„Řeč je pramenem nedorozumění, správně vidíme jen srdcem...“ (Antoine de Saint Exupéry) Komu je kurz určen: Kurz je určen všem, kteří chtějí prohlubovat… |
Cíle kurzu Na semináři se naučíte, jak vědomě pracovat s myšlenkami, jak příznivě ovlivnit způsob vnímání a prožívání událostí v našich životech. … |
Cíle kurzu Kurz pomáhá účastníkům zvládat stres v prostředí neustálých změn pomocí osvědčených strategií a praktických nástrojů. Díky tomu si rozvíjejí… |
Cíle kurzu Připravte se na komplikované situace, které by vás mohly zaskočit při vyjednávání. Prakticky si vyzkoušíte různé typy vyjednávacích taktik… |
Cíle kurzu Naučíte se pracovat se svými emocemi a předcházet emočním únosům. Natrénujete využití pozitivních emocí. Odkryjete omezující myšlenkové a… |
Cíle kurzu Aktivní naslouchání je klíčovou dovedností pro efektivní komunikaci, zejména v situacích, kdy je třeba porozumět nejen slovům, ale i emocím… |
Cíle kurzu Seznámíte se s typy a známkami skryté manipulace. Poznáte, co manipulace způsobuje, jak vás ovlivňuje v běžném pracovním i osobním životě. … |
Cíle kurzu Cílem vzdělávacího programu je seznámení s novými pravidly pravopisu, aktualizovanou korespondenční normou a změnami ve stylistice… |
Cíle kurzu Cílem vzdělávacího programu je seznámení s novými pravidly pravopisu, aktualizovanou korespondenční normou a změnami ve stylistice… |
Cíle kurzu Odnesete si mnoho praktických a užitečných rad k vaší každodenní personalistické práci. Získáte aktuální informace a praktické návody, jak… |
Cíle kurzu Přínosy pro absolventy tréninku Reného Müllera: • výrazné zlepšení schopnosti pochopení a zapamatování si nových informací, • zlepšení… |
Cíle kurzu Poznáte základní metody a nástroje řízení projektu. Získáte poznatky, které vám pomohou úspěšně zvládnout váš projekt: od zadání, naplánování… |
Cíle kurzu Seminář přispěje k vaší větší jistotě při zvládání obtížných situací, které mohou v průběhu vyjednávání nastat. Prostřednictvím tréninku a… |
Cíle kurzu Reagujte adekvátně na situace vyvolané konfliktními zaměstnanci; nenechte se strhnout manipulací a emocemi. Osvojíte si konkrétní reakce na… |
Cíle kurzu Pochopíte chování svoje a také chování druhých lidí, budete umět odhadnout reakci komunikačního partnera, přizpůsobit mu svoje jednání a… |
Cíle kurzu V komunikaci někdy dojde k neporozumění a ke konfliktu. Existují možnosti, jak se změnou komunikace takovým situacím vyhnout nebo je významně… |