Marketing | Management | Ekonomie | Kreativní seminář | Technika administrativy | Výtvarné techniky a technologie v reklamní tvorbě | Účetnictví | Výpočetní technika.
Český jazyk – rétorika a stylistika, Anglický jazyk, Dějiny výtvarné kultury, Právo, Teorie a dějiny reklamy, Masmédia, Aktuální otázky reklamy, Estetika, Etika, Marketingová komunikace, Reklamní texty, Aplikovaná psychologie.
Podrobně jsou probrány základní okruhy: strategické marketingové řízení, marketingový informační systém, marketingový výzkum, kupní chování zákazníků, segmentace trhu, marketingový mix (výrobek a výrobková politika, cena a cenová politika, distribuce a distribuční politika a marketingová komunikace). Mimoto je výuka rozšířena o aplikace marketingu, jako je marketing služeb, politický marketing, event marketing, internet marketing a další soudobé trendy marketingu, jako guerilla marketing, virální marketing a mobilní marketing.
Výuka je zaměřena na rychlé osvojení teoretických zásad řízení na praktickém základě. Moderní řízení, založené na pochopení tržní ekonomiky, je jedinou cestou k úspěšnosti a prosperitě.
Znalost stylů a kultury řídící práce, motivace i vztahů a myšlení v řízení je nezbytným předpokladem pro vaše úspěšné zapojení do praxe. Předmět Management by vám měl poskytnout přehled o moderních trendech vedení a řízení kolektivů.
Hlavním cílem výuky je naučit vás ekonomickému a marketingovému myšlení. Současně byste měli získat základní přehled o hospodářském životě ve společnosti, která se řídí zásadami liberální tržní ekonomiky,a v přiměřeném rozsahu si osvojit znalosti podnikové ekonomiky, bez nichž se žádný řídící pracovník neobejde. Předmět dává základní přehled poznatků, které jsou nezbytné pro praktickou aplikaci ekonomie.
Zásady reklamní a grafické tvorby, komunikaci s reklamními tvůrci na odborné úrovni, výtvarné techniky a technologie, základy programů Creative Suite 4 Design Premium – Photoshop, Illustrator, InDesign.
Denní tříleté vzdělávací studium v programu Reklamní fotografie
Denní tříleté vzdělávací studium v programu Reklamní grafika
Denní tříleté vzdělávací studium v programu Výstavnictví
Klíčová slova: vyšší odborná, strategie, obchod, marketing
Denní tříleté vzdělávací studium v programu Strategie a obchod
Praha Pošepného nám. 2022 148 00 Praha 11 Upřesnující informace k termínu
česky