Služby této firmy
- Veřejné kurzy (198)
- Manažerské kurzy (77)
- Projektové řízení (2)
- Počítačové a IT kurzy (4)
- Komunikační a prezentační dovednosti (59)
- Obchod a prodejní dovednosti (46)
- Personalistika a osobnostní rozvoj (33)
- Marketingové kurzy (4)
- Účetní a daňové kurzy (46)
- Finanční kurzy (48)
- Systémy řízení a ISO (1)
- Právo a legislativa (36)
Firemní nabídka STUDIO W
- TOP25
Adresa
- Na Hřebenkách 2288/72, 150 00 Praha 5
Kontakty
- Tel.: 261 212 833, 606 610 126
- Fax: 261 212 808
- E-mail: studiow@studiow.cz
- Web: https://www.studiow.cz/
- IČ: 60490306
- DIČ: CZ60490306
- Č. účtu: 1926789329/0800, Česká spořitelna, a.s.
Kontaktní osoba: klientský servis
Výpis kurzů na míru EduCity
Popis
Komunikační a prezentační dovednosti
Určeno pro každého, kdo potřebuje účinně zvládat náročné situace v komunikaci, dokázat obhájit svá práva, přitom si však zachovat věcnost a… |
Určeno pro pracovníky, kteří vystupují na veřejnosti, prezentují výsledky své práce, projekty či výrobky, které chtějí prodat. Cíl: Seminář je… |
CÍLE TRÉNINKU * Prohloubit získané komunikační dovednosti. * Procvičit si efektivní řešení problémových situací v komunikaci s klienty. * Naučit se… |
Cíl: Seznámit účastníky se zásadami vedení telefonického rozhovoru, umění jasného a stručného vyjadřování. Obsah: * Zásady komunikace * Složky… |
OBSAH * Hra Kdo jsem já kdo jsi ty ? hra, která umožní frekventantům uvědomit si úskalí komunikace a vzniku ohnisek komunikačních konfliktů v dané… |
Cíle: o Natrénovat zvyklosti z oblasti společenského chování a etikety. o Ovládnout metody efektivní komunikace při společenských stycích. o Posílit… |
Cíle: * seznámit se ze základními principy, předpoklady a zásadami komunikace ve firmě, předávání si informací a týmové spolupráce, * sjednotit se s… |
Česká vs. indická kultura/Česká vs. japonská kultura • České vs. indické/japonské kulturní hodnoty • nutné historické, geografické a ekonomické… |
Transakční analýza (TA) odhaluje tajemství, proč se chováme, jak se chováme. Její znalost se hodí manažerům, vedoucím, obchodníkům, ale i členům… |
Určeno pro všechny, kteří chtějí zdokonalit svou schopnost dosáhnout svých cílů, kteří chtějí umět překonat počáteční odpor svých protějšků a… |
Určeno pro všechny manažery nákupních oddělení, nákupčí a jejich asistenty, kteří cítí potřebu učinit prezentace své práce efektivnějšími. Cíl:… |
Určeno pro všechny, kteří ve své práci řeší komunikační situace, které nejsou příjemné a přesto jsou někdy nevyhnutelné a chtějí mít „scénář“ zvládání… |
Určeno pro asistentky, sekretářky, recepční, jejichž náplní práce je každodenní kontakt s partnery, kolegy, spolupracovníky, hosty v rozmanitých… |
Určeno pro manažery a všechny pracovníky, kteří chtějí zlepšit efektivní fungování své organizace a svůj přístup při společném řešení úkolů. Cíl:… |
Určeno pro manažery na všech úrovních řízení a pro další zájemce, kteří chtějí ve své praxi aplikovat principy motivující komunikace. Cíl: *… |
Určeno pro všechny, kteří chtějí a potřebují mít přirozený hlasový projev, sebevědomě mluvit a zvládat veřejná vystoupení. Cíl: Kultivovaný mluvní… |
Určeno pro všechny, pro něž je komunikace hlavním pracovním nástrojem a bývají vystaveni náročným komunikačním situacím. Cíl: Naučit účastníky… |
OBSAH S kým se setkáváme * různí lidé (typologie) * test: jak působím na ostatní (silné – slabé stránky) * jak uplatnit své silné stránky v jednání na… |
Určeno pro obchodníky, vedoucí obchodních oddělení, marketingové pracovníky a ty, kteří chtějí prodat výrobky či služby a získat nové klienty. Cíl:… |
Určeno pro recepční v hotelech všech kategorií. Cíl: * Osvojit si základní techniky komunikace * Naučit se zvládat stresové situace profesionálním… |
Určeno pro všechny, kteří prosazují své názory, postoje, postupy, prezentují nebo mají zájem zvýšit svou osobní úspěšnost. Cíl: * Naučit se jasně… |
OBSAH Co očekává od „dobré recepční“ úspěšná firma * co o firmě vypovídá recepční * recepce jako služba firmě a zákazníkům * klíčové role recepční (… |
Určeno pro pracovníky klientského servisu, obchodníky a všechny, kteří řeší stížnosti a reklamace klientů. Cíl: * Využít stížnost a reklamaci k… |
