Komunikační a prezentační dovednosti

Komunikační a prezentační dovednosti - Výpis školení a kurzů na míru

Výpis 150 - chcete vidět všech 45329 kurzů zaregistrujte se
Cíl: Zvýšení schopnosti samostatně a kvalitně vykonávat každodenní pracovní úkoly asistenta/ky, organizovat svoji práci, aktivně přispívat k vytváření…
Cíl: Seminář napomáhá lépe pochopit pravidla komunikace, ať již verbální či neverbální. Prostřednictvím praktického nácviku umožňuje zdokonalit Vaše…
Cíl: Využívat maximálně výhod, které telefonická komunikace nabízí, naučit se pracovat se svým hlasem, plánovat a vyhodnocovat efektivitu hovorů. Obsah…
Určeno pro pracovníky, kteří vystupují na veřejnosti, prezentují výsledky své práce, projekty či výrobky, které chtějí prodat. Cíl: Seminář je…
Cíl: Seznámit účastníky se zásadami vedení telefonického rozhovoru, umění jasného a stručného vyjadřování. Obsah: * Zásady komunikace * Složky…
Transakční analýza (TA) odhaluje tajemství, proč se chováme, jak se chováme. Její znalost se hodí manažerům, vedoucím, obchodníkům, ale i členům…
Učení lze definovat jako změnu v chování vyplývající ze zkušenosti. Oproti jiným živočichům je téměř všechno naše chování naučené spíše než…
Všeobecně se uznává, že asi z 80% se o výsledné jakosti produktu rozhoduje už v předvýrobních etapách a díky tomu se odpovědnost za osud jakosti a tím…
Jako komunikační styl a strategie se asertivita liší od agrese i pasivity. Pro rozlišení těchto tří konceptů je důležité pochopit, jak se chovají ke…
„Každého z nás koneckonců zaměstnává zákazník“ Proč Dnes se už žádná organizace, která chce být konkurenční, neobejde bez konceptu interního či…
Proč Řešení problému patří mezi základní manažerské kompetence, která se výrazně podílí na  efektivitě manažerské práce. Cíl programu Program odpoví na…
Proč Smyslem je vstřebat pravidla společenského protokolu a cítit se přirozeně, uvolněně jako v prostředí sobě důvěrně známém. Cíl programu Osvojit si…
Nabízíme Vám kurz šitý přímo na míru týkající se zákoníku práce: - zákoník práce pro začátečníky i pokročilé, - vybraná témata zákoníku práce,…
Nabízíme Vám kurz šitý přímo na míru ze školské oblasti: - školský zákon včetně novely, - tvorba klimatu ve škole, - komunikace s rodiči,…
Nabízíme Vám kurz šitý přímo na míru z oblasti rozvoje osobnosti:  - manažerské pohovory a hodnocení zaměstnanců, - vedení a motivace lidí, - jak…
O CO SE JEDNÁ? Workshop zaměřený na kreativní uchopení aktuálního tématu vaší společnosti. Povedeme vás k přetrvávající změně. WORKSHOP JE URČEN PRO…
  Komplexní akademie manažerských dovedností (nejen) pro mistry   programy šité na míru s ohledem na specifika vedení lidí ve výrobě a na realitu…
  Projekt 4MOTION – certifikovaná akademie rozvoje klíčových obchodních dovedností   ‒   jedinečný komplexní program poskytující ucelený přehled…
   Komplexní rozvojové programy klíčových manažerských kompetencí (i pro talenty)   ‒   rozvojové programy pro talenty a všechny úrovně managementu…
Firemní kurzy Naše jazyková škola realizuje firemní výuku od roku 1992: spolupracujeme jak s velkými firmami, v nichž administrujeme skupinové i…
Firemní kurzy Naše jazyková škola realizuje firemní výuku od roku 1992: spolupracujeme jak s velkými firmami, v nichž administrujeme skupinové i…
Firemní kurzy Naše jazyková škola realizuje firemní výuku od roku 1992: spolupracujeme jak s velkými firmami, v nichž administrujeme skupinové i…
Cílem programu je seznámit manažery s různými druhy pohovorů s podřízenými a přiblížit jim jejich význam v manažerské komunikaci. Hlavní témata…
Enneagram je unikátní systém poznání osobnosti nabízí efektivní změnu k růstu kvality života nabízí pochopení svých návyků na úrovni myšlení…
Program je postaven na celostním vedení člověka, je zaměřený na proces dlouhodobého osobnostního rozvoje leadera. Rozvíjet a tvořit svou osobnost…
