Marketingové kurzy

Všechny kurzy
Upřesnit
Zvolit jazykovou školu
Vybrané: vše v

Výpis jazykových kurzů na míru

Výpis 150 - chcete vidět všech 75767 kurzů zaregistrujte se
Popis kurzu Kurz "LinkedIn pro HR profesionály" je zaměřený na využití LinkedInu jako klíčového nástroje pro HR profesionály, personalisty, náboráře a…
Popis kurzu HR marketing kombinuje marketing, brand management a personální psychologii. Cílem HR marketingu je vybudovat značku „atraktivního…
Popis kurzu Personifikovaný program na míru vhodný pro freelancery, manažery ve vedoucí pozicích a osobnosti, kterým záleží na své sebeprezentaci. …
Popis kurzu Kurz určený ženám, které pracují v business prostředí na manažerských pozicích nebo se věnují aktivnímu prodeji. Ženám, které jsou součástí…
Obsah kurzu Určeno pro všechny, kdo mají na starosti nebo se nepřímo podílí na přípravě newsletterů a chtějí zvýšit jejich atraktivitu i dosah. Cíl: …
Obsah kurzu Firemní kultura je tak dobrá, jak efektivní je interní komunikace zaměstnanců. Mnoho firem dnes zapomíná na potenciál, který skrývá…
Řízení inovací, růstu výkonnosti a změny Jedná se o roční postgraduální program vhodný zejména pro manažery, kteří chtějí přijímat každodenní…
Řízení inovací a růstu výkonnosti Je určený manažerům, projektovým manažerům a vedoucím týmů, kteří stojí před organizačními výzvami na zvyšování…
Proč absolvovat kurz Management se zaměřením na marketing? Cílem kurzu Management se zaměřením na marketing je vybavit pracovníka znalostmi…
Máte pocit, že nejste dost zajímaví pro dobré uchazeče a chcete to změnit? Víte, že Vaše interní PR ovlivňuje to, kdo se přihlásí do Vašeho výběrového…
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Určeno všem, kteří se chtějí ucházet o práci prodavače. Posluchač získá po ukončení rekvalifikačního kurzu…
Certifikovaný profesní rekvalifikační kurz Určeno všem, kteří se chtějí ucházet o práci prodavače. Posluchač získá po ukončení rekvalifikačního kurzu…
Cíle kurzu: Získat aktuální znalosti z oblasti marketingu, reklamy, psychologie marketingu. Pro koho je kurz určen: Kreativcům, kteří rádi přetvářejí…
Cíle kurzu: Získat aktuální znalosti z oblasti marketingu, reklamy, psychologie marketingu. Pro koho je kurz určen: Kreativcům, kteří rádi přetvářejí…
Pro koho je kurz určen: Pro úplné začátečníky, kteří se chtějí naučit orientovat v moderním oboru, jako je online marketing na internetu. Pro ty co už…
Pro koho je kurz určen: Pro úplné začátečníky, kteří se chtějí naučit orientovat v moderním oboru, jako je online marketing na internetu. Pro ty co už…
Naučte se, jak využívat nástroje umělé inteligence pro svůj prospěch. AI změnila a dále mění marketing. Naučte se proto, jak využívat nástroje umělé…
Osvojte si 5 základních dovedností efektivního vyjednavače! Cílem kurzu je osvojit si pět základních dovedností efektivního vyjednavače: příprava…
- jak dát firmě tvář Naučte se, jak vytvořit firemní identitu a uvést ji do praxe. Co stojí za jednotnou image firmy, jejími kodexy chování a…
ÚVOD Kvalitní finanční řízení společnosti vyžaduje v dnešní době úzkou spolupráci všech manažerů bez ohledu na zastávanou funkci. U technicky…
Cíle kurzu Nejste zrovna „ajťáci“ a sociální sítě vám přijdou zbytečné nebo vás tak trochu děsí? Nechcete neustále komentovat ba ani sledovat, co se na…
Popis kurzu Komunikace a vyjednávání po telefonuCíle kurzu Seminář vám pomůže zvýšit efektivitu vaší telefonické komunikace s klienty, dodavateli…
Pojďte nalézt cesty ke konzistentní a kontinuální marketingové komunikaci s respektem k identitě značky, jejímu stylu komunikace a k její strategii.…
