a termíny) napříč kulturami
• Nadřízenost a podřízenost napříč kulturami
• Týmovost a individualita napříč kulturami
• Motivace napříč kulturami
• Srovnání chování pracovníků z vybraných kultur
• Mezikulturní prodej

ŘÍZENÍ FIREM, OBCHOD A KOMUNIKACE S ČÍŇANY, JAPONCI ČI KOREJCI - zvyklosti, etiketa, vyjednávání,

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je osm a jedna ? Součet zapište číslicemi.