Řízení IT služeb - ITIL/ITSM

Počítačové a IT kurzy
Upřesnit
Zvolit jazykovou školu
Vybrané: vše v

Výpis jazykových kurzů na míru

Výpis 150 - chcete vidět všech 75351 kurzů zaregistrujte se
Kurz poskytuje úvod do problematiky poskytování IT služeb v době digitální transformace prostřednictvím “Service Value System". Nová verze ITIL4…
Kurz poskytuje úvod do problematiky poskytování IT služeb v době digitální transformace prostřednictvím “Service Value System". Nová verze ITIL4…
Description The course focuses on the transformation of demand into value through IT services (interaction between service providers and their…
Description The course focuses on the transformation of demand into value through IT services (interaction between service providers and their…
Nejnovější moduly založené na praxi poskytují kratší a flexibilnější školení s možností moduly kombinovat, kombinovat a spojovat. Manažerská praxe je…
Nejnovější moduly založené na praxi poskytují kratší a flexibilnější školení s možností moduly kombinovat, kombinovat a spojovat. Manažerská praxe je…
Cíle kurzu - Přemýšleli jste někdy jak vybudovat moderní datové centrum? VXLAN EVPN je jeden z celosvětově nejčastěji používaných způsobů. Jedná se o…
Cíle kurzu - Tento kurz rozvíjí znalosti získané v kurzu DC BASIC VXLAN se zaměřením na pokročilá témata jako je propojování datových center pomocí…
Description The adoption of ITIL as the most widely used guidance in the world on IT and service management continues with ITIL 4. It ensures…
Tento kurz zahrnuje klíčová témata, jako je SLA dizajn, řízení více dodavatelů, komunikace, řízení vztahů, návrh CX a UX, mapování cesty zákazníka a…
Tento 3-denní kurz je navržen tak, aby účastníci získali kompletní znalosti metodiky PRINCE2 Agile®. Kurz vás připraví na zkoušku k získání…
Pojďte nalézt cesty ke konzistentní a kontinuální marketingové komunikaci s respektem k identitě značky, jejímu stylu komunikace a k její strategii.…
Desítky praktických ukázek využití umělé inteligence. Přeskočíte teoretické detaily a skočíte rovnou do praxe. Ukážete si nástroje, které vám…
Bestseller Detaily a objednání online kurzu (po registraci) naleznete na výpisu kurzu na Udemy.com.
Kurz poskytuje úvod do problematiky poskytovania IT služieb v dobe digitálnej transformácie prostredníctvom "Service Value System". Nová verzia ITIL4…
Kurz poskytuje úvod do problematiky poskytovania IT služieb v dobe digitálnej transformácie prostredníctvom "Service Value System". Nová verzia ITIL4…
Cíle kurzu - Přemýšleli jste někdy jak vybudovat moderní datové centrum? VXLAN EVPN je jeden z celosvětově nejčastěji používaných způsobů. Jedná se o…
Kurz obsahuje výklad problematiky nejnovější verze ITIL® 4, renomovaného rámce pro řízení IT služeb. Cílem kurzu je ukázat posluchačům, jak mohou být…
½ denní přehledový kurz DevOps je koncept, jehož název je zkratkou ze slov „Development“ a „Operations“, definovaný jako evoluce myšlenek agilního…
Pro koho je kurz určen: Vedoucí týmu, Project manager, vývojáři, testeři Kurz vede: Certified Product Owner lektor. Počet účastníků: 5-10Vzdělávací cíle…
Pro koho je kurz určen: Vedoucí týmu, Project manager, vývojáři, testeři kteří Agilní metody a Scrum používají a mají s agilními metodami zkušenosti. …
Základní principy a příprava na certifikaci - ITIL3 Délka kurzu: 3 dny Cíle kurzu: Prostřednictvím školení ITSM podle knihovny ITIL® Best Practice…
V rámci tohoto semináře budou účastníci seznámeni se základní koncepcí správy služeb IT, s cíly a výhodami této koncepce, s důvody pro zavedení ITSM a…
Cílem tohoto několikadenního semináře je seznámit posluchače s knihovnou nejlepších praktik pro správu služeb IT - ITIL, s jednotlivými publikacemi…
