Manažerské kurzy

Upřesnit
Zvolit jazykovou školu
Vybrané: vše v

Výpis jazykových kurzů na míru

Výpis 601650 - chcete vidět všech 75133 kurzů zaregistrujte se
Kurz je koncipován jako 15-ti denní výuka rozdělená do čtyř měsíců (výuka probíhá vždy ve středu od 9:00 do 17:00) a zahrnuje celkem 120 výukových…
Kurz je koncipován jako 15-ti denní výuka rozdělená do čtyř měsíců (výuka probíhá vždy ve středu od 9:00 do 17:00) a zahrnuje celkem 120 výukových…
ÚVOD Jak v dnešní době získat a udržet zákazníka? Jak zefektivnit prodej?  Manažeři volají po „upgradu“ a „restartu“ svých obchodníků. Jak jim znovu…
TRÉNINK PAMĚTI Stává se Vám,že si nemůžete vybavit jméno obchodního partnera nebo jméno zapomenete už ve chvíli, kdy se Vám partner představuje…
Neopakujte stejné chyby v procesu (analýza kořenových příčin (RCA), Poka Yoke, Ishikawa, ...  Rychlé řešení problémů je zásadní v situacích, kdy jsou…
Metody a nástroje pro stanovení objektivních časových norem. Součástí semináře je rozbor a normování ukázkových výrobních procesů. Řada organizací…
Pro koho je určeno?  Všem manažerům kvality, kteří si chtějí vyměnit své zkušenosti s ostatními, získat nové poznatky a diskutovat o přístupech…
Pro koho je určeno? Současným či budoucím interním auditorům, kteří auditují systém managementu kvality ISO 9001 - a to nejen ve vlastních firmách…
Víte, jak zaujmout a udržet pozornost účastníků na vašich školeních? Připravte se na intenzivní dva dny plné praktických tipů, osvědčených technik a…
Cíle kurzu Získáte lepší orientaci ve vaší nové roli manažera. Odnesete si základní informace o manažerské práci. Naučíte se některým nezbytným…
Cíle kurzu Natrénujete techniky, které vám pomohou k rychlejšímu přečtení a hlavně pochopení i dlouhých textů. Již v průběhu semináře zjistíte, jaké…
Naučte se řídit svůj čas, plánujte efektivně své úkoly a zbavte se stresu Váš diář praská ve švech, práce přibývá a vy nevíte, do čeho se pustit dřív…
Cíl semináře Cílem semináře je rozvinout u účastníků jejich emoční a pozorovací schopnosti. Naučit se uvědomovat si sebe sama, navazovat kontakty a…
Cíl semináře „Když jste řečníkem, reflektory svítí jen na vás. Pokud jste ale moderátorem, stáváte se obsluhou reflektoru.“Rory Vaden V semináři…
Obsah kurzu Zpětná vazba je klíčem k vlivu. Denně ji dáváme i dostáváme – od nadřízených, kolegů, podřízených. Někdy jen prolétne kolem našich uší…
Obsah kurzu Určeno pro vedoucí pracovníky skladů výrobních a obchodních podniků.Cílem kurzu je aktualizovat a rozšířit znalosti nezbytné pro výkon…
V kurze predstavíme štyri svety zákazníckej orientácie. Účastníci si osvoja zákaznícku orientáciu nie len ako vľúdnosť k zákazníkovi, ale aj omnoho…
V kurze predstavíme štyri svety zákazníckej orientácie. Účastníci si osvoja zákaznícku orientáciu nie len ako vľúdnosť k zákazníkovi, ale aj omnoho…
Pravidelně se setkáváme se situacemi, kdy jsme vystaveni nutnosti reagovat přiměřeně na chování druhých lidí. Jde o jednání jak s ostatními kolegy ve…
Víte, co je vlastně zpětná vazba? Víte, k čemu slouží zpětná vazba? Proč je důležitá zpětná vazba? Máte nastaveny standardy hodnocení vaši lidí…
Průvodce delegujícím stylem vedení a delegujícím rozhovorem - na příkladu oddělení back office:   Manažer Jirka vás společně s mentorem Pavlem…
Průvodce koučujícím stylem vedení a koučujícím rozhovorem - na příkladu oddělení back office:   Manažer Jirka vás společně s mentorem Pavlem…
Účastník tréninku prakticky bude trénovat vedení týmových schůzek na dálku, osvojí si tipy, triky a nástroje pro online porady, naučí…
Účastník tréninku si ověři, jestli jim online svět přerostl přes hlavu, nebo si drží zdravou míru, dozví se, jak zvládat digitální přetížení…
