Vyhledat v nabídce této firmy

Služby této firmy

Firemní nabídka 1. VOX a.s.

  • TOP25
  • Adresa

  • Senovážné náměstí 978/23, 110 00 Praha 1

  • Kontakty

  • Tel.: 226 539 670 (777 741 777)
  • E-mail: ivitera@vox-kurzy.cz
  • Web:
  • IČ: 27204987
  • DIČ: CZ27204987
  • Č. účtu: 194 264 812/0300, ČSOB, a.s.

Výpis kurzů na míru EduCity

Marketingové kurzy

Cíl: Naučit se vést profesionální obchodní korespondenci. Obsah : Pravidla pro písemný styk s domácími i zahraničními partnery Úvod do diplomatického…
Cíl: Využívat maximálně výhod, které telefonická komunikace nabízí, naučit se pracovat se svým hlasem, plánovat a vyhodnocovat efektivitu hovorů. Obsah…
Cíl: Seznámit se základními pravidly komunikace po telefonu, získat sebejistotu při řešení obtížných situací a naučit se využívat takových výrazových…
Cíl: Seznámit účastníky s nejnovějšími světovými trendy a aktuálními problémy (požadavky) v oblasti nákupu a zásobování. Cílem je zvýšit efektivitu…
Cíl: Orientace v procesu tvorby marketingových strategií. Prostřednictvím nových poznatků i praktických ukázek se zdokonalit ve schopnosti vytvořit…
Cíl: Nalezení optimální organizační formy pro plánování a řízení Vašich produktů. Dozvíte se podrobné informace k cenové politice a možnostech…
Cíl: Důkladně se seznámit se všemi nástroji public relations a s tím, jakým způsobem je využívat pro komunikaci firmy. Obsah: Public relations (PR) a…
Cíl: Získat přehled o možnostech využití marketingových nástrojů v zákazníkově rozhodovacím procesu a možnosti, jak zvýšit prodej poskytováním…
Cíl: Seznámit se specifiky mezinárodního prostředí, hlavními formami vstupu na zahraniční trhy, základními koncepcemi a podnikatelskými strategiemi…
Cíl: Poznat marketingové principy a jejich užití v praxi, získat informace, co může efektivní uplatňování marketingu přinést pracovníkům obchodu…
Cíl: Získání přehledu o účinných nástrojích komunikace na základě celé řady praktických příkladů, seznámení se způsoby budování jednotné image…
Cíl: Získání přehledu v problematice strategického řízení značky, způsobech provádění a vyhodnocování analýz, které se provádějí jak v rámci tzv…
Cíl: Cílem semináře je ukázat účastníkům rozdíly mezi špatnou reklamou a "reklamou, která prodává". Každý účastník bude po absolvování semináře…
Cíl: Naučit se využívat metody a postupy, které jsou nejefektivnější při prodeji po telefonu a telefonické komunikaci s klientem. Naučit se aplikovat…
Cíl: Poskytnout návod, jak vytvořit optimální síť pro prodej výrobků nebo služeb a jak ji řídit. Obsah: Organizace prodeje a výběr optimální…
Cíl: Lépe poznat ty faktory, které se spolupodílejí na udržení a zvyšování objemů prodeje u zákazníků. Dozvíte se, jak nejlépe získat jedinečné…
Cíl: Získat ucelené informace o řízení, hodnocení a motivaci prodejců. Obsah: Prodejní strategie a techniky (Nové trendy v prodeji) Řízení lidí a…
Cíl: Získat přehled a také konkrétní nápady a návrhy, jak zlepšit svou marketingovou výkonnost a zapojit se do mezinárodního obchodu. Obsah…
Cíl: Dozvíte se informace, které Vám napomohou k rychlé orientaci v prostředí mediálního světa, adaptaci na pracovní pozici tiskového mluvčího a…
Cíl: Detailní poznávání tržeb zákazníků, kupních motivů a kupního chování. Seznámení se se specielními marketingovými technikami užívanými v prodeji a…



Kontrola proti spamu. Kolik je šest a jedna ? Součet zapište číslicemi.