Cílem kurzu Professional Scrum Master (PSM) je poskytnout účastníkům hlubší porozumění metodologii Scrum a roli Scrum Mastera v agilním vývoji…
Kurz poskytuje úvod do problematiky poskytování IT služeb v době digitální transformace prostřednictvím “Service Value System". Nová verze ITIL4…
Kurz poskytuje úvod do problematiky poskytování IT služeb v době digitální transformace prostřednictvím “Service Value System". Nová verze ITIL4…
Popis kurzu Naučte se ITIL 4 Foundation prakticky a poznejte osvědčené postupy pro řízení IT služeb. Kurz je ideální přípravou na certifikační zkoušku…
Popis kurzu Kurz se zaměřuje na transformaci poptávky v hodnotu prostřednictvím IT služeb (interakce mezi poskytovateli služeb a jejich zákazníky…
Kurz se skládá z interaktivní výuky, která zahrnuje přednášky lektora a praktické úlohy. Výsledkem je dobrá informovanost studenta a pochopení…
Kurz se skládá z interaktivní výuky, která zahrnuje přednášky lektora a praktické úlohy. Výsledkem je dobrá informovanost studenta a pochopení…
Cíle kurzu Cílem tohoto kurzu je seznámit účastníky se novou generací mobilních 5G. Studenti se naučí novinky v sytému 5 G jako je kompletní nová…
Kurz Digitalizace managementu IT služeb s ITIL® 4 poskytuje úvod do moderního řízení IT služeb se zvláštním zaměřením na digitalizaci a optimalizaci…
ITIL® je nejznámější soubor osvědčených postupů pro implementaci IT Service Managementu na světě. ITIL® verze 4 zavádí IT Service Management optikou…
Desítky praktických ukázek využití umělé inteligence. Přeskočíte teoretické detaily a skočíte rovnou do praxe. Ukážete si nástroje, které vám…
Pojďte nalézt cesty ke konzistentní a kontinuální marketingové komunikaci s respektem k identitě značky, jejímu stylu komunikace a k její strategii.…
Ethical Hacking Penetration Testing Detaily a objednání online kurzu (po registraci) naleznete na výpisu kurzu na Udemy.com.
Cíle kurzu - Tento kurz rozvíjí znalosti získané v kurzu DC BASIC VXLAN se zaměřením na pokročilá témata jako je propojování datových center pomocí…
Délka kurzu: 1 den Pozice: Ředitel, Project manager, vedoucí týmu či skupinky vývojářů či testerů. Místo: Praha 5 Počet účastníků: 5-10 Cena za kurz: 7…
Délka kurzu: 1 den Pozice: Ředitel, Project manager, vedoucí týmu či skupinky. Místo: Praha 5 Počet účastníků: 5-10 Cena za kurz: 8 600,- Kč bez DPH. V…
V rámci tohoto kurzu budou účastníci seznámeni se základními pravidly pro realizaci a řízení projektů v prostředí IT, se základní terminologií…
Cílem tohoto školení je seznámit posluchače s klíčovými aktivitami, pravidly a doporučeními pro realizaci a řízení projektů v prostředí IT…
Kurz poskytuje úvod do problematiky poskytování IT služeb v době digitální transformace prostřednictvím “Service Value System". Nová verze ITIL4…
Popis kurzu Kurz se zaměřuje na transformaci poptávky v hodnotu prostřednictvím IT služeb (interakce mezi poskytovateli služeb a jejich zákazníky…
Description The course provides professionals with a practical and strategic method for planning and providing continuous improvement with the…
Modul ITIL Specialist: Acquiring & Management Cloud Services je určen pro každého, kdo vyžaduje od dodavatele neutrální a uživatelsky orientované…
Účelem kvalifikace ITIL 4 Acquiring and Management Cloud Services je poskytnout kandidátům osvědčené postupy, jak používat schopnosti nabízené cloudem…
Tímto kurzem začíná vaše cesta k získání titulu ITIL® Managing Professional. Získáte přehled, který vám umožní integrovat různé hodnotové toky a…
PRINCE2® je celosvětově nejpoužívanější a nejuznávanější metoda řízení projektů, která poskytuje základní informace pro řízení jakéhokoli projektu…