8 denní vzdělávací program je schválený ICF(64 hodin ACSTH) a je určen pro ty, kteří chtějí v budoucnu pracovat jako profesionální nebo interní…
Ukázkou aplikované improvizace Vás bude provázet Simona Trávníčková (AKADEMIE).  Pro majitele firem, ředitele a HR manažery. Jaké jsou přínosy…
Ve video školení Nabidka, která opravdu prodává se dozvíte: Proč je většina obchodních nabídek tak nudná? Jak lidský mozek reaguje na vaše nabídky. Jak…
Proč jsou změny důležité pro přežití firem? Změnit chování jednoho člověka je těžké. Změnit ho u 20 nebo u 200 je téměř nemožné, ale jde to. Chcete…
Cieľ kurzu: · Naučiť sa ako zjednotiť tím a získať nový ťah na cieľ. · Získať podnetov pre formulovanie vízie svojho tímu. · Uvedomiť si dôležitosť…
Vyberte ty, se kterými uspějete Rozklíčujete, kdo je nejvhodnější kandidát pro konkrétní pozici Zvýšíte výkonnost svých týmů Objevíte skryté…
Využijte Big Data pro efektivní rozhodování Nebudete se muset spoléhat jen na intuici Získáte kvalitní podklady pro efektivní rozhodování…
Úvod Dozvíte se, jak je například možné charakterizovat styl vedení změny. Podle hodnocení jednání manažerů v určitých situacích, specifikace…
Úvod Jak usměrňovat úsilí lidí bez hierarchické autority? Jak sdílet metody a nástroje v útvarech jdoucích napříč firmou? Jak koordinovat aktivity a…
Cíle školení: Obsah školení: Komunikační dovednosti jako klíčový nástroj mistra co říkám, jak to říkám a čím to říkám Empatie - vcítění se do pozice…
MS PowerPoint, MS Publisher, online nástroje zdarma. Účastníci kurzu by měli mít funkční Google účet (kvůli přihlašování do aplikací, které jsou…
Jak se neuhnat a nezbláznit, techniky pro využití času a určování osobních i pracovních priorit. -rozbor a eliminace klíčových pojídačů času…
Jak si uklidit ve vlastní hlavě a vybalancovat si sebevědomí -        Jak se vidím já, jak mě vidí ostatní -        Jak chci působit na ostatní…
Tato varianta rekvalifikace rozšiřuje znalosti asistentek a asistentů o oblast daňové evidence a účetnictví. Po absolvování získají přehled o…
Seznámí se základy marketingu, komunikace a naučí se zpracovat podnikatelský záměr. Obsah: · Obchodní, Občanský zákoník, Živnostenský zákon, Zákoník…
Kurz je zaměřen na zvyšování efektivity manažerských činností. Účastníci získají odpovědi na otázky: Proč někteří lidé stihnou víc než ostatní? Jak…
Účastníci kurzu se zdokonalí v praktických dovednostech, zlepší svou schopnost komunikovat změny a používat různé techniky vyjednávání podle aktuální…
Vedoucí pracovník – Motivátor & Multiplikátor Profesionální jednání se zaměstnanci Vedoucí pracovník jako kouč Nástroje koučování
Co je to Gender Mainstreaming? Konkrétní význam pro povolání Nástroje „gender analýzy“ Význam v každodenním životě Senzibilizace a reflexe Vlivy…
Fluktuace – hrozba či příležitost? 1-2 dny  Cíle kurzu: pochopení souvislostí fluktuace a managementu, poskytnutí nástrojů na „boj“ s fluktuací  Metody…
Koučink pro pokročiléDoporučeno 2 dny  Cíle tréninku: „zabydlet“ se v koučinku, přirozené koučování, pokročilé koučování, případně koučování v moderaci…
Jak procesy a funkce ovlivňují organizační strukturu podniku. Plánování pracovních činností k dosažení cílů podniku a uspokojení potřeb zákazníků…
Typy informací pro řízení každodenní činnosti a pro řízení ve střednědobém horizontu. Zdroje informací pro rozhodovací proces. Shromažďování informací…
Dlouhodobý rozvojový program je kombinací tréninku a individuálního koučinku. Zahrnuje 6 školících modulů a 12 hodin koučinku pro každého účastníka.…
MS Windows 98, MS Word 2000, MS Internet Explorer, MS Outlook Express Závěrečná zkouška: pohovor Certifikát: potvrzení
MS Windows 98, MS Word 2000, MS Outlook Express, MS Internet Explorer Závěrečná zkouška: pohovor Certifikát: potvrzení