Popis kurzu Cíle kurzu Seznámit se základními zákonitostmi fungování lidské psychiky z hlediska reakcí na zátěžové situace a s možnými cestami, jak se s… |
Diplomatický protokol Business protokol a spoločenské správanie v praxi Intenzívny. 6-dňový prednáškovo – tréningový program zameraný na rozvoj… |
Prostřednictvím outdoorového programu lze prezentovat a rozvíjet řadu dovedností, které mají zásadní vliv na kvalitu manažerské práce. Znalost a… |
Kurz je zaměřen na efektivní řízení týmu a jeho zdokonalování, dále na zkvalitnění komunikace mezi spolupracovníky a zvyšování motivace k jejich… |
Obsah vzdělávacího programu 1SC® Vzdělávací program 1SC® se člení do dvanácti hlavních oborů a zahrnuje tyto tématické oblasti (výtahy z nich): … |
Spokojenost zákazníka jako faktor úspěchu Standardy jakosti Mentalita služeb Záruky jakosti Požadovat & podporovat kvalitu služeb Kvalitně… |
Cílová skupina Pokročilí manažeři Účastníci z tréninku odejdou · s posílenou dovedností volby vhodného stylu vedení · s návodem a… |
Cílem MBA Manažerské univerzity London International Graduate School je nabídnout účastníkům nebo firmám možnost sestavit si svůj vlastní vzdělávací… |
Komplexní program manažerského vzdělávání Kurz je určen pro Majitele firem Ředitele Manažery Popis kurzu Kurz klade důraz na společné obecné a… |
Budování týmu (teambuilding)1 denPozn. Budování týmu lze dělat mnohými způsoby (outdoor, indoor…) – tento je nastaven tak, aby během jednoho dne došlo… |
V rámci rozšířeného pohledu na možnosti rozvoje firem a zvyšování kvality řízení jsme pro management firem připravili cyklus půl denních poradenských… |
Kurz je zaměřen na seznámení se základními typy řemesel, obsluhou PC a podporou při vyhledávání zaměstnání či dalšího vzdělávání Závěrečná zkouška:… |
Cílem je cestou dolouhodobé praktické přípravy u konkrétních zaměstnavatelů a odborné přípravy umožnit předhoc do prac. poměru Požadavky: ukončené… |
- Asertivita a asertivní komunikace - Efektivní motivace - Stres a výkonnost - Koučování - Řešení… |
Sociálně psychologický a manažerský výcvik |
Základ CSF |
Jedná se o interaktivní, simulačně – tréninkovou vzdělávací aktivitu určenou pro vedoucí pracovníky zařízení sociálních služeb, manažery kvality… |
CIEĽOVÁ SKUPINA · pracovníci prvého kontaktu · stredný a top manažment · pracujúci v kolektíve Ciele tréningu · zdokonaliť… |
Learn to be a better, smarter, tougher negotiator in business. And in life. An enjoyable and efficient way of „learning by trying“one of the key… |
Kurz je možné provádět v dopoledních i odpoledních hodinách Požadavky: středoškolské vzdělání Závěrečná zkouška: závěrečná zkouška Certifikát:… |
Externí a interní informace v podniku. Manažerské informační systémy jako prostředek ke zlepšení výkonnosti podniku. Použití manažerských informačních… |
Typy informací pro řízení každodenní činnosti a pro řízení ve střednědobém horizontu. Zdroje informací pro rozhodovací proces. Shromažďování informací… |
Cílem programu je rozvinout individuální schopnosti a dovednosti manažerů, které jsou nezbytné pro efektivní vedení týmů a pro dosahování… |
Poradíme Vám, jak se zbavit frustrace a stresu z odkládaných úkolů Stává se Vám, že ačkoliv se snažíte, nedaří se Vám udělat to, co byste chtěli? Máte… |
Cílová skupina: manažeři, personalisté, interní lektoři Délka trvání: 1 den Obsah: Možnosti využití koučinku ve firmě. Podstata a principy koučování… |
Cílová skupina: manažeři, vedoucí týmů Délka trvání: 2 dny Obsah: Jak využít koučování v práci manažera. Rozdíl mezi "klasickým" a koučovacím stylem… |
Nabídka akreditovaných kurzů Ministerstvem vnitra ČR Kurzy akreditované Radou celoživotního vzdělávání ZČU - kurzy "na míru": Osobnostní a sociální… |
Důležitým předpokladem pro úspěšné zavedení Lean procesů je pochopení a podpora managementu firmy. V tomto úvodním školení jsou představeny… |
Hledáte opravdovou změnu, radost a smysl ve své práci? Chybí vám zdroje a nástroje, jak udržet krok a více chápat, co se v byznysu děje? Jste ochotni … |
Základní informace Rozsah výcviku: 120 výukových hodin + závěrečná evaluace v rozsahu 20 hodin. Maximální počet účastníků: 20 Minimální počet… |
Obsah semináře: Co se dnes očekává od manažera? Jak stanovovat cíle podle metody SMART a Balanced Scorecard? Jaké jsou čtyři… |
Rozvojový šestidenní program pro 6-10 účastníků. Důkladně rozvíjí všechny důležité oblasti vedení a řízení lidí a procesů. Na základě sebepoznání… |
Čtyřdenní výcvikový program pro 6-8 účastníků. Na základě poznatků z psychologie a teorie motivace rozvíjí schopnost pracovat s podřízenými koučovacím… |
OBSAH SEMINÁŘE: Co se dnes očekává od manažera? Jak stanovovat cíle podle metody SMART a Balanced Scorecard? Jaké jsou čtyři… |
Jste podnikatel, manažer, zaměstnanec nebo spotřebitel? Globální změny ve světě byznysu ovlivňují každého z nás. Přinášíme vám nové přístupy a… |
Cíl kurzu Naučíte se, jak řídit úkoly a priority v době informačního přetížení tak, aby byly v souladu se zájmy organizace, týmu i jednotlivce. O… |
Praktický kurz určený pro všechny, kteří potřebují, aby jejich projev a prezentace byly jasné, přesvědčivé a zapamatovatelné. Forma výuky: Výuka… |
V době, kdy se klade důraz na kolektivní potřeby a ve světě, který se označuje jako globální, není lidská individualita ve velké oblibě. V současné… |
Co získáte: Metodiku, která: umožňuje v náročných situacích (problémy s nadřízenými i podřízenými, personální změny, nejasné priority a… |
Co získáte: Metodiku, která: umožňuje v náročných situacích (problémy s nadřízenými i podřízenými, personální změny, nejasné priority a… |
Cílem tohoto kurzu je vysvětlit a seznámit účastníky s principem fungování marketingových komunikací v praxi a najít jejich účelné uplatnění v… |
Cílem každého dobrého obchodníka je uzavřít obchod. Tento kurz Vás provede jednotlivými kroky, které vedou k uzavření obchodu. Kurz je zaměřen na… |
Cieľ kurzu Naučiť nové metódy a formy riadenia, založené na sociálnej zrelosti, maximálnej tímovej práce, zodpovednosti za výsledky a spoluprácou… |
Cieľ kurzu Získavanie tak naliehavo hľadaných vodcov z vlastných radov, ich školením. Zaručujeme maximálnu spoluprácu s vysielajúcou organizáciou… |
DEN 1 09:30-17:00 hod. BLOK 1 Struktura a prvky komunikace a prezentace Příprava obsahu a formy prezentace Zpracování prezentace a její… |
Nejsilnější prezentační a prodejní techniky a schopnosti Naučte se úspěšně prodat sebe a svou práci! Obchodní dovednosti pro obchodníky, prodejce a… |
Cílová skupina: zájemci o OSVČ Požadavky: Bez omezení Závěrečná zkouška: Písemná teoretická zkouška Certifikát: osvědčení s celostátní platností |
Požadavky: nejsou specifikovány vstupní požadavky Závěrečná zkouška: závěrečný test Certifikát: osvědčení s celostátní platností |
Určené absolventům SŠ a VŠ, cílem kurzu je naučit a zdokonalit absolventy zvládnout práci s výpočetní technikou "v nadstandardním" rozsahu, absolvovat… |
Požadavky: základní znalosti práce na PC Závěrečná zkouška: pohovor Certifikát: potvrzení |