
Služby této firmy
Firemní nabídka Exim Trade s.r.o.
Adresa
- Pri hrádzi 5, Nové Zámky
Kontakty
- Tel.: 00421 903 439 644
- E-mail: eximtrade@mailbox.sk
- IČ: 30225736
- DIČ: SK 2020414110
- Č. účtu: 15408 172/0200, VÚB a. s.
Výpis kurzů na míru EduCity
Popis
Personalistika a osobnostní rozvoj
Vnútorna a vonkajšia motivácia, demotivácia Motivačná teória – Maslowov rebríček potrieb Úloha vedúceho pri motivácií pracovníkov… |
5 strategických zásad vedenia rozhovorov Jako ovplyvniť atmosféru rozhovorov Jednotlivé typy rozhovorov : Sťažnosť Kritika … |
Učenie ako celoživotná aktivita, postoj k učeniu, učiaca sa osobnosť Priority v učení Spôsoby učenia (z vlastných skúseností a… |
Spolupráca s personalistami Výber nových pracovníkov Hodnotenie pracovníkov, hodnotiace pohovory Ukončenie a zmeny… |
Čo to je a ako pôsobí firemná kultúra Hlavné zásady firemnej kultúry Hlavné znaky protýmovej firemnej kultúry Ako zmeniť… |
Čo to je problém, ako ho objaviť a analyzovať Systematický postup riešenia problémov Tvorivosť alebo kreativita: ako ju posilniť… |
Čo to je konflikt, otvorený a skrytý konflikt Príčiny konfliktov Nutný a užitečný konflikt: zavádzanie inovacií a zmien … |
Ako nás kultúra programuje Slováci očami ostatných národov Interkulturálne jednánie a komunikácia Kľúčová myšlienka: … |
10 stupňov k úspechu Pozitívne myslenie je založené na sile postoja Od pozitívneho myslenia k pozitívnemu jednaniu a k pozitivnym výsledkom … |
Čo to je emočná inteligencia a prečo je dôležitá 5 oblastí emočnej inteligencie Testy emočnej inteligencie Emočná inteligencia v praxi vedúceho… |
Štýl jednania, ktorý pozitívne pôsobí na ľudí Nenásilné ovplyvňovanie a presvedčovanie Stratégia a techniky vyjednávania … |
Význam sebapoznania: Žiť v omyle alebo poznať sám seba? Osobnostné testy Od sebapoznania k sebaovládaniu Neustále… |
Adresa firmy na mapě
Kurzy společnosti Exim Trade s.r.o.
- Motivácia a demotivácia pracovníkov, motivujúce jednanie
- Rozhovory vedúceho pracovníka
- Ako se efektivne učiť
- Meziľudská komunikácia, komunikačné spôsobnosti
- Asertivne jednanie v praxi vedúceho
- Prezentácia pred ľuďmi, pripravený a improvizovaný prejav na verejnosti
- Personalistika v praxi vedúceho
- Životný štýl, životné ciele, životospráva, rovnováha práce a života
- VÝPOČTOVÁ TECHNIKA
- MEDIÁCIA
- AKO SA STAŤ VODCOVSKOU OSOBNOSŤOU
- KOUČOVANIE
- Jednanie so zákazníkmi, predajné schopnosti
- Verní zákazníci : Ako ich získať a udržať
- Týmové myslenie, týmové jednanie, budovanie týmového prostredia
- Firemná kultúra
- Vedenie porád a workshopov, efektivnej porady týmu
- Vedúci – školiteľ a kouč svojich spolupracovníkov
- Riešenie problémov, kreativita, zlepšovanie
- Rozhodovanie z viacerých variant
- Prevencia a riešenia konfliktov a konfliktnýchc situácií
- Strategické myslenie, vízia budúcnosti, navrhovanie a dojednávanie cieľov
- Všeobecný rozhľad a inšpirácia, znalosti a ich využitie
- Vedenie inštruktáže
- Interkulturálne kompetencie