Kurz je koncipován jako 15-ti denní výuka rozdělená do čtyř měsíců (výuka probíhá vždy ve středu od 9:00 do 17:00) a zahrnuje celkem 120 výukových… |
Kurz je koncipován jako 15-ti denní výuka rozdělená do čtyř měsíců (výuka probíhá vždy ve středu od 9:00 do 17:00) a zahrnuje celkem 120 výukových… |
ÚVOD Jak v dnešní době získat a udržet zákazníka? Jak zefektivnit prodej? Manažeři volají po „upgradu“ a „restartu“ svých obchodníků. Jak jim znovu… |
TRÉNINK PAMĚTI Stává se Vám,že si nemůžete vybavit jméno obchodního partnera nebo jméno zapomenete už ve chvíli, kdy se Vám partner představuje… |
Neopakujte stejné chyby v procesu (analýza kořenových příčin (RCA), Poka Yoke, Ishikawa, ... Rychlé řešení problémů je zásadní v situacích, kdy jsou… |
Metody a nástroje pro stanovení objektivních časových norem. Součástí semináře je rozbor a normování ukázkových výrobních procesů. Řada organizací… |
Pro koho je určeno? Všem manažerům kvality, kteří si chtějí vyměnit své zkušenosti s ostatními, získat nové poznatky a diskutovat o přístupech… |
Pro koho je určeno? Současným či budoucím interním auditorům, kteří auditují systém managementu kvality ISO 9001 - a to nejen ve vlastních firmách… |
Víte, jak zaujmout a udržet pozornost účastníků na vašich školeních? Připravte se na intenzivní dva dny plné praktických tipů, osvědčených technik a… |
Cíle kurzu Získáte lepší orientaci ve vaší nové roli manažera. Odnesete si základní informace o manažerské práci. Naučíte se některým nezbytným… |
Cíle kurzu Natrénujete techniky, které vám pomohou k rychlejšímu přečtení a hlavně pochopení i dlouhých textů. Již v průběhu semináře zjistíte, jaké… |
Naučte se řídit svůj čas, plánujte efektivně své úkoly a zbavte se stresu Váš diář praská ve švech, práce přibývá a vy nevíte, do čeho se pustit dřív… |
Cíl semináře Cílem semináře je rozvinout u účastníků jejich emoční a pozorovací schopnosti. Naučit se uvědomovat si sebe sama, navazovat kontakty a… |
Cíl semináře „Když jste řečníkem, reflektory svítí jen na vás. Pokud jste ale moderátorem, stáváte se obsluhou reflektoru.“Rory Vaden V semináři… |
Obsah kurzu Zpětná vazba je klíčem k vlivu. Denně ji dáváme i dostáváme – od nadřízených, kolegů, podřízených. Někdy jen prolétne kolem našich uší… |
Obsah kurzu Určeno pro vedoucí pracovníky skladů výrobních a obchodních podniků.Cílem kurzu je aktualizovat a rozšířit znalosti nezbytné pro výkon… |
V kurze predstavíme štyri svety zákazníckej orientácie. Účastníci si osvoja zákaznícku orientáciu nie len ako vľúdnosť k zákazníkovi, ale aj omnoho… |
V kurze predstavíme štyri svety zákazníckej orientácie. Účastníci si osvoja zákaznícku orientáciu nie len ako vľúdnosť k zákazníkovi, ale aj omnoho… |
Pravidelně se setkáváme se situacemi, kdy jsme vystaveni nutnosti reagovat přiměřeně na chování druhých lidí. Jde o jednání jak s ostatními kolegy ve… |
Víte, co je vlastně zpětná vazba? Víte, k čemu slouží zpětná vazba? Proč je důležitá zpětná vazba? Máte nastaveny standardy hodnocení vaši lidí… |
Průvodce delegujícím stylem vedení a delegujícím rozhovorem - na příkladu oddělení back office: Manažer Jirka vás společně s mentorem Pavlem… |
Průvodce koučujícím stylem vedení a koučujícím rozhovorem - na příkladu oddělení back office: Manažer Jirka vás společně s mentorem Pavlem… |
Účastník tréninku prakticky bude trénovat vedení týmových schůzek na dálku, osvojí si tipy, triky a nástroje pro online porady, naučí… |
Účastník tréninku si ověři, jestli jim online svět přerostl přes hlavu, nebo si drží zdravou míru, dozví se, jak zvládat digitální přetížení… |
8 denní vzdělávací program je schválený ICF(64 hodin ACSTH) a je určen pro ty, kteří chtějí v budoucnu pracovat jako profesionální nebo interní… |