Předejte emoci, způsobte wow efekt a držte se skvělého scénáře Staráte se o eventy? Pak máte podle amerického žebříčku pracovních pozic 5…
V kurzu se během devadesáti minut naučíte to nejdůležitější, co potřebujete z pozice majitele webu nebo marketéra vědět o SEO.  Zjistíte, jak fungují…
Kurz je vhodný pro podnikatele a manažery, kteří vlastní nebo vedou podnik, pro vedoucí pracovníky úseků, oddělení apod., kteří řídí podřízené, pro…
Akreditovaný kurz Naučte se komunikovat efektivně (1-denní kurz) - podrobný program Podrobný obsah: KOMUNIKACE A PROSTOR Interpretace cca…
Úloha komunikačních a public relations aktivit roste ve všech sférách - hospodářské, politické i v oblasti činností neziskových organizací. A proto na…
SPY Marketing - jak získávat, analyzovat, používat a chránit informace. „Kdo má správné informace ve správnou dobu, vyhrává"- praví stará moudrost…
Přemýšlíte, jak zákazníka zaujmout i v těžkých časech? Hledáte inspiraci a nové nápady? Chcete co nejlépe prodat výrobky či služby? Co se naučíte?…
Komplexní program manažerského vzdělávání Kurz je určen pro Majitele firem Ředitele Manažery Popis kurzu Kurz klade důraz na společné obecné a…
Volně navazuje na dvoudenní seminář Marketing ve farmacii. Praktický průvodce plánováním, tvorbou a realizací marketingové kampaně a sestavení…
Výcvikové programy Systemické koučování, Systemický management, Systemický obchod a marketing pomáhají majitelům, manažerům, poradcům, koučům a…
Předmět marketingu. Chartered Institute of Marketing. American Marketing Association. Faktory makro a mikroprostředí, které ovlivňují marketingová…
Předmět je vhodný pro studenty, kteří se zajímají o malé a střední podnikání. Spojuje mnoho znalostí a schopností získaných v ostatních předmětech a…
Obsah kurzu obsah kurzu
Účastníci získajú vedomosti o možnostiach marketingu a PR na internete a multikanálovom predaji ako o najnovšom svetovom trende. Cieľom seminára je…
Cíle kurzu Obsah kurzu obsah kurzu
Obor Výstavnictví vás seznámí se zásadami tvorby plošných a trojrozměrných propagačních objektů. Pracuje s problematikou výtvarného řešení průčelí…
Obor Strategie a obchod vás naučí, jakýmzpůsobem myslet a pracovat v marketingové, obchodní a ekonomické oblasti firem. Naučíte se zásadám taktického…
Cílem tohoto kurzu je vysvětlit a seznámit účastníky s principem fungování marketingových komunikací v praxi a najít jejich účelné uplatnění v…
Účastníci workshopu se naučí znát i používat základní nástroje marketingové i PR komunikace. Cílem workshopu je vedle objasnění základních pojmů a…
Zdroje energie a jak je objevit Obrana proti syndromu vyhoření Techniky aktivní relaxace Obsah: Hledání životní harmonie je to nejdůležitější v životě…
Nutnost přípravy před vymýšlením reklamy Proč optimalisovat interní firemní procesy? Inpirace pro tvorbu nejvíce inspirativních zadání! Obsah: Každá…
Marketingový mix, faktory rozhodování o koupi, segmentace trhu, marketingový výzkum - metody, analýza produktu, strategie produktu, faktory vnějšího…
Za 5 týdnů budete psát obchodní korespondenci na úrovni, upravíte svůj tón a styl, Vaše poznámky a memoranda budou uspořádané, zvládnete písemné…
Kurz je určený pracovníkům v nejrůznějších marketingových pozicích a pracovníkům v oblasti reklamy a PR. Materiál jednotlivých lekcí je pečlivě vybrán…
Cílem kurzu je podrobné seznámení s možnostmi modulu asociačních a sekvenčních pravidel programu STATISTICA.Typickou úlohou tohoto data miningového…
Kvalitativní a ordinální data jsou součástí téměř každého kvantitativního výzkumu ve společenských vědách, kde data jsou vesměs získávána pomocí…