Účastníci workshopu se naučí znát i používat základní nástroje marketingové i PR komunikace. Cílem workshopu je vedle objasnění základních pojmů a metodik oboru především identifikace možností praktického využití nástrojů marketingu v komunikaci malé a střední firmy, a to s minimálními náklady.
Účastníci se zorientují v oboru, naučí se identifikovat silná a slabá místa svého podnikání, dozví se, jak zdůraznit své konkurenční výhody. Naučí se rovněž základy tvorby psaní kvalitních tiskových zpráv, reklamních a jiných obchodních textů, případně dalších komunikačních nástrojů.
Těžištěm workshopu bude zejména interaktivní diskuze s cílem ukázat účastníkům nejčastější chyby v komunikaci, a předvést v praxi způsoby, jak definovat správně svou pozici na trhu, cílovou skupinu i vhodné způsoby jejího účinného oslovení.
Více informací na stránkách Akademie Podnikatel.cz.
Workshop: Jak dělat marketing téměř zdarma
Praha Milady Horákové 109/116, 160 41 Praha 6
česky