CÍLE TRÉNINKU Trénink zaměřený zejména na praktický nácvik lektorských dovedností. * Seznámit se základními pojmy, principy a zásadami vzdělávání… |
Určeno pro každého, kdo potřebuje účinně zvládat náročné situace v komunikaci, dokázat obhájit svá práva, přitom si však zachovat věcnost a… |
Cíl: Seznámit účastníky s metodami, díky nimž dokáží zdvořile, věcně, s úsměvem, zároveň však velmi důrazně prosadit své cíle. Obsah: * Efektivní… |
Cíl: * Osvojit si důležitá pravidla společenského vystupování * Aplikovat je do svého profesionálního projevu * Vyřešit obtížné situace z praxe… |
Určeno pro obchodníky, vyjednavače, manažery. Cíl: Cílem semináře je naučit se zvládat techniky vedoucí ke správnému odhadu partnera při jednání.… |
Cíl: * Uvědomit si, že i prostředí a vzhled pracovníků ovlivňuje vnímání celé firmy (hotelu) * Pochopit, jak vzhled ovlivňuje emoce lidí, se kterými… |
CÍL: Aby firma prosperovala, musí všichni zaměstnanci táhnout za jeden provaz. Což se ale neobejde bez dlouhodobé motivující vize, jasných strategií… |
Určeno pro pracovníky oddělení telefonického vymáhání pohledávek. Cíl: * Zvýšit efektivitu vymáhání pohledávek * Naučit se úspěšně odolávat… |
Určeno pro manažery, obchodníky, pracovníky klientského servisu, reklamačních oddělení a každého, kdo se při řešení pracovních povinností může dostat… |
Cíl: * Naučit se řešit konfliktní a emočně vypjaté situace v řídící praxi * Schopnost analyzovat konfliktní situace a zvolit nejlepší strategie *… |
Cíl: * Odhalit příčiny vzniku konfliktních situací * Naučit se včas rozpoznat hrozící konflikt * Zorientovat se v konfliktní situaci a získat takové… |
Určeno pro ty, které zajímá, jak při jednání s druhými zvládnout negativní emoce, jak si poradit ve chvíli, kdy jednání ustrnulo na mrtvém bodě, nebo… |
Adresa firmy na mapě
Kurzy společnosti STUDIO W
- Obchodní, úřední a firemní korespondence 2 900 Kč + 21% DPH 6.5.2024
- Management a vedení lidí pro nově a nedávno jmenované manažery - 2denní 11 400 Kč… + 21% DPH 6.5.2024
- Obchodní, úřední a firemní korespondence 2 900 Kč + 21% DPH 6.5.2024
- Archivace dat a ochrana osobních údajů pro personalisty a mzdové účetní 2 700 Kč + 21% DPH 7.5.2024
- Archivace dat a ochrana osobních údajů pro personalisty a mzdové účetní 2 700 Kč + 21% DPH 7.5.2024
- Jak zadávat úkoly podřízeným - pro mistry 5 700 Kč + 21% DPH 9.5.2024
- Asertivní komunikace - 2denní 11 400 Kč… + 21% DPH 9.5.2024
- Jak zadávat úkoly podřízeným - pro mistry 5 700 Kč + 21% DPH 9.5.2024
- Asertivní komunikace - 2denní 11 400 Kč… + 21% DPH 9.5.2024
- Vysílání pracovníků na zahraniční pracovní cesty do EU nejen z pohledu cestovních náhrad 2 900 Kč + 21% DPH 10.5.2024
- Vysílání pracovníků na zahraniční pracovní cesty do EU nejen z pohledu cestovních náhrad 2 900 Kč + 21% DPH 10.5.2024
- Nehmotný a hmotný majetek - účetní a daňové aspekty 2 700 Kč + 21% DPH 13.5.2024
- Manažerské rozhovory 5 700 Kč + 21% DPH 13.5.2024
- MS Word pro pokročilé 3 900 Kč + 21% DPH 13.5.2024
- Nehmotný a hmotný majetek - účetní a daňové aspekty 2 700 Kč + 21% DPH 13.5.2024
- Time management - jak se vyhnout typickým chybám v sebeorganizaci - 2denní 11 400 Kč… + 21% DPH 14.5.2024
- MS PowerPoint 3 900 Kč + 21% DPH 14.5.2024
- Co má znát a umět vedoucí skladu 5 700 Kč + 21% DPH 14.5.2024
- Time management - jak se vyhnout typickým chybám v sebeorganizaci - 2denní 11 400 Kč… + 21% DPH 14.5.2024
- Elektronizace pracovněprávních dokumentů a využívání elektronických podpisů v pracovněprávních vztazích aneb zbavte se papírů v personalistice 2 700 Kč + 21% DPH 15.5.2024
- Dovolená a problémy ve výpočtech nároku a čerpání dovolené 1 900 Kč + 21% DPH 15.5.2024
- Elektronizace pracovněprávních dokumentů a využívání elektronických podpisů v pracovněprávních vztazích aneb zbavte se papírů v personalistice 2 700 Kč + 21% DPH 15.5.2024
- Dovolená a problémy ve výpočtech nároku a čerpání dovolené 1 900 Kč + 21% DPH 15.5.2024
- Intrastat - vykazování vnitrounijního obchodu se zbožím a jeho provázanost s uplatňováním DPH 2 700 Kč + 21% DPH 16.5.2024
- Původ zboží a jeho význam v mezinárodním obchodě 2 300 Kč + 21% DPH 16.5.2024