Firemní nabídka AKORD OT, s.r.o.
Adresa
- V Olšinách 2300/75, 10000 Praha 10
Kontakty
- Tel.: 222743603
- E-mail: info@akord-ot.cz
- Web: http://www.akord-ot.cz
- IČ: 27152138
- DIČ: CZ27152138
Kontaktní osoba: Mgr. Kateřina Mikanová
Výpis kurzů na míru EduCity
Popis
Obchodní dovednosti
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Tento kurz je určen opravdu všem. Pro každého, který se občas dostane situace, kdy je na stole zavalen množstvím… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Kurz je určen pro pracovníky zákaznických center, kteří se každý den setkávají osobně se zákazníky. Cílem kurzu je… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Kurz je určen pro pracovníky CALL CENTER, kteří jsou v každodenním kontaktu s klienty po telefonu. Cílem kurzu je… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Kurz je určen všem, kteří se mohou dostat do situací, kdy je důležité odhalit, zda druhá strana při jednání… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen V pracovním prostředí i v osobním životě se denně dostáváme do konfliktních situací. Chceme-li si udržet vliv na… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Komunikace s druhými je nedílnou součástí pracovního i osobního života. Do značné míry ovlivňuje úspěšnost v… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Sebedůvěra sehrává dominantní roli při navazování zdravých mezilidských vztahů a při jednání s druhými. Přestože je… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Určitě znáte tu situaci. Zítra máte šéfovi odevzdat souhrnnou zprávu a stále vám chybí vstupy od Franty ze… |
Adresa firmy na mapě
Kurzy společnosti AKORD OT, s.r.o.
- Assessment centrum
- Outdoor trénink
- Teambuilding
- Rozvojové programy
- Koučování
- Development centrum
- Team Assessment
- Budování týmu
- Základy vedení pracovních týmů pro mistry
- Vedení pracovních týmů pro začínající manažery
- Efektivní práce s informacemi a techniky rychlého čtení
- Efektivní osobní komunikace s klientem pro pracovníky zákaznických služeb
- Trénink pracovníků call center
- Jak odhalit lež a manipulaci v jednání
- Manažerské dovednosti
- Emoční leadership
- Konflikty a vyjednávání
- Efektivní komunikace
- Rozvoj sebedůvěry a asertivita v jednání
- JAK PŮSOBIT NA DRUHÉ, ABYSTE DOSÁHLI ÚSPĚCHU
- Projektové týmy
- Umění působivé prezentace
- Spolupráce v týmu
- Outdoor Assessment Centre