Proč se (ne)čtou firemní časopisy? aneb firemní časopis jako zajímavé komunikační médium

kurz

Základní info

Na scéně jsou opět znovuobjevené firemní časopisy - jako médium, které nese informaci o firmě a o produktech, sjednocuje firemní identitu, ovlivňuje názory vlastních zaměstnanců a vůbec - "dělá image". Zatímco prospekt zákazník bere do ruky až v případě, že opravdu hledá náš výrobek, časopis má punc "aktuálního", a tedy mu přece jen nějakou tu minutu věnuje. Nebo také ne - podle toho, jestli zaujme na první pohled... Porovnejte své zkušenosti s těmi, kteří už nejeden takový časopis vytvořili!

Co se naučíte?

  • Porozumět zákonitostem firemních tiskovin
  • Nastartovat či nasměrovat nový vývoj firemního časopisu

Obsah kurzu

  • Kdy časopis zavést (a kdy ho zrušit)?
  • Co může časopis přinést a k čemu může posloužit?
  • Typy firemních časopisů podle orientace na cílové skupiny
    - zákazníci
    - zaměstnanci
    - potenciální zaměstnanci
    - veřejnost
    - kombinované typy
  • Ukázky různých typů firemních časopisů a jejich porovnání
  • Jak to udělat, aby to četli?
  • Vývoj firemního časopisu a jeho přínos pro komunikaci společnosti
  • Najmeme externí firmu nebo to zvládneme sami?
  • Práce s redakční radou
  • Co nás to bude stát?
  • Jaké jsou povinnosti vydavatele?
  • Distribuce, kámen úrazu?
  • Speciálně cílené rubriky
  • Čte to vůbec někdo?
  • Proč a o co soutěžit?
  • Chyby, které udělali jiní - a jak se jim vyhnout
  • Praktické návody a ukázky

Délka

1 - 2 dny

Proč se (ne)čtou firemní časopisy? aneb firemní časopis jako zajímavé komunikační médium

Vybraný termín:

 Plzeňský kraj

Cena

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.