Znáte základní principy profesionální komunikace? Umíte je aplikovat? Chcete se naučit odolávat manipulacím a zvládat náročné situace? Cílem tréninku je seznámit účastníky s komunikačními pravidly, technikami, postoji, typologií a naučit zvládat konkrétní náročné situace ve vlastní praxi.
5 hlavních věcí, které se účastníci naučí
Cítit se ve své pracovní roli dobře a sebejistě, zvládat s klidem i těžké situace v komunikaci.
Využívat techniky vedení rozhovoru směrem k dohodě osobně i po telefonu, osvojit si podpůrnou strukturu rozhovoru.
Pracovat s komunikační typologií, poznat s kým mluví a svůj projev tomu přizpůsobit.
Úspěšně a konstruktivně zvládat námitky a manipulace partnerů v komunikaci.
Aktivně zapojovat principy profesionální komunikace (orientace na řešení, orientace na budování vztahu, autenticita a důvěryhodnost) v jakémkoli rozhovoru.
Metodika:
Účastníci projdou řadou her, aktivit a, modelových situací. „Obují si boty“ zákazníků a kolegů, ocitnou se několikrát v jejich roli, zapojí se do diskuzí, budou pracovat ve skupinách. Díky využití videotréninku sami vyhodnotí vlastní komunikační styl a získají vysoce účinnou zpětnou vazbu a konkrétní doporučení.