10 tipů marketingového odborníka pro podporu obchodu

Kurz na míru

Základní info

 

  • Prodává cena nebo značka? – marže na výrobku a značka

  • Marketingové cíle a obchodní cíle – jak je správně nastavit

  • Obsah prodává – umění zaujmout v době internetu a sociálních sítí

  • Nákupní proces zákazníka a klíčová role obchodníka v budování image značky a firmy

  • Spokojenost zákazníka – žijeme ve věku online referencí

  • Jak zvýšit efektivitu práce – kritické body spolupráce marketing x obchod

  • Náklady na prodej a náklady na marketing – měření pomůže najít prostor pro úspory

  • Jak chápat, co vlastně potřebuje a co chce zákazník – benefit

  • Jak se neztratit na trhu – výrazná odlišnost od konkurence na první pohled

 

10 tipů marketingového odborníka pro podporu obchodu

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.