Firemní nabídka Skill Ninja s.r.o.
- TOP
Adresa
- Na Šmukýřce 12, 150 00 Praha 5
Kontakty
- Tel.: 730 556 468
- E-mail: info@skillninja.cz
- Web: http://www.skillninja.cz
- IČ: 21245746
Kontaktní osoba: Daniel Prokeš
Výpis kurzů na míru EduCity
Popis
Obchodní dovednosti
| Specifika různých sociálních sítí a jak je reflektovat v tvorbě textů Jak se vyvarovat klišé a nerecyklovat stokrát řečené Práce s… |
| Jak psát texty pro sociální sítě Jak otextovat web, e-shop a psát produktové popisky Základy copywritingu pro community management… |
| Sebevědomé a zároveň zdvořilé jednání Zbavte se pocitů viny, když po někom něco chcete nebo chcete někoho odmítnout Vyjednávejte a… |
| Jakým způsobem se rozhodujeme, ukázka dvou směrů myšlení – rychlého a pomalého Práce našeho mozku a jeho dopady na náš úsudek – racionální… |
| Proč je tak těžké se dohodnout a překonat nesouhlas Principiální vyjednávání – použití rozumu a společných zájmů, abychom dospěli k dohodě… |
| Jak rozpoznat strukturu komunikace pomocí TA, a díky tomu moci komunikaci efektivně ovlivňovat Tři stavy osobnosti: Rodič, Dítě, Dospělý a… |
| Seznámení se se zásadami osobního rozvoje, které bychom měli ctít, abychom dosáhli úspěchu Jaké efektivní techniky lze využít k úspěšnému… |
| Získáte povědomí o vztahu paměti s pozorností, představivostí, motivací, emocí a asociací Uvolníte potenciál mysli pomocí mentálního… |
| Definice pojmu konflikt, příčiny vzniku konfliktů v rovině zájmů, komunikace a postojů Role zájmů a postojů při řešení konfliktů… |
| Význam time managementu a jeho IV. generace v dnešní době – proč jsou smysl, radost a rovnováha klíčová slova budoucnosti Výkon a… |
| Jak si usnadnit praocvní i soukromý život a jak fungovat v digitálním světě – jak se v tom vyznat a efektivně digitální technologie využít?… |
| Co je a co naopak není manipulace a jak rozpoznáme manipulaci na sobě Transakční analýza a manipulace Rodiče a Dítěte v nás Jak se… |
| Kde všude jsou otázky užitečné Typy otázek a kdy je použít – otázky alternativní, sugestivní, konstruktivní, instruktivní, informativní… |
| Co to je a k čemu je dobrá emoční inteligence EQ versus IQ a úspěšnost v životě Složky emoční inteligence podle D. Golemana… |
| Příprava prezentace – místo, pomůcky, znalost publika, znalost tématu, určení cíle prezentace, struktura prezentace atd. Co mají obsahovat… |
| Buďte sami o sobě přidanou hodnotou pro zákazníka! Jak se správně připravit - stanovení cílů, příprava, strategie a taktika, Samotné… |
| Hlavní chyby při jednání s partnerem - zákazníkem řádově větším, než jsme my sami Zájmy a postoje ve vyjednávání Vyjednávací taktiky… |
| Vliv ceny na rozhodování o koupi, souvislost ceny a přínosu služby či výrobku pro spotřebitele či uživatele Emoce a racionalita v… |
| Prodává cena nebo značka? – marže na výrobku a značka Marketingové cíle a obchodní cíle – jak je správně nastavit Obsah prodává… |
| Poziční a principiální vyjednávání – rozdíl mezi nimi, kritéria pro volbu adekvátního stylu vyjednávání Důvody, proč z vyjednávání… |
| Zdroje síly vyjednavače BATNA jako východisko pro přípravu jednání s dominantními dodavateli Definice pojmu BATNA, její příprava… |
| Nenakupujte levně, nakupujte dobře Vliv ceny na rozhodování o koupi, souvislost ceny a přínosu služby či výrobku pro spotřebitele či uživatele… |
| Výběr dodavatele jako zdroj zisku podniku Nákupní chování organizací Audit u dodavatele – cíle a kroky Uplatnění analýzy ABC pro… |
| Logistický systém a firemní fungování Podniková ekonomika Zásady řízení zásob Klasifikace zásob Druhy poptávky… |
| Strategické a operativní nástroje nákupu Využití Paretova pravidla v nákupu Metody ABC a XYZ v nákupu Řízení vztahů s dodavateli Řízení… |
| Základní definice nutné k výkladu: Definice předmětu vykazování, tedy obchodních transakcí, které zpravodajské jednotky pro účely… |
| Význam a účel původu zboží v zahraničním obchodě se zbožím Nepreferenční původ zboží Preferenční původ zboží: Autonomní pravidla… |
| Definice vnitrounijního ochodu se zbožím a základních pravidel jeho provádění Základní předpisy upravující vykazování statistiky pohybu… |
| Základní náležitosti smluv v zahraničním obchodě (zejména v kupních smlouvách), se zaměřením na: Identifikaci smluvního partnera (DIČ apod… |
| Dodání zboží do jiných členských států při třístranných obchodech (kupující a příjemce zboží jsou různé osoby) – místo plnění, podmínky pro… |
| Proces celního řízení při dovozu a vývozu zboží Celní doklady při dovozu a vývozu zboží (celní prohlášení, doprovodné doklady apod.)… |
| Obecný výklad o uzavírání smluv Volba smluvního typu, označování účastníků smlouvy Obchodní podmínky Osoby oprávněné k podpisu… |
| Co vše je pohledávka Na co si dát pozor Jak problémům předcházet Formy zajištění pohledávek – zástava, směnka, ručení...… |
Adresa firmy na mapě
Kurzy společnosti Skill Ninja s.r.o.
- Interní a externí HR marketing
- Vydávání podnikového časopisu
- Jak psát příspěvky na sociální sítě
- Copywriting
- Vedení lidí pro začínající a mírně pokročilé manažery
- Dosahování cílů pomocí emoční intelignece
- Zvládání konfliktních situací pro mistry a liniový management
- Argumentace a konflikty pro mistry
- Nově parťákem nebo mistrem
- Vedení lidí pro zkušené manažery
- Manažerská kontorla a podpora
- Efektivní delegování úkolů
- Vizuální myšlení v manažerské praxi
- Asertivní komunikace
- Vyjednávání pro každodenní praxi
- Pohotové reakce v komunikaci
- Jak překonat nesouhlas
- Jak efektivně komunikovat pomocí TRANSAKČNÍ ANALÝZY
- Sebeřízení - jak si stanovovat cíle a priority
- Memory jogging - trénování mozku
- Řešení konfliktů
- Time management
- Organizace času (a života) v digitální době
- Zvládání nátlaku a manipulací
- Jak se vhodně ptát, abychom získali správné odpovědi
