Firemní nabídka AKORD OT, s.r.o.
Address
- V Olšinách 2300/75, 10000 Praha 10
Contacts
- Phone: 222743603
- E-mail: info@akord-ot.cz
- Web: http://www.akord-ot.cz
- TAX ID: 27152138
- VAT ID: CZ27152138
Contact person: Mgr. Kateřina Mikanová
Job offers
Description
Obchodní dovednosti
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Komunikace s druhými je nedílnou součástí pracovního i osobního života. Do značné míry ovlivňuje úspěšnost v… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Kurz je určen pro pracovníky zákaznických center, kteří se každý den setkávají osobně se zákazníky. Cílem kurzu je… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Tento kurz je určen opravdu všem. Pro každého, který se občas dostane situace, kdy je na stole zavalen množstvím… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Kurz je určen všem, kteří se mohou dostat do situací, kdy je důležité odhalit, zda druhá strana při jednání… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Určitě znáte tu situaci. Zítra máte šéfovi odevzdat souhrnnou zprávu a stále vám chybí vstupy od Franty ze… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen V pracovním prostředí i v osobním životě se denně dostáváme do konfliktních situací. Chceme-li si udržet vliv na… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Sebedůvěra sehrává dominantní roli při navazování zdravých mezilidských vztahů a při jednání s druhými. Přestože je… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Kurz je určen pro pracovníky CALL CENTER, kteří jsou v každodenním kontaktu s klienty po telefonu. Cílem kurzu je… |
Show company address on a map
Kurzy společnosti AKORD OT, s.r.o.
- Assessment centrum
- Outdoor Assessment Centre
- Outdoor trénink
- Teambuilding
- Rozvojové programy
- Koučování
- Development centrum
- Team Assessment
- Budování týmu
- Základy vedení pracovních týmů pro mistry
- Vedení pracovních týmů pro začínající manažery
- Efektivní práce s informacemi a techniky rychlého čtení
- Efektivní osobní komunikace s klientem pro pracovníky zákaznických služeb
- Trénink pracovníků call center
- Jak odhalit lež a manipulaci v jednání
- Manažerské dovednosti
- Emoční leadership
- Konflikty a vyjednávání
- Efektivní komunikace
- Rozvoj sebedůvěry a asertivita v jednání
- JAK PŮSOBIT NA DRUHÉ, ABYSTE DOSÁHLI ÚSPĚCHU
- Projektové týmy
- Umění působivé prezentace
- Spolupráce v týmu