Základní info
Koncept work-life balance je založen na požadavku rovnováhy mezi osobním a pracovním životem. Kurz je určen jednak pro zaměstnance, kterým nabízí cestu pro optimální sladění osobního a pracovního života, a jednak pro zaměstnavatele, jimž poskytuje nástroje k udržení spokojených a motivovaných zaměstnanců.
Cíl
- Získat reflexi svého osobního a pracovního života
- Osvojit si nástroje pro účinný time management
- Zvládnout některé techniky pro práci se stresem
- Pro zaměstnavatele získat nástroje ke zvyšování spokojenosti a efektivity zaměstnanců
Obsah
- Sebereflexe – současné vyvážení pracovního a osobního života, role, hodnoty, potřeby
- Pilíře, o které se opírá naše životní vyrovnanost
- Vědomý business – přístup, který podporuje soulad výkonnosti a spokojenosti
- Time management – sebereflexe a nástroje pro účinný time management, metoda „Getting Things Done“, práce s cíli a prioritami
- Asertivita ve smyslu ujasnění si vlastních priorit a odmítnutí nepřiměřených požadavků
- Práce se stresem a prevence syndromu vyhoření
- Relaxační techniky a doporučení pro zdravý životní styl
- Výhody work-life balance pro zaměstnavatele: motivovaní zaměstnanci, efektivnější pracovní výkon, nižší fluktuace
- Efektivita nástrojů work-life balance z pohledu zaměstnance a zaměstnavatele
Klíčová slova
stres, zátěž, výkon, kondice, stresor, relaxace, regenerační, regenerace, relaxační, životní styl, zdraví, zdravý, time management, výkonnost, výkon, syndrom vyhoření, burn-out, únava, koučink, asertivita, osobní management, self-management, rozvoj, růst, osobnost, motivace, jistota, sebevědomí, sebedůvěra, work-life balance, pozitivní myšlení, time management, GTD, cíl