Popis tréninku Trénink je vhodný pro trenéry a školitele, kteří chtějí využívat herního potenciálu ve své činnosti. Dvoudenní trénink je veden na… |
Popis tréninku Jednodenní praktický trénink pro zaměstnance, kteří jsou se zákazníkem v písemné komunikaci, jež tvoří běžnou součást jejich denní… |
Cílem vzdělávacího programu je seznámit zájemce se základními pojmy, principy a funkcemi komunikace jako dynamického procesu, který je základem pro… |
Cílem kurzu je naučit se, jak postupovat při přípravě prezentace, jaké použít pomůcky, jak zvládat počáteční nervozitu a problematické posluchače, jak… |
Dvojdenný tréning určený pre všetkých tých, ktorí si chcú priblížiť základné predpoklady úspešnosti v profesii a získať poznatky, ktorých osvojenie… |
Jednodenný tréning určený pre všetkých, ktorí pracujú s ľuďmi - personalisti, manažéri ľudských zdrojov, manažéri, obchodníci... Cieľ tréningu:… |
Doba trvání semináře : 2 dny Celkový počet hod : 16 Počet účastníků ve skupině: 4 - 10 Celková investice : 4 800,00 Kč včetně DPH Celková… |
Je to možné nebo ne? Ať je vaše odpověď jakákoli, může být dobrým základem proč si vybrat zrovna tento kurz. Spokojený život souvisí s rovnováhou mezi… |
Emoce jsou příčinou mnohých nálepek, třeba “Hysterka nebo Suchar”. Umí nás vyděsit, překvapit u nás samých i u jiných, jsou nám příjemné nebo… |
Základní 3-hodinový kurz: - Základní uvedení do problematiky trénování paměti (typy paměti, motivace, koncentrace, souvislost se zdravým životním… |
Efektivní učení a trénink paměti pro studenty, studující a ostatní veřejnost. Cílem kurzu je naučit účastníky používat jednotlivé paměťové techniky a… |
Výcvik akreditovaný MŠMT jako rekvalifikační kurz pro pracovní pozici kouč O co jde Praktický výcvik koučovacích principů, technik a dovedností a… |
Vedete lidi? Pak děláte jednu z nejkrásnějších a zároveň nejobtížnějších pozic ve firmě. Tři workshopy Manažerské triády – Role, Lidi, Výkon se… |
Cíl kurzu: Poznat co to je vyjednávání a kdy má smysl vyjednávat Dokázat zvládnout přípravu na vyjednávání Seznámit se s možnými strategiemi pro… |
GARANTUJEME, že se při objednávce již 2 a více účastníků na vybraný termín školení uskuteční. Cíl kurzu: Naučit a procvičit základní techniky a… |
360° ZPĚTNÁ VAZBA Tento způsob hodnocení dává možnost relativně objektivního pohledu na práci manažera. Jeho výhodou je široké spektrum názorů z… |
Assessment Center a Development Center jsou nástroje sloužící k identifikaci silných a slabých stránek účastníků z hlediska kompetencí. Mapují… |
Zažijte r-evoluci svého vnitřního života – objevíte způsob, jak navýšit svou schopnost leadera řídit vlastní myšlení a emoce. A tím pozitivně… |
Zažijte r-evoluci svého vnitřního života – objevíte způsob, jak navýšit svou schopnost leadera řídit vlastní myšlení a emoce. A tím pozitivně… |
Přihlaste se do našeho workshopu asertivity pro ženy, které vědí, co chtějí, ale neumějí se ozvat. Připojte se k ženám, které už nechtějí… |
Objevte sílu otázky a koučovací přístup v komunikaci. Kdo se ptá, vede rozhovor. Kdo se umí správně ptát, je ve výhodě. "Nikdy nebudeme mít odpověď… |
Cíle kurzu Absolvováním semináře získáte následující poznatky: • seznámíte se se základními pojmy podnikové ekonomiky, jejichž znalost je nezbytná pro… |
Cíle kurzu Lidé na trhu práce se mění, stejně jako technologie. Dělejte personální marketing tak, abyste měli větší úspěšnost při náboru vhodných… |
Tento trénink vychází ze skutečných potřeb manažerů, jejichž cílem bylo dostat se z permanentního vnitřního neklidu zpátky do rovnováhy a nedopustit… |
