EMOČNÍ INTELIGENCE V PRAXI - ZVLÁDÁNÍ KONFLIKTŮ A NÁROČNÝCH SITUACÍ

Kurz na míru

Základní info

Spolupráce stojí na individuálních předpokladech. Přijďte si posílit své sebeuvědomění, sebekontrolu, motivaci, empatii a umění komunikovat. Co od tréninku čekat? Prohloubení vztahů, oslabení sporů a posilnění spolupráce.


5 hlavních věcí, které se účastníci naučí:

  • Objevit cesty k sebeuvědomění a emoční práci se sebou samým, objevit svou „Achillovu patu“ – slabá místa a spouštěče neadekvátních reakcí.
  • Prohloubit empatii k sobě i ostatním a aktivně ovlivňovat emoce druhých (kolegů, klientů, nadřízených) během jednání.
  • Poznat, které funkce emoce plní a jak jich v pracovním kontextu využít ve svůj prospěch.
  • Vést různé druhy rozhovorů přes překážky k dohodě a předcházet konfliktům.
  • Porozumět dynamice konfliktů (příčiny, spouštěče, fáze) a získat různorodé nástroje na jejich pružné řešení. 


Metodika:
Trénink je složený z části věnované poznání a zvládání emocí u sebe samého a zvládání emocí u druhých hlavně během konfliktů a situacím k nim směřujícím. Využívá moderní poznatky o fungování mozku, dává nahlédnout na vlastní spouštěče, příběhy a vzorce prožívání a vyjadřování emocí a připravuje účastníky na zvládání konkrétních náročných interpersonálních situací různými postupy.

EMOČNÍ INTELIGENCE V PRAXI - ZVLÁDÁNÍ KONFLIKTŮ A NÁROČNÝCH SITUACÍ

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a osm ? Součet zapište číslicemi.