Základní info
Na scéně jsou opět znovuobjevené firemní časopisy - jako médium, které nese informaci o firmě a o produktech, sjednocuje firemní identitu, ovlivňuje názory vlastních zaměstnanců a vůbec - "dělá image". Zatímco prospekt zákazník bere do ruky až v případě, že opravdu hledá náš výrobek, časopis má punc "aktuálního", a tedy mu přece jen nějakou tu minutu věnuje. Nebo také ne - podle toho, jestli zaujme na první pohled... Porovnejte své zkušenosti s těmi, kteří už nejeden takový časopis vytvořili!
Co se naučíte?
- Porozumět zákonitostem firemních tiskovin
- Nastartovat či nasměrovat nový vývoj firemního časopisu
Obsah kurzu
- Kdy časopis zavést (a kdy ho zrušit)?
- Co může časopis přinést a k čemu může posloužit?
- Typy firemních časopisů podle orientace na cílové skupiny
- zákazníci
- zaměstnanci
- potenciální zaměstnanci
- veřejnost
- kombinované typy
- Ukázky různých typů firemních časopisů a jejich porovnání
- Jak to udělat, aby to četli?
- Vývoj firemního časopisu a jeho přínos pro komunikaci společnosti
- Najmeme externí firmu nebo to zvládneme sami?
- Práce s redakční radou
- Co nás to bude stát?
- Jaké jsou povinnosti vydavatele?
- Distribuce, kámen úrazu?
- Speciálně cílené rubriky
- Čte to vůbec někdo?
- Proč a o co soutěžit?
- Chyby, které udělali jiní - a jak se jim vyhnout
- Praktické návody a ukázky
Délka
1 - 2 dny