Zvládání námitek klientů - argumentace

Kurz na míru

Základní info

Situace z praxe:
Obchodníci jsou na dobré úrovni, umí zákazníkovi služby a výrobky dobře nabídnout a vysvětlit výhody?Nejhorší, co obchodníky může potkat, je obhájení ceny?Obchodní jednání se stává spíše hrou na schovávanou a soubojem se zákazníkem?

O čem se povede dialog:
Proč námitky vznikají? Která slova jsou v obchodě rozhodující a která mohou klienta popudit? Ne všechno, co klient řekne, je námitka. Jak se nenechat svést od tématu? Jak reagovat na nerozhodného klienta? Kterou metodu na kterou námitku je výhodnější použít?
A o dalších otázkách, které k danému tématu položíte ...

Očekávaný přínos:
Účastníci se důkladně seznámí s příčinami a pohnutkami vzniku námitek, získají sebedůvěru při překonávání námitek, znají odpovědi na nejčastější námitky, jejich obchodní jednání se stává úspěšnější
Firma získá obchodníky, kteří si umí poradit s těmi nejtěžšími námitkami, při obchodním jednání jsou vyrovnanější a dosahují častěji úspěchu

Zvládání námitek klientů - argumentace

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a dvě ? Součet zapište číslicemi.