Vítězí u vás rozum, nebo cit? Zjistěte, jak si zachovat nadhled i v emočně náročných situacích V kontaktu s druhými se často, především v profesní roli… |
Interaktivní a prakticky zaměřené školení je určené pro ty, kteří chtějí lépe řídit svůj čas a dosáhnout rovnováhy mezi prací a osobním životem. Čtvrtá… |
Obsah vzdělávacího programu:Obecně k syndromu vyhoření, příznaky, specifika 1) potřeby jednotlivce versus potřeby kolektivu2) hodnoty a motivace jako… |
Telefonujete stávajícím nebo potenciálním klientům/obchodním partnerům a sjednáváte s nimi schůzky po telefonu? Je součástí Vaší práce akvizice nových… |
Kurz je zaměřen na posílení profesionality v pozici trenéra/lektora ve smyslu rozvinutí svých schopností, dovedností, celkového stylu práce a své role… |
Kurz je zaměřen na stanovování příčin negativních postojů zejména výkonných zaměstnanců k organizačním změnám a doporučené postupy jejich překonávání.… |
Telefonická komunikace je důležitou součástí péče o klienty, prodeje a vizitka firmy. Telefonujete s klienty a reprezentujete svoji společnost a při… |
Jak se starat o hlas, jak s ním pracovat a zároveň jej chránit, aby nám tento pracovní nástroj dobře sloužil? Kultivovaný mluvený projev a práce s… |
Školenie „Tímová spolupráca pre IT“ je navrhnuté pre profesionálov v oblasti informačných technológií, ktorí chcú posilniť svoje schopnosti tímovej… |
Školenie „Tímová spolupráca pre IT“ je navrhnuté pre profesionálov v oblasti informačných technológií, ktorí chcú posilniť svoje schopnosti tímovej… |
Cíle kurzu Zjistíte, jak můžete značně vylepšit vyhledávání vhodných kandidátů na LinkedInu i na dalších sociálních sítích. Poznáte, jak se dá získat… |
Cíle kurzu Seminář se zaměřuje na základní manažerské předpoklady pro úspěšné řízení a vedení lidí. Jeho cílem je osvojit či ověřit si metody a… |
Vždy je správný čas začít u sebe – najděte své sabotéry a zatočte s nimi Každý máme svůj kritický hlas, který nemilosrdně hodnotí naše každodenní… |
Dosáhněte svého prostřednictvím přesvědčivé a působivé komunikace Obnáší vaše profese každodenní kontakt s lidmi? Přáli byste si pozvednout své… |
Mistr je klíčovým článkem mezi vedením společnosti a zaměstnanci. Jeho schopnost efektivně komunikovat, vést a motivovat tým přímo ovlivňuje pracovní… |
Komu je kurz určen: Kurz je určen všem, kteří se chtějí naučit zásadám správné prezentace a umění jak zvládat trému. Přínos kurzu: Účastníci kurzu se učí… |
Kurz je zaměřen na seznámení účastníků s postupy, které umožní minimalizovat dopady negativních postojů při realizaci změn ve firmě. Chyby se mohou… |
Kurz je zaměřen na předávání doporučených postupů účastníkům, jak snadněji zvládat zátěžové situace, odhalovat výkonové, časové a osobnostní rezervy v… |
Školenie „LinkedIn pre personalistov“ vás pripraví na efektívne využívanie LinkedInu ako jedného z najvýznamnejších nástrojov pre moderných HR… |
Školenie „LinkedIn pre personalistov“ vás pripraví na efektívne využívanie LinkedInu ako jedného z najvýznamnejších nástrojov pre moderných HR… |
Cíle kurzu Vícemodulový kurz Vám umožní kompletní exkurz do kritického myšlení a osvojení si schopnosti pracovat s informacemi jak v lidské společnosti… |
Cíle kurzu Připravte se na komplikované situace, které by vás mohly zaskočit při vyjednávání. Prakticky si vyzkoušíte různé typy vyjednávacích taktik… |
Vytvořte ve své společnosti efektivní vzdělávací systém Vzdělaní a motivovaní zaměstnanci pomáhají firmě udržet konkurenceschopnost. Naučte se… |
Rozviňte své schopnosti pod vedením trojnásobné světové mistryně v paměťových schopnostech a posuňte svůj mozek na nový level. Dělá vám problém… |
„Každý je génius. Ale pokud budete posuzovat rybu, podle její schopnosti vylézt na strom, bude celý svůj život žít s vědomím, že je neschopná“… |
Cílem semináře je objasnit podstatu asertivního jednání, zmapovat a zvládnout vlastní asertivní styl jednání, zdokonalit schopnost lépe hájit a… |
Kurz je zaměřen na zdokonalení se účastníků v řešení krizových a konfliktních situací, jak konstruktivně jednat a předcházet konfliktům ve prospěch… |
Programy jsou zaměřeny na cílené, promyšlené a strukturované budování a rozvíjení pracovních týmů a jejich tvůrčího a výkonového potenciálu. Efektivní… |
Školenie „Hodnotiace rozhovory a systém hodnotenia zamestnancov“ je navrhnuté tak, aby vám pomohlo detailne porozumieť systému hodnotenia… |
Školenie „Hodnotiace rozhovory a systém hodnotenia zamestnancov“ je navrhnuté tak, aby vám pomohlo detailne porozumieť systému hodnotenia… |
Cíle kurzu Naučíte se jasněji komunikovat a budete si ve svém vyjadřování jistější. Natrénujete, jak dávat otevřenou zpětnou vazbu (šéfovi, kolegům… |
Cíle kurzu Naučíte se pracovat se svými emocemi a předcházet emočním únosům. Natrénujete využití pozitivních emocí. Odkryjete omezující myšlenkové a… |
Tento trénink vychází ze skutečných potřeb manažerů, jejichž cílem bylo dostat se z permanentního vnitřního neklidu zpátky do rovnováhy a nedopustit… |
Prezentujte své projekty, myšlenky či produkty zajímavě, jasně a sebejistě Patří k vaší profesi prezentování nabídek, projektů nebo výsledků práce… |
Mistr je klíčovým článkem mezi vedením společnosti a zaměstnanci. Jeho schopnost efektivně komunikovat, vést a motivovat tým přímo ovlivňuje pracovní… |
Cílem semináře je zvýšení prezentační a komunikační dovednosti účastníků. Zaměření semináře je i ke zvýšení celkové pozitivní image zaměstnance pro… |
Programy jsou zaměřeny na principy a techniky týmové práce. Cíle a obsah kurzu závisí na zadání: Rozvoj týmu - hlavní téma: jak být týmovým hráčem … |
Kurz je zaměřen na stanovování příčin negativních postojů zejména výkonných zaměstnanců k organizačním změnám a doporučené postupy jejich překonávání.… |
Školenie „Hodnotiace rozhovory pre majstrov“ je špeciálne navrhnuté pre tím lídrov, majstrov a vedúcich pracovníkov, ktorí chcú získať profesionálne… |
Školenie „Hodnotiace rozhovory pre majstrov“ je špeciálne navrhnuté pre tím lídrov, majstrov a vedúcich pracovníkov, ktorí chcú získať profesionálne… |
Cíle kurzu Umožníme vám trochu se zastavit a podívat se, jak hospodaříte se svojí energií, časem i pozorností. Zjistíte, kdy a jak a čím plýtváte a jak… |
Cíle kurzu Cílem semináře je upozornit na hlavní typy neúspěšné, kontraproduktivní či „destruktivní komunikace“, jež ničí vztahy i spolupráci mezi… |
Cílem semináře je objasnit podstatu asertivního jednání, zmapovat a zvládnout vlastní asertivní styl jednání, zdokonalit schopnost lépe hájit a… |
Program semináře: Asertivita je klíčová dovednost, která umožňuje jasně a sebevědomě vyjadřovat své názory, potřeby a hranice, aniž by docházelo ke… |
Chcete, aby Vaše články měly šťávu a upoutaly co nejvíce čtenářů? Porovnejte své zkušenosti s ostatními a prohlubte pomocí tréninku své znalosti a… |
Na scéně jsou opět znovuobjevené firemní časopisy - jako médium, které nese informaci o firmě a o produktech, sjednocuje firemní identitu, ovlivňuje… |
Chcete posunúť svoje HR zručnosti na vyššiu úroveň? Akadémia pre personalistov je navrhnutá tak, aby poskytla účastníkom komplexný prehľad… |
Chcete posunúť svoje HR zručnosti na vyššiu úroveň? Akadémia pre personalistov je navrhnutá tak, aby poskytla účastníkom komplexný prehľad… |
Cíle kurzu Aktivní naslouchání je klíčovou dovedností pro efektivní komunikaci, zejména v situacích, kdy je třeba porozumět nejen slovům, ale i emocím… |
Cíle kurzu Zlepšíte své komunikační dovednosti, které jsou klíčové pro úspěšné zvládání manažerské role. Naučíte se efektivněji delegovat, lépe… |