Firemní nabídka Image Lab s.r.o.

  • TOP25
  • Adresa

  • Jánský vršek 323/13, 11800 Praha 1 - Malá Strana

  • Kontakty

  • Tel.: 731 450 497
  • E-mail: imagelab@imagelab.cz
  • Web:
  • Kontaktní osoba: Jiří Prochovník, provozní manažer
  • IČ: 25097253
  • DIČ: CZ25097253

Výpis kurzů na míru EduCity

Komunikační a prezentační dovednosti

Znáte základní postupy ve vyjednávání? Chcete se naučit komunikační taktiky a manévry používané při vyjednávání? Umíte se na náročné vyjednávání dobře…
Abychom mohli správné věci prosadit, potřebujeme si získat druhé. Trénink vám umožní najít v moři inspirace (techniky, osobnosti, argumenty) vlastní…
Spolupráce stojí na individuálních předpokladech. Přijďte si posílit své sebeuvědomění, sebekontrolu, motivaci, empatii a umění komunikovat. Co od…
Manažerská dřina začíná a končí schopností podpořit a motivovat tým, aby svoji práci dělal rád a dobře. Trénink vám poskytne ověřené nástroje, podle…
Váš tým vytváří skvělé věci, ale skoro nikdo to o vás neví? Jak zvýšit prestiž týmu a prodat své nápady okolí? Trénink vám dá do rukou mnoho technik a…
Řízení a komunikace změny představuje jednu z největších manažerských výzev a příležitostí. Stačí porozumět dynamice lidské reakce na změnu a…
Program, který vás připraví na všechny manažerské rozhovory. Absolvujete modelové situace, které si tematicky sami zvolíte, dostanete důkladnou…
Vedete lidi pomocí neformální autority a potřebujete svoji práci zefektivnit a zpřehlednit? Přijďte ochutnat program, který rozšíří sféru vašeho vlivu…
Chcete se naučit vést své podřízené nedirektivně – tak, aby si přišli na důležité věci sami? Stanovovat cíle, s nimiž budou podřízení ztotožněni? Víte…
Zajímá vás, jak zvládat různé typy překážek v efektivní týmové spolupráci? Potřebujete tipy, jak správně rozpoznat a popsat definovat potřebné role v…
Cílem tohoto tréninku je naučit manažery porozumět a pracovat se základními koncepty firemních strategií. Může být koncipovaný jako workshop, ve…
Cílem tréninku je pochopit význam firemní kultury a jejího dopadu na výkonnost a firemní procesy. Druhou rovinou je uvědomění si zákonitostí, přínosů…
Povolání obchodníka je náročné a neexistují žádné zaručené postupy, které zajistí prodej. Kouzlo je v tom najít způsob jednání, které šetří vaši…
Jak vybudovat a udržet zákaznické vztahy? A jak si vytvořit efektivní obchodní dovednosti, které naši práci podpoří? Umění rychlého raportu klienty…
Jsou vaše produkty či služby komplexní a jejich prodej náročný? Zajímá vás, jak dobře rozumět zákazníkovi a dát mu tu správnou nabídku? Potřebujete…
Trénink pro všechny, kteří ... Chtějí profesionálně pracovat se vztahovou sítí – navazovat kontakty, měnit je ve vztahy a efektivně o ně pečovat…
Někdy nás osobně, či tým nebo firmu něco brzdí. Něco brání efektivitě, nefunguje a my nevíme proč. Jiné věci jdou jako po másle. A také nevíme proč…
Jednodenní trénink pro všechny, kteří ... Potřebují rychle a jasně představit sebe, svůj projekt, stanovisko a cíl v minimálním čase  Chtějí…
Úspěšná obchodní prezentace je jako strom: má dlouhé kořeny. Jak krásná a poutavá bude koruna záleží na výživě.  Revoluční trénink pohlíží na nabídku…
Cílem tréninku je seznámit účastníky s nástroji, které se běžně používají pro efektivní vedení výběrových a přijímacích pohovorů. 5 hlavních věcí…
Znáte základní principy profesionální komunikace? Umíte je aplikovat? Chcete se naučit odolávat manipulacím a zvládat náročné situace? Cílem tréninku…
Cílem tréninku je naučit se principům a postupům zvládnutí organizační krize, prakticky natrénovat způsoby interní a externí komunikace, které…
Základním nástrojem lídra je poskytování zpětné vazby. Jak s její pomocí dosáhnout společných cílů? Jak druhé rozvíjet a povzbudit zároveň? Jak jasně…
Trénink je věnovaný všem, kteří v rámci prezentování potřebují něco víc. Pomůže účastníkům odlišit se a být originální. Poskytne nástroje k zásadnímu…
Cílem tréninku je posílit sebejistotu účastníků při prezentování. Během své prezentace před skupinou se naučí zvládat práci s publikem, zvládání…
Jak propojit trénink co nejvíce s praxí? Trénovat praxí. Akviziční minitýmy najdou s lektory v průběhu jednoho dne rychlé cesty, jak při aktivizičních…
Cílem tréninku je uvědomit si, co všechno zahrnuje kvalitní služba klientovi a jak do ní zapadají reklamace, naučit se efektivně a profesionálně…
Cílem tréninku je uvědomit si, co vše zahrnuje kvalitní služba zákazníkovi a osvojit si techniky a postoje úspěšné profesionální komunikace. Trénink…
Chcete se s ostatními dohodnout a ne vždy je to snadné? Při tréninku rozměníme komunikaci na drobné: oddělíme asertivitu od manipulace. Naučíme vás…



Kontrola proti spamu. Kolik je pět a tři ? Součet zapište číslicemi.