Cenové vyjednávání pro obchodníky

Kurz na míru

Základní info

 

  • Vliv ceny na rozhodování o koupi, souvislost ceny a přínosu služby či výrobku pro spotřebitele či uživatele

  • Emoce a racionalita v rozhodování

  • Fáze vyjednávání, kdy hovořit o ceně

  • Argumentace – konstrukce argumentů, jejich načasování: má-li můj výrobek či služba pro zákazníka unikátní přínos, pak mám šanci vyjednávat o ceně

  • Cenové námitky a jejich zvládání (je to drahé, konkurence má to samé za lepší cenu apod.)

  • „Cena je to jediné, na čem záleží“ – častý a fatální omyl mnoha vyjednavačů – techniky, jak se tohoto svazujícího mýtu zbavit

  • Konkrétní postupy, techniky a triky pro zvládání cenového nátlaku

 

Cenové vyjednávání pro obchodníky

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.