Nemluví následující příběh tak trochu také o vás a vašich týmech? Jednou jsme měli s jedním klientem schůzku. Jak jinak než k jeho potřebám. Jeho…
Znáte základní principy profesionální komunikace? Umíte je aplikovat? Chcete se naučit odolávat manipulacím a zvládat náročné situace? Cílem tréninku…
Chcete se s ostatními dohodnout a ne vždy je to snadné? Při tréninku rozměníme komunikaci na drobné: oddělíme asertivitu od manipulace. Naučíme vás…
Cílem tréninku je uvědomit si, co vše zahrnuje kvalitní služba zákazníkovi a osvojit si techniky a postoje úspěšné profesionální komunikace. Trénink…
Máte chuť získat základní informace k přípravě a vedení hodnotícího pohovoru? Chcete se dozvědět, co konkrétního se účastníkům daří a v čem by se…
Chcete zabezpečit bezkolizní komunikaci, zesílit důvěru a podnítit loajalitu k Vaší společnosti? Zvýšit motivaci, odpovědnost a tvořivost zaměstnanců…
Chcete výrazně zlepšit akceschopnosti jednotlivců i pracovních skupin? Vyzvat ke změně způsobu komunikace a přijetí organizačních změn a podnítit…
Efektivní komunikace je těžko uchopitelný a přitom velice mocný nástroj, ať už v pozitivním či negativním smyslu. Nejvíce komunikace mezi lidmi v…
Každý ty situace známe. Musíme partnerům představit naši společnost, zákazníkům nový výrobek či službu, kolegům očekávání společnosti a výsledky,…
Vzdělávací centrum HP / HP Education Services se zapsalo do povědomí svých klientů širokou nabídkou technických kurzů určených především pracovníkům…
8 denní vzdělávací program je schválený ICF(64 hodin ACSTH) a je určen pro ty, kteří chtějí v budoucnu pracovat jako profesionální nebo interní…
Jeden den v měsíci se zastavíme a s nadhledem budeme věnovat pozornost skupinám, týmům a firemním systémům. Získáte inspiraci jak zacházet s různými…
Když přichází dobrý řemeslník, přináší si svůj kufřík s nástroji a ví, co s nimi. Co má za nástroje v kufříku manažer? Co potřebuje vnímat a nad čím…
Cílem kurzu je seznámit posluchače s povahou, posláním a základními úkoly managementu v korporaci. Obsah kurzu   Vymezení základních pojmů…
Cílem kurzu je ukázat posluchačům ucelený pohled na veškeré oblasti související s přípravou marketingových a komunikačních strategií, vymezit základní…
Cílem kurzu je seznámit posluchače s významem firemní kultury pro výkonnost organizace, s jejími hlavními principy i se zásadami její tvorby a řízení…
Náplň Tento dlouhodobý kurz splňuje mezinárodní standardy pro certifikovaný výcvik v koučování a právě prochází procesem akreditace v České asociaci…
Cíle osvojit si asertivní styl komunikace, který slouží  k tomu, aby vztahy s ostatními byly otevřenější naučit se řešit mezilidské situace na…
Cíle seznámit s pojmem empatie a s možností jejího využití v mezilidských vztazích umět rozlišit zdroje, které můžeme použít pro zpracování stupňů…
Chcete umět vést rozhovory a jednání tak, aby byly efektivní, směřovaly k cíli a praktickým výstupům? Absolvujte třídenní Akademii facilitace…
***Autorizace MPSV pro profesní kvalifikace NSK*** Zájemci se mohou účastnit veřejného kurzu (denní nebo odpolední,  max. 6 osob/skupinu, aktuální…
Komunikace je základem té správné spolupráce. Komunikace je jedinou cestou, jak porozumět ostatním a jak jim předat své myšlenky. Mnohdy se však…
Pravidelně se setkáváme se situacemi, kdy jsme vystaveni nutnosti reagovat přiměřeně na chování druhých lidí. Jde o jednání jak s ostatními kolegy ve…
Dost často se dostáváme do situace, kdy máme ostatním představit své myšlenky a přesvědčit je. Představovat vlastní produkt či službu nebo prezentovat…
Otázky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci jsou obecně upraveny Zá- koníkem práce (Zákon č. 262/2006 Sb.). Ten ukládá celou řadu povinností a…