Firemní nabídka AKORD OT, s.r.o.
Adresa
- V Olšinách 2300/75, 10000 Praha 10
Kontakty
- Tel.: 222743603
- E-mail: info@akord-ot.cz
- Web: http://www.akord-ot.cz
- IČ: 27152138
- DIČ: CZ27152138
Kontaktní osoba: Mgr. Kateřina Mikanová
Výpis kurzů na míru EduCity
Popis
Indoor teambuilding
Hry a programy jsou prostředkem (nástrojem) nikoliv cílem (účelem), naše kurzy jsou nejen zábavou, ale i prostředkem pro zvýšení kvality fungování… |
Cílem teambuildingových programů je zkvalitnění spolupráce a zvyšování efektivity fungování pracovních týmů. Při jejich přípravě a realizaci vycházíme… |
Cílem našich programů je rozvoj jednotlivců i celých týmů ve Vámi zvolených oblastech interpersonálních a měkkých manažerských dovedností. Zásadně… |
Cílem rozvojového programu je zdokonalení pracovních týmů ve schopnostech a dovednostech efektivní komunikace a spolupráce v rámci týmu při plnění… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Nejčastěji bývají do pozic týmlídrů, mistrů a nižších manažerů jmenováni úspěšní specialisti. V nové roli je však… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Kurz je určen všem, kteří se mohou dostat do situací, kdy je důležité odhalit, zda druhá strana při jednání… |
V oblasti manažerských dovedností nabízíme spolupráci na těchto tématech: ZÁKLADY VEDENÍ TÝMU 1 x 2 dny Zaměření kurzu, komu je kurz určen … |
Zaměření programu, komu je program určen Kurz je určen všem manažerům, ale i neformální lídrům, kteří vědí, že pro úspěch je třeba neustálý rozvoj… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Určitě znáte tu situaci. Zítra máte šéfovi odevzdat souhrnnou zprávu a stále vám chybí vstupy od Franty ze… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Efektivitu práce týmu spoluvytvářejí kvalitní mezilidské vztahy ve skupině na straně jedné a znalost principů a… |
Adresa firmy na mapě
Kurzy společnosti AKORD OT, s.r.o.
- Assessment centrum
- Outdoor trénink
- Teambuilding
- Rozvojové programy
- Koučování
- Development centrum
- Team Assessment
- Budování týmu
- Základy vedení pracovních týmů pro mistry
- Vedení pracovních týmů pro začínající manažery
- Efektivní práce s informacemi a techniky rychlého čtení
- Efektivní osobní komunikace s klientem pro pracovníky zákaznických služeb
- Trénink pracovníků call center
- Jak odhalit lež a manipulaci v jednání
- Manažerské dovednosti
- Emoční leadership
- Konflikty a vyjednávání
- Efektivní komunikace
- Rozvoj sebedůvěry a asertivita v jednání
- JAK PŮSOBIT NA DRUHÉ, ABYSTE DOSÁHLI ÚSPĚCHU
- Projektové týmy
- Umění působivé prezentace
- Spolupráce v týmu
- Outdoor Assessment Centre