Ukázkou aplikované improvizace Vás bude provázet Simona Trávníčková (AKADEMIE). Pro majitele firem, ředitele a HR manažery. Jaké jsou přínosy… |
Ve video školení Nabidka, která opravdu prodává se dozvíte: Proč je většina obchodních nabídek tak nudná? Jak lidský mozek reaguje na vaše nabídky. Jak… |
Proč jsou změny důležité pro přežití firem? Změnit chování jednoho člověka je těžké. Změnit ho u 20 nebo u 200 je téměř nemožné, ale jde to. Chcete… |
Cieľ kurzu: · Naučiť sa ako zjednotiť tím a získať nový ťah na cieľ. · Získať podnetov pre formulovanie vízie svojho tímu. · Uvedomiť si dôležitosť… |
Vyberte ty, se kterými uspějete Rozklíčujete, kdo je nejvhodnější kandidát pro konkrétní pozici Zvýšíte výkonnost svých týmů Objevíte skryté… |
Využijte Big Data pro efektivní rozhodování Nebudete se muset spoléhat jen na intuici Získáte kvalitní podklady pro efektivní rozhodování… |
Úvod Dozvíte se, jak je například možné charakterizovat styl vedení změny. Podle hodnocení jednání manažerů v určitých situacích, specifikace… |
Úvod Jak usměrňovat úsilí lidí bez hierarchické autority? Jak sdílet metody a nástroje v útvarech jdoucích napříč firmou? Jak koordinovat aktivity a… |
Cíle školení: Obsah školení: Komunikační dovednosti jako klíčový nástroj mistra co říkám, jak to říkám a čím to říkám Empatie - vcítění se do pozice… |
MS PowerPoint, MS Publisher, online nástroje zdarma. Účastníci kurzu by měli mít funkční Google účet (kvůli přihlašování do aplikací, které jsou… |
Jak se neuhnat a nezbláznit, techniky pro využití času a určování osobních i pracovních priorit. -rozbor a eliminace klíčových pojídačů času… |
Jak si uklidit ve vlastní hlavě a vybalancovat si sebevědomí - Jak se vidím já, jak mě vidí ostatní - Jak chci působit na ostatní… |
Tato varianta rekvalifikace rozšiřuje znalosti asistentek a asistentů o oblast daňové evidence a účetnictví. Po absolvování získají přehled o… |
Seznámí se základy marketingu, komunikace a naučí se zpracovat podnikatelský záměr. Obsah: · Obchodní, Občanský zákoník, Živnostenský zákon, Zákoník… |
Kurz je zaměřen na zvyšování efektivity manažerských činností. Účastníci získají odpovědi na otázky: Proč někteří lidé stihnou víc než ostatní? Jak… |
Účastníci kurzu se zdokonalí v praktických dovednostech, zlepší svou schopnost komunikovat změny a používat různé techniky vyjednávání podle aktuální… |
Vedoucí pracovník – Motivátor & Multiplikátor Profesionální jednání se zaměstnanci Vedoucí pracovník jako kouč Nástroje koučování |
Co je to Gender Mainstreaming? Konkrétní význam pro povolání Nástroje „gender analýzy“ Význam v každodenním životě Senzibilizace a reflexe Vlivy… |
Fluktuace – hrozba či příležitost? 1-2 dny Cíle kurzu: pochopení souvislostí fluktuace a managementu, poskytnutí nástrojů na „boj“ s fluktuací Metody… |
Koučink pro pokročiléDoporučeno 2 dny Cíle tréninku: „zabydlet“ se v koučinku, přirozené koučování, pokročilé koučování, případně koučování v moderaci… |
Jak procesy a funkce ovlivňují organizační strukturu podniku. Plánování pracovních činností k dosažení cílů podniku a uspokojení potřeb zákazníků… |
Typy informací pro řízení každodenní činnosti a pro řízení ve střednědobém horizontu. Zdroje informací pro rozhodovací proces. Shromažďování informací… |
Dlouhodobý rozvojový program je kombinací tréninku a individuálního koučinku. Zahrnuje 6 školících modulů a 12 hodin koučinku pro každého účastníka.… |
MS Windows 98, MS Word 2000, MS Internet Explorer, MS Outlook Express Závěrečná zkouška: pohovor Certifikát: potvrzení |
MS Windows 98, MS Word 2000, MS Outlook Express, MS Internet Explorer Závěrečná zkouška: pohovor Certifikát: potvrzení |