Sestavení atraktivní nabídky a její prezentace

Kurz na míru

Základní info

Situace z praxe:
Obchodníci jsou velice zdatní a do detailu rozumí všem technickým stránkám výrobku? Jsou výrobky, které prodávají, nejkvalitnější, které trh nabízí a navíc jsou za velice rozumnou cenu?
Bohužel čím dál více se setkávají se situací, kdy si již nadějný zákazník pořídí výrobek konkurenční firmy a to za vyšší cenu?

O čem se povede dialog:
Složité technické údaje zákazníka moc nezajímají. Chce slyšet a vidět jasné výhody, které mu koupě přinese. Jak využít emocí při prodeji? Které užitky vybrat a jak je zákazníkovi zdůraznit? To, že se zákazníkovi výrobek, nebo služba líbí, nerozhoduje, pokud necítí naléhavost ke koupi. Jak to tedy zařídit? A o dalších otázkách, které k danému tématu položíte...

Očekávaný přínos:
Účastníci Budou vědět, co rozhoduje při koupi, jasně umí vysvětlit, jaký užitek zákazník získává, umí vzbudit naléhavost u zákazníka, vědí, jak použít emocí při prodeji
Firma získá obchodníky, kteří umí lépe vysvětlit přínosy výrobku nebo služby, pro zákazníka jsou výhody daleko hmatatelnější, a tím se rozhoduje daleko lépe a je spokojenější

Sestavení atraktivní nabídky a její prezentace

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a tři ? Součet zapište číslicemi.