Služby této firmy
- Veřejné kurzy (502)
- Manažerské kurzy (117)
- Počítačové a IT kurzy (12)
- Komunikační a prezentační dovednosti (69)
- Obchod a prodejní dovednosti (28)
- Personalistika a osobnostní rozvoj (195)
- Marketingové kurzy (12)
- Účetní a daňové kurzy (305)
- Finanční kurzy (143)
- Systémy řízení a ISO (2)
- Právo a legislativa (100)
- Sport, umění a ostatní kurzy (330)
- Kurzy na míru (127)
- Manažerské kurzy (49)
- Počítačové a IT kurzy (5)
- Komunikační a prezentační dovednosti (19)
- Obchodní dovednosti (11)
- Personalistika a osobnostní rozvoj (14)
- Marketingové kurzy (20)
- Účetní a daňové kurzy (21)
- Finanční kurzy (9)
- Systémy řízení a ISO (6)
- Právo a legislativa (11)
- Školení interních lektorů (1)
Firemní nabídka 1. VOX a.s.
- TOP25
Adresa
- Senovážné náměstí 978/23, 110 00 Praha 1
Kontakty
- Tel.: 226 539 670 (777 741 777)
- E-mail: ivitera@vox-kurzy.cz
- Web: http://www.vox.cz
- IČ: 27204987
- DIČ: CZ27204987
- Č. účtu: 194 264 812/0300, ČSOB, a.s.
Výpis kurzů na míru EduCity
Popis
Marketingové kurzy
Cíl: Naučit se vést profesionální obchodní korespondenci. Obsah : Pravidla pro písemný styk s domácími i zahraničními partnery Úvod do diplomatického… |
Cíl: Využívat maximálně výhod, které telefonická komunikace nabízí, naučit se pracovat se svým hlasem, plánovat a vyhodnocovat efektivitu hovorů. Obsah… |
Cíl: Seznámit se základními pravidly komunikace po telefonu, získat sebejistotu při řešení obtížných situací a naučit se využívat takových výrazových… |
Cíl: Seznámit účastníky s nejnovějšími světovými trendy a aktuálními problémy (požadavky) v oblasti nákupu a zásobování. Cílem je zvýšit efektivitu… |
Cíl: Orientace v procesu tvorby marketingových strategií. Prostřednictvím nových poznatků i praktických ukázek se zdokonalit ve schopnosti vytvořit… |
Cíl: Nalezení optimální organizační formy pro plánování a řízení Vašich produktů. Dozvíte se podrobné informace k cenové politice a možnostech… |
Cíl: Důkladně se seznámit se všemi nástroji public relations a s tím, jakým způsobem je využívat pro komunikaci firmy. Obsah: Public relations (PR) a… |
Cíl: Získat přehled o možnostech využití marketingových nástrojů v zákazníkově rozhodovacím procesu a možnosti, jak zvýšit prodej poskytováním… |
Cíl: Seznámit se specifiky mezinárodního prostředí, hlavními formami vstupu na zahraniční trhy, základními koncepcemi a podnikatelskými strategiemi… |
Cíl: Poznat marketingové principy a jejich užití v praxi, získat informace, co může efektivní uplatňování marketingu přinést pracovníkům obchodu… |
Cíl: Získání přehledu o účinných nástrojích komunikace na základě celé řady praktických příkladů, seznámení se způsoby budování jednotné image… |
Cíl: Získání přehledu v problematice strategického řízení značky, způsobech provádění a vyhodnocování analýz, které se provádějí jak v rámci tzv… |
Cíl: Cílem semináře je ukázat účastníkům rozdíly mezi špatnou reklamou a "reklamou, která prodává". Každý účastník bude po absolvování semináře… |
Cíl: Naučit se využívat metody a postupy, které jsou nejefektivnější při prodeji po telefonu a telefonické komunikaci s klientem. Naučit se aplikovat… |
Cíl: Poskytnout návod, jak vytvořit optimální síť pro prodej výrobků nebo služeb a jak ji řídit. Obsah: Organizace prodeje a výběr optimální… |
Cíl: Lépe poznat ty faktory, které se spolupodílejí na udržení a zvyšování objemů prodeje u zákazníků. Dozvíte se, jak nejlépe získat jedinečné… |
Cíl: Získat ucelené informace o řízení, hodnocení a motivaci prodejců. Obsah: Prodejní strategie a techniky (Nové trendy v prodeji) Řízení lidí a… |
Cíl: Získat přehled a také konkrétní nápady a návrhy, jak zlepšit svou marketingovou výkonnost a zapojit se do mezinárodního obchodu. Obsah… |
Cíl: Dozvíte se informace, které Vám napomohou k rychlé orientaci v prostředí mediálního světa, adaptaci na pracovní pozici tiskového mluvčího a… |
Cíl: Detailní poznávání tržeb zákazníků, kupních motivů a kupního chování. Seznámení se se specielními marketingovými technikami užívanými v prodeji a… |
Adresa firmy na mapě
Kurzy společnosti 1. VOX a.s.
- Profesionální asistentka
- Jazyková a formální úprava obchodní korespondence
- Telefonická komunikace I.
- Právní minimum
- Účetní minimum
- Manažer a jeho autorita
- Delegování úkolů
- Leadership
- WORD
- Syndrom vyhoření
- Týmová spolupráce
- Motivace týmu
- Efektivní vedení porad = facilitace
- Koučování
- Vedení týmu
- Role projektového manažera
- Sebepoznání a rozvoj osobnosti
- Kreativita ve firmě
- Životní styl manažera
- Emoční inteligence
- Zvládání konfliktních situací
- Time management
- Negociace - efektivní vyjednávání
- Rychlé čtení, racionální čtení, práce s informacemi
- Zvládání stresových situací