Firemní nabídka AZ-DIALOG s.r.o.
- TOP
Adresa
- Pražákova 506/39, 619 00 Brno
Kontakty
- Tel.: 548214080
- E-mail: az-dialog@az-dialog.cz
- Web: http://www.az-dialog.cz
- IČ: 26280094
- DIČ: CZ26280094
Výpis kurzů na míru EduCity
Popis
Manažerské kurzy
Situace z praxe: Mají Vaši pracovníci k dispozici nejmodernější prostředky, ale přesto nepodávají odpovídající výkon? Je důležitá pochvala a trest… |
Situace z praxe: Jaké styly vedení lidí jsou výhodné pro jednotlivé situace? Je lepší direktivita nebo podpora? V čem spočívá úspěšnost vedení lidí? Co… |
Situace z praxe: Jsou Vaši vedoucí pracovníci neustále zavaleni operativní činností? Dělají většinu úkolů raději sami? Kdy s delegováním začít? O čem se… |
Situace z praxe: Zaběhlý styl vedení pracovníků již zjevně nestačí? Je nutné přistoupit k novému stylu vedení, který by zásadně změnil přístup všech… |
Situace z praxe: Jsou pracovníci firmy vysoce kvalifikovaní a zkušení odborníci, kteří spolu bohužel neumí spolupracovat? Práci v týmu berou jako… |
Situace z praxe: Začíná pravidelná porada. Většina účastníků přichází na poslední chvíli. Mají něco veledůležitého na vyřizování. Ostatní, kteří… |
Situace z praxe: Ve firmě je neustálý shon. Všichni manažeři a jejich zástupci pracují naplno. Přesto čas od času nejsou splněny důležité úkoly. Tato… |
Situace z praxe: Musí management firmy analyzovat mnoho změn, ke kterým došlo na trhu, v technologiích a celé společnosti? Je nutné zajistit zásadní… |
Situace z praxe: Vědí všichni pracovníci, jak se podílejí na úspěchu firmy a kam firma směřuje? Projevuje se někdy v práci mírný chaos? Umí lidé… |
Situace z praxe: Umí manažeři připravit a vést výběr pracovníků? Je rozvoj pracovníků propojen s praxí? Jsou ze vzdělávání a rozvoje jasné výstupy? O… |
Situace z praxe: Společnost má problémy v oblasti vnitřní komunikace a organizace procesů. V rámci snahy o změnu tohoto stavu došlo k dílčím změnám na… |
Situace z praxe: Sdělíte pracovníkům důležité informace a každý je pochopí po svém? Získat názor od ostatních je velmi složité? Zjistit, kdo "co" říkal a… |
Situace z praxe: Jsou personální rozhovory pouze formální záležitostí? Výsledky rozhovorů jsou stejné a nevedou ke zlepšení? Získat pracovníky pro změny… |
Situace z praxe: Neustále ve vzduchu visí napětí? Každá maličkost je "spouštěčem" bouřivých reakcí? Cítí se pracovníci unaveni a vyčerpáni? Návrh řešení: … |
Situace z praxe: Dostávají se manažeři do složitých situací kvůli opomenutí základních pravidel obchodního vztahu? Stíhají manažeři sledovat změny v… |
Adresa firmy na mapě
Kurzy společnosti AZ-DIALOG s.r.o.
- Obchodní dovednosti - průřez
- Vedení profesionálního obchodního jednání
- První kontakt a navázání vztahu se zákazníkem
- Vedení rozhovoru - technika kladení otázek
- Sestavení atraktivní nabídky a její prezentace
- Zvládání námitek klientů - argumentace
- Techniky vedoucí k uzavření obchodního jednání
- Zvládání složitých situací - řešení reklamací
- Péče o zákazníka
- Využití telefonu v prodeji
- Obchodní prezentace pro více osob
- Typologie zákazníka
- Manažerské dovednosti - Motivace
- Styly vedení
- Delegování
- Koučování
- Tvorba a vedení efektivních týmů
- Komunikace ve firmě
- Plánování a vedení porad
- Time management výkonného manažera
- Strategické plánování a rozhodování
- Firemní kultura
- Marketing - Školení marketingu
- Personalistika a rozvoj pracovníků
- Outdoorové aktivity