Výborná úroveň rétoriky vám umožní úspěšnou sebeprezentaci Rétorika je nedílnou součástí lidské existence, kultury a komunikace. Prakticky ji využíváme… |
Obsah kurzu Nejčastějším důvodem odchodu kvalitních zaměstnanců bývá právě jejich vedoucí. Staňte se inspirativním šéfem, přitáhněte si do svého týmu ty… |
Obsah kurzu Cíle a přínosy kurzu Už jste někdy zažili frustraci z toho, že vás „správná“ odpověď napadne, když už je pozdě? Jednání skončilo a vy jste… |
V kurze predstavíme štyri svety zákazníckej orientácie. Účastníci si osvoja zákaznícku orientáciu nie len ako vľúdnosť k zákazníkovi, ale aj omnoho… |
V kurze predstavíme štyri svety zákazníckej orientácie. Účastníci si osvoja zákaznícku orientáciu nie len ako vľúdnosť k zákazníkovi, ale aj omnoho… |
Všichni máme své sny, přání a cíle. Chceme jich dosáhnout a také chceme znát postupy a metody, které nám s tím pomohou. Ty postupy jsou fyzické a… |
Na jedné straně nás trápí různé strachy a na druhé straně nám chybí odvaha vyjet ze zajetých kolejí. Jak se toho prvního zbavit a jak najít více… |
Test Emoční inteligence Přehledná výstupní zpráva vč. rozvojových doporučení k dispozici ihned po vyplnění! Ukázkový výstup zde.… |
Vyberte ty, se kterými uspějete Rozklíčujete, kdo je nejvhodnější kandidát pro konkrétní pozici Zvýšíte výkonnost svých týmů Objevíte skryté… |
Cíle školení: Obsah školení: Komunikační dovednosti jako klíčový nástroj mistra co říkám, jak to říkám a čím to říkám Empatie - vcítění se do pozice… |
Novela zákona č. 312/2002 Sb. přinesla významnou změnu v oblasti vzdělávání úředníků územních samosprávných celků. Přijďte na seminář, který… |
Jak si uklidit ve vlastní hlavě a vybalancovat si sebevědomí - Jak se vidím já, jak mě vidí ostatní - Jak chci působit na ostatní… |
Základní uvedení do problematiky trénování paměti (typy paměti, motivace, koncentrace, souvislost se zdravým životním stylem) Základní uvedení do… |
V průběhu celého kurzu se účastníci seznámí s teoretickými poznatky o stavbě mozku, o funkcích mozkových hemisfér, o faktorech ovlivňujících naši… |
Kurz je zaměřen na seznámení účastníků s teoretickými základy a nástroji řešení obtížných situací. V praxi se většinou jedná o kombinaci týmového… |
Kurz je zaměřen na rozvoj kreativity jednotlivce a její využití v týmu. Většina účastníků bývá překvapena vlastní kreativitou a je schopna rychle… |
Emoční inteligence trénink spočívá v osvojení účinných meditačních technik a cvičení zaměřených na pročištění hlavních orgánů v těle, neboť emoční… |
Konflikt bývá vnímán zpravidla negativně. V tomto programu se naučíte získat z konfliktu i jeho pozitivní potenciál a zjistíte, jak konflikty… |
Koncept work-life balance je založen na požadavku rovnováhy mezi osobním a pracovním životem. Kurz je určen jednak pro zaměstnance, kterým nabízí… |
Cílem všech motivačních a vzdělávacích aktivit, skupinového a individuálního poradenství, osobnostní a pracovní diagnostiky a odborné praxe v rámci… |
Popis tréninku Jednodenní praktický trénink pro zaměstnance procházející vyšším stresovým zatížením v komunikaci, coby běžnou součástí denní práce… |
Popis tréninku Trénink je určen pro pracovníky call center a přepážkové pracovníky, kteří komunikují a vytvářejí momenty pravdy během telefonické nebo… |
V tomto kurzu získáte stručné informace o zásadních personálních činnostech: výběr, hodnocení, motivace a vzdělávání zaměstnanců. První kapitola vám… |
Cílem kurzu je seznámit se základními pojmy vztahujícími se k procesu týmové spolupráce a popsat zánitosti efektivně a kvalitně fungujících týmů. Celý… |
Dvojdenný kurz určený pre všetkých, ktorí akýmkoľvek spôsobom reprezentujú spoločnosť a potrebujú si vybudovať profesionálny imidž a prirodzene si… |