KRIZOVÁ KOMUNIKACE

Kurz na míru

Základní info

Cílem tréninku je naučit se principům a postupům zvládnutí organizační krize, prakticky natrénovat způsoby interní a externí komunikace, které minimalizují dopad krizové situace.                    

5 hlavních věcí, které se účastníci naučí:

  • Porozumět procesům provázejícím krizi a umět jim prostřednictvím důsledné komunikace předcházet.
  • Pochopit principy krizové komunikace s klientem i směrem k veřejnosti.
  • Řídit interní krizovou komunikace při náhlých krizích.
  • Využívat komunikaci jako nástroj vyrovnávání se s dlouhodobými či globálními krizemi.
  • Vyvarovat se typických chyb při komunikaci v krizi.


Metodika:
Klíčové principy jsou demonstrované na případových studiích dobré a špatné krizové komunikace. V modelových situacích účastníci zažijí tvorbu krizových scénářů, nacvičí si jak komunikovat navenek a hlavně uvnitř organizace, připraví motivační prohlášení pro krizovou situaci ve firmě. Součástí tréninku je použití videokamery a následný rozbor záznamů i živé zpětné vazby.

KRIZOVÁ KOMUNIKACE

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a osm ? Součet zapište číslicemi.