- jak dát firmě tvář Naučte se, jak vytvořit firemní identitu a uvést ji do praxe. Co stojí za jednotnou image firmy, jejími kodexy chování a… |
Proč se přihlásit Tvorbu kancelářského prostoru za nás často zajišťují interiéroví architekti. Facility manažeři však musí být těmto architektům… |
Proč se přihlásit Čistota a uklizenost pracoviště významně ovlivňují pohodu pracovníků. Stížnosti na nekvalitní úklid jsou jedním z nejčastějších… |
Chcete posunúť svoje HR zručnosti na vyššiu úroveň? Akadémia pre personalistov je navrhnutá tak, aby poskytla účastníkom komplexný prehľad… |
Chcete posunúť svoje HR zručnosti na vyššiu úroveň? Akadémia pre personalistov je navrhnutá tak, aby poskytla účastníkom komplexný prehľad… |
Cíle kurzu Naučíte se, jak si připravit správnou strukturu obchodního jednání a následných schůzek. Dozvíte se, jak si domluvit setkání s vašimi… |
Cíle kurzu Reagujte adekvátně na situace vyvolané konfliktními zaměstnanci; nenechte se strhnout manipulací a emocemi. Osvojíte si konkrétní reakce na… |
Naučte se, jak dovést váš tým k úspěšné realizaci projektu Úspěch projektu závisí především na lidech, kteří se na něm podílejí. Poznejte, co musí umět… |
Objevte v sobě schopnosti lídra a využijte naplno potenciál svého týmu Jaký je rozdíl mezi manažerem a lídrem? K čemu mi může být leadership užitečný… |
Cíl semináře Cílem semináře je rozvinout u účastníků jejich emoční a pozorovací schopnosti. Naučit se uvědomovat si sebe sama, navazovat kontakty a… |
Cíl semináře „Když jste řečníkem, reflektory svítí jen na vás. Pokud jste ale moderátorem, stáváte se obsluhou reflektoru.“Rory Vaden V semináři… |
Obsah kurzu Cílem kurzu je představit controllingové metody a osvědčené techniky rozkrývající příčiny tvorby a spotřeby finančních zdrojů firmy, tvorbu… |
Obsah kurzu „Všechno, co musíte udělat, je rozhodnout se, co uděláte s časem, který vám zbývá.“ Gandalf z románu Pán prstenů Určeno pro všechny, kteří si… |
V kurze predstavíme štyri svety zákazníckej orientácie. Účastníci si osvoja zákaznícku orientáciu nie len ako vľúdnosť k zákazníkovi, ale aj omnoho… |
V kurze predstavíme štyri svety zákazníckej orientácie. Účastníci si osvoja zákaznícku orientáciu nie len ako vľúdnosť k zákazníkovi, ale aj omnoho… |
Pravidelně se setkáváme se situacemi, kdy jsme vystaveni nutnosti reagovat přiměřeně na chování druhých lidí. Jde o jednání jak s ostatními kolegy ve… |
Víte, co je vlastně zpětná vazba? Víte, k čemu slouží zpětná vazba? Proč je důležitá zpětná vazba? Máte nastaveny standardy hodnocení vaši lidí… |
Průvodce delegujícím stylem vedení a delegujícím rozhovorem - na příkladu oddělení back office: Manažer Jirka vás společně s mentorem Pavlem… |
Průvodce koučujícím stylem vedení a koučujícím rozhovorem - na příkladu oddělení back office: Manažer Jirka vás společně s mentorem Pavlem… |
Účastník tréninku prakticky bude trénovat vedení týmových schůzek na dálku, osvojí si tipy, triky a nástroje pro online porady, naučí… |
Účastník tréninku si ověři, jestli jim online svět přerostl přes hlavu, nebo si drží zdravou míru, dozví se, jak zvládat digitální přetížení… |
8 denní vzdělávací program je schválený ICF(64 hodin ACSTH) a je určen pro ty, kteří chtějí v budoucnu pracovat jako profesionální nebo interní… |
Ukázkou aplikované improvizace Vás bude provázet Simona Trávníčková (AKADEMIE). Pro majitele firem, ředitele a HR manažery. Jaké jsou přínosy… |
Ve video školení Nabidka, která opravdu prodává se dozvíte: Proč je většina obchodních nabídek tak nudná? Jak lidský mozek reaguje na vaše nabídky. Jak… |
Proč jsou změny důležité pro přežití firem? Změnit chování jednoho člověka je těžké. Změnit ho u 20 nebo u 200 je téměř nemožné, ale jde to. Chcete… |
Cieľ kurzu: · Naučiť sa ako zjednotiť tím a získať nový ťah na cieľ. · Získať podnetov pre formulovanie vízie svojho tímu. · Uvedomiť si dôležitosť… |
Vyberte ty, se kterými uspějete Rozklíčujete, kdo je nejvhodnější kandidát pro konkrétní pozici Zvýšíte výkonnost svých týmů Objevíte skryté… |
Využijte Big Data pro efektivní rozhodování Nebudete se muset spoléhat jen na intuici Získáte kvalitní podklady pro efektivní rozhodování… |
Úvod Dozvíte se, jak je například možné charakterizovat styl vedení změny. Podle hodnocení jednání manažerů v určitých situacích, specifikace… |
Úvod Jak usměrňovat úsilí lidí bez hierarchické autority? Jak sdílet metody a nástroje v útvarech jdoucích napříč firmou? Jak koordinovat aktivity a… |
MS PowerPoint, MS Publisher, online nástroje zdarma. Účastníci kurzu by měli mít funkční Google účet (kvůli přihlašování do aplikací, které jsou… |
Obsah semináře: spuštění programu, pojmenování dokumentu a jeho uložení první práce s textem vkládání textu z jiných programů či webových stránek základy… |
Jak se neuhnat a nezbláznit, techniky pro využití času a určování osobních i pracovních priorit. -rozbor a eliminace klíčových pojídačů času… |
Jak si uklidit ve vlastní hlavě a vybalancovat si sebevědomí - Jak se vidím já, jak mě vidí ostatní - Jak chci působit na ostatní… |
Tato varianta rekvalifikace rozšiřuje znalosti asistentek a asistentů o oblast daňové evidence a účetnictví. Po absolvování získají přehled o… |
Seznámí se základy marketingu, komunikace a naučí se zpracovat podnikatelský záměr. Obsah: · Obchodní, Občanský zákoník, Živnostenský zákon, Zákoník… |
Kurz je zaměřen na zvyšování efektivity manažerských činností. Účastníci získají odpovědi na otázky: Proč někteří lidé stihnou víc než ostatní? Jak… |
Účastníci kurzu se zdokonalí v praktických dovednostech, zlepší svou schopnost komunikovat změny a používat různé techniky vyjednávání podle aktuální… |
Vedoucí pracovník – Motivátor & Multiplikátor Profesionální jednání se zaměstnanci Vedoucí pracovník jako kouč Nástroje koučování |
Co je to Gender Mainstreaming? Konkrétní význam pro povolání Nástroje „gender analýzy“ Význam v každodenním životě Senzibilizace a reflexe Vlivy… |
Fluktuace – hrozba či příležitost? 1-2 dny Cíle kurzu: pochopení souvislostí fluktuace a managementu, poskytnutí nástrojů na „boj“ s fluktuací Metody… |
Koučink pro pokročiléDoporučeno 2 dny Cíle tréninku: „zabydlet“ se v koučinku, přirozené koučování, pokročilé koučování, případně koučování v moderaci… |
Jak procesy a funkce ovlivňují organizační strukturu podniku. Plánování pracovních činností k dosažení cílů podniku a uspokojení potřeb zákazníků… |
Typy informací pro řízení každodenní činnosti a pro řízení ve střednědobém horizontu. Zdroje informací pro rozhodovací proces. Shromažďování informací… |
Dlouhodobý rozvojový program je kombinací tréninku a individuálního koučinku. Zahrnuje 6 školících modulů a 12 hodin koučinku pro každého účastníka.… |
MS Windows 98, MS Word 2000, MS Internet Explorer, MS Outlook Express Závěrečná zkouška: pohovor Certifikát: potvrzení |
MS Windows 98, MS Word 2000, MS Outlook Express, MS Internet Explorer Závěrečná zkouška: pohovor Certifikát: potvrzení |
Effective Communication in Virtual Teams. Working and Cooperating in Virtual Teams. Facilitating Interactive Virtual Meetings. Techniques for… |
Tento kurz je určený komukoliv, kdo pracuje v sektoru informačních a telekomunikačních technologií. Kurz se věnuje konvergenci těchto dvou sektorů a… |
Kurz je určený pracovníkům v nejrůznějších marketingových pozicích a pracovníkům v oblasti reklamy a PR. Materiál jednotlivých lekcí je pečlivě vybrán… |