SPY Marketing - jak získávat, analyzovat, používat a chránit informace. „Kdo má správné informace ve správnou dobu, vyhrává"- praví stará moudrost. Vsoučasné éře informační společnosti to platí mnohonásobně. Kdo umí informace efektivně získávat, objektivně analyzovat, účinně používat a bezpečně chránit, získává velkou konkurenční výhodu. Seminář je určen pro podnikatele,vedoucí pracovníky,marketingové manažery a vůbec pro všechny lidi,kteří pracují sinformacemi. Seminář SPY marketing je rozvržen na 7 hodin a má charakter úvodu do problematiky.
Úvod do problematiky Efektivní získávání informací: -veřejné a neveřejné zdroje informací -monitoring veřejných zdrojů -agenturní činnost - vytěžování zájmových osob -sledování osob -techniky výslechů -použití technických prostředků Objektivní analýza informací: -charakter činnosti a osobnost analytika - posouzení objektivnosti a pravdivosti informací -kritéria porovnávání údajů zněkolika zdrojů -ustanovení objektivní informace a trendů vývoje -návrhy variant řešení Účinné použití informací: -co to je operativní opatření (OP) -stanovení cíle a naplánování OP -řízení,koordinace a vyhodnocení OP -specifika použití dezinformace -lidský faktor voperativní činnosti -použití speciálních metod vobchodním marketingu Bezpečná ochrana informací: -lidský faktor a informace -stanovení potenciálních možností úniku informací -kvalifikace utajovaných informací a kompetence osob -operativní opatření proti konkurenci nebo proti jiným zájmovým osobám a organizacím -trvalé prověřování personálu -technické prostředky ochrany informací -Internet a počítače zhlediska ochrany informací Použití metod tajných služeb vpodnikání: -zřízení vlastní rozvědky a kontrarozvědky -výpočet a posouzení efektivnosti vlastní služby -příklady fungujících služeb vpodnikatelské sféře -zákony ČR související sinformacemi
Pokračováním vzdělávání voblasti práce sinformacemi je 3-denní seminář SPY marketing - speciál, který zahrnuje individuální výuku, konsultace a tréninková cvičení. Lektorem obou seminářů je Dr.Jaroslav Pešek, který má dlouholetou praxi ve sdělovacích prostředcích, marketingu, zahraničním obchodu a podnikání. Přednášející čerpá aktuální informace také vodborné literatuře zVýchodu iZápadu. STAŇTE SE NEPORAZITELNÝMI !!!