Firemní nabídka STUDIO W

  • TOP25
  • Adresa

  • Na Hřebenkách 2288/72, 150 00 Praha 5

  • Kontakty

  • Tel.: 261 212 833, 606 610 126
  • Fax: 261 212 808
  • E-mail: studiow@studiow.cz
  • Web:
  • Kontaktní osoba: klientský servis
  • IČ: 60490306
  • DIČ: CZ60490306
  • Č. účtu: 1926789329/0800, Česká spořitelna, a.s.

Výpis kurzů na míru EduCity

Obchodní dovednosti

Určeno pro manažery a pracovníky starající se přímo či nepřímo o klienty, pracovníky oddělení služeb klientům z obchodního a výrobního sektoru a…
Určeno pro pracovníky oddělení telefonického vymáhání pohledávek. Cíl: * Zvýšit efektivitu vymáhání pohledávek * Naučit se úspěšně odolávat…
Určeno pro pracovníky útvarů logistiky, nákupu, zásobování. Cíl: Zvýšení kvality procesů nákupu, dodávek a dodavatelských vztahů. Obsah: * Výběr…
Tréninkový seminář určený nákupčím, kteří chtějí dosahovat úspěchů při vyjednávání s dodavateli. Obsah: * Po absolvování tohoto semináře budete…
Tréninkový seminář určený nákupčím, kteří chtějí dosahovat úspěchů při jednání s dodavateli. Obsah: * Po absolvování tohoto semináře budete vědět,…
Obsah: * Ukazatele klíčového zákazníka (výkazy, rozdělení, Paretovo pravidlo) * Sestavení business planu pro zákazníka/resellera - motivace…
Určeno pro manažery, řídící pracovníky a všechny, kteří se podílejí na tvorbě a kalkulacích cen. Obsah: * Seminář důsledně vychází ze zásady, že…
Určeno pro obchodníky či podnikatele, jejichž pracovní nasazení vyžaduje časté vyjednávání s obchodními partnery. Cíl: * Posílit sebedůvěru a…
CÍL: * zvýšení jistoty a sebedůvěry nákupčích při jednání s dominantními dodavateli * zefektivnění překonávání námitek dodavatelů OBSAH: VYJEDNÁVÁNÍ…
Určeno pro pracovníky klientského servisu, obchodníky a všechny, kteří řeší stížnosti a reklamace klientů. Cíl: * Využít stížnost a reklamaci k…
Určeno pro obchodníky, kteří potřebují získat více sebejistoty v jejich náročné profesi. Pro ty, kteří se chtějí zdokonalit a vyzkoušet si, jaké jim…
Určeno pro všechny, kteří prosazují své názory, postoje, postupy, prezentují nebo mají zájem zvýšit svou osobní úspěšnost. Cíl: * Naučit se jasně…
CÍLE TRÉNINKU * Porozumět proč lidé pracují – proč pracuji já * Identifikovat osobní hodnoty – hodnoty týmu – firmy a jejich vliv na dynamiku práce *…
Určeno pro obchodníky, vedoucí obchodních oddělení, marketingové pracovníky a ty, kteří chtějí prodat výrobky či služby a získat nové klienty. Cíl:…
Určeno pro všechny obchodníky, kteří mají zájem naučit se pracovat s různými typy klientů. Cíl: Uvědomit si různé typy klientů z hlediska jejich…
Obsah: * Obchodní smlouvy s mezinárodním prvkem * Kolize právních řádů * Zákon o mezinárodním právu soukromém a procesním * Úprava zahraničně…
Manažerské pohledy na vyhodnocení prodeje. Minutový manažer pro obchodního ředitele. Určeno pro obchodní ředitele, ředitele obchodních divizí a…
Určeno pro obchodníky, pro něž je dobrá komunikace základem úspěchu. Cíl: * Získat know–how, jak správně komunikovat * Vyzkoušet si praktické…
Cíl: Prezentovat základní principy jednání nákupčích s dodavateli a prezentované principy procvičit v následujícím videotréninku. Obsah: * Význam a…
Obsah: * Obecný výklad o uzavírání smluv v obchodních vztazích * Volba smluvního typu, označování účastníků smlouvy * Změny a doplňky smluv *…
Učeno pro vedoucí pracovníky nákupních oddělení firem, kteří mají zájem hledat cesty k cílenému zvyšování výsledků svého oddělení. Cíl: Seminář…
Určeno pro zkušenější obchodní konzultanty, account manažery a obchodní poradce, kteří hledají nové užitečné formy vzájemně výhodné spolupráce a…
Určeno pro manažery, obchodníky i nákupčí, kteří mají zájem seznámit se s účinným způsobem ovlivňování ceny. Obsah: * Tréninkový seminář se…
ROLE OBCHODNÍHO MANAŽERA * Role prodejce x role poradce (neprodáváme – pomáháme koupit) PRINCIPY VEDENÍ OBCHODNÍHO JEDNÁNÍ * Emocionální a informační…
EFEKTIVNÍ KOMUNIKACE * slovní, mimoslovní a hlasové ovlivňování * nástroje účinné komunikace * význam a techniky aktivního naslouchání KOMUNIKACE PO…



Kontrola proti spamu. Kolik je dvě a jedna ? Součet zapište číslicemi.