Analýza nákupního koše

kurz

Základní info

Cílem kurzu je podrobné seznámení s možnostmi modulu asociačních a sekvenčních pravidel programu STATISTICA.Typickou úlohou tohoto data miningového odvětví je například otázka, jaké druhy zboží nakupují zákazníci současně, typickou asociací je například např. kečup a špagety. Většina asociací však není na první pohled takto patrná, ale lze je vysledovat pomocí data miningového modelování. Jde tedy o hledání vzájemných vazeb (asociací) mezi hodnotami atributů. Pokud nás zároveň zajímá i časová posloupnost akcí, pak se jedná o sekvenční analýzu. Využití těchto pravidel má svoje opodstatnění například při:

  • Analýze nákupního košíku  – podpora umístění zboží, podpora inzerce konkrétního produktu a marketingu firmy.
  • Analýze bankovních služeb – cílená kombinace nabízených produktů.
  • Analýza služeb mobilních operátorů  – vylepšení portfolia produktů, cílený marketing.
  • Detekce chyb v komunikačních sítích a detekce neoprávněných procesů v síti.

Program kurzu

  • Úvod
    • Základní informace o softwaru STATISTICA
    • Výukové zdroje pro software a možnosti nápovědy
  • Objasnění základních pojmů 
    • Support
    • Confidence
    • Taxonomie
  • Struktura dat potřebných pro analýzy 
  • Asociační pravidla 
    • Vysvětlení principu a praktická aplikace na příkladech
  • Sekvenční pravidla 
    • Vysvětlení principu a praktická aplikace na příkladech
Předpokládané znalosti účastníků 
  • Běžná obsluha počítače v prostředí Windows.

Analýza nákupního koše

Vybraný termín:

 Praha Upřesnující informace k termínu

Cena
5 900 Kč + 21% DPH

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.