Akviziční telefonování - sjednání schůzky po telefonu

kurz

Základní info

Telefonujete stávajícím nebo potenciálním klientům/obchodním partnerům a sjednáváte s nimi schůzky po telefonu? Je součástí Vaší práce akvizice nových klientů/obchodních partnerů?
Na tomto semináři získáte osvědčený postup pro sjednání schůzky po telefonu a zvyšování vlastní úspěšnosti prostřednictvím zdolávání námitek, požadavků či odmítnutí ze strany klienta/obchodního partnera. Na reálných telefonátech budete trénovat akviziční telefonování, ověříte si efektivnost trénovaného postupu a získáte individuální zpětnou vazbu k výkonu.
Seminář je určen pro:
• obchodní zástupce a specialisty obchodu
• pracovníky call center
• klientské pracovníky bank a finančních institucí
• všechny, jejichž práce zahrnuje akvizice a sjednávání schůzek po telefonu
Program semináře:
• management budoucího klienta
• akviziční plán aneb „znáte svoje čísla?“
• proces přeměny potenciálního klienta na klienta/obchodního partnera
• telefonické sjednání schůzky v systému akvizice
• pravidla pro zvýšení úspěšnosti prvního telefonického kontaktu
• algoritmus akvizičního telefonátu (osvědčený postup pro dohodnutí schůzky)
• „předehřívání“ telefonátu a jeho význam  
• překonávání námitek a negativních (vyhýbavých) odpovědí, reakce na nejčastější námitky
• trénink sjednání schůzky telefonem, diskuse, zpětná vazba

Akviziční telefonování - sjednání schůzky po telefonu

Vybraný termín:

19.11.2025  Jihomoravský kraj Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.