Využití telefonu v prodeji

Kurz na míru

Základní info

Situace z praxe:
V dnešní době komunikačních technologií je bráno používání telefonu jako něco samozřejmého. Ve firmě má telefon každý a většina pracovníků používá mobilní telefony. Účty za telefon rostou mnohem rychleji, než efektivita jejich využití. Při telefonování do firmy to není o moc lepší. Zákazník je přepojován od jednoho oddělení k druhému. Mezitím si za svoje peníze vyposlechne šumění lesa, vánoční koledy nebo je jinak zabaven. Otázka je, jestli ho to uklidní, nebo spíše pobouří?

O čem se povede dialog:
V čem jsou výhody efektivního používání telefonu? Jak co nejlépe eliminovat nevýhody kontaktu po telefonu? Domluvení schůzky po telefonu. Co může zákazníka odradit při telefonování? Co ho může popudit? Telefon jako vizitka firmy, kterou zákazník nevidí, ale slyší. A o dalších otázkách, které k danému tématu položíte ...

Očekávaný přínos:
Účastníci se zbaví ostychu před telefonováním, znají zásady efektivní komunikace po telefonu, umí je využít ke zvýšení produktivity vlastní práce.
Firma získá pracovníky, kteří díky profesionálnímu využívání telefonu dokáží oslovit, obsloužit a uspokojit více zákazníků, telefonický kontakt je pro zákazníka příjemný, což podporuje jeho spokojenost.

Využití telefonu v prodeji

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a pět ? Součet zapište číslicemi.