URČENO obchodníkům, podpoře obchodu, telefonním operátorům PŘÍNOS zlepšení komunikačních dovedností a umění efektivně vést telefonické hovory … |
Umíte se dostatečně prosadit, přesvědčit o svých kvalitách? Nepokulhává vaše sebeprezenatce za vašimi schopnostmi - nebrzdí vaši kariéru? Mnohdy… |
Prihláste sa na kurz „Zvládnutie náročných zákazníkov“ a zdokonaľte svoje schopnosti efektívne riešiť požiadavky a problémy zákazníkov s… |
Prihláste sa na kurz „Zvládnutie náročných zákazníkov“ a zdokonaľte svoje schopnosti efektívne riešiť požiadavky a problémy zákazníkov s… |
Efektivně pracovat neznamená dělat víc. Znamená to dělat správné věci. V práci je vždycky víc úkolů než času. Školení je určeno pