Techniky vedoucí k uzavření obchodního jednání

Kurz na míru

Základní info

Situace z praxe:
Už to vypadá, že je zákazník rozmyšlen výrobek koupit?Obchodník tedy vyčkává? Zákazníkovi se už výrobek tolik nelíbí? Co se tedy stalo?

O čem se povede dialog:
Jak vystihnout ten správný okamžik a zvolit správnou formulaci tak, aby to bylo příjemné oběma stranám? Jakou roli hrají emoce klienta při uzavírání obchodu? Co dělat, když klient použije větu typu: "Já si to rozmyslím ......."
A o dalších otázkách, které k danému tématu položíte ...

Očekávaný přínos:
Účastníci se nebojí říci si o objednávku, umí vystihnout ten nejsprávnější okamžik k uzavření obchodu, nenechají se odvést úhybnými manévry zákazníka
Firma získá obchodníky, kteří umí zhodnotit vynaložené úsilí během obchodního jednání a dovedou jej ke zdárnému konci, tím přinesou větší obrat sobě i celé firmě

Techniky vedoucí k uzavření obchodního jednání

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a dvě ? Součet zapište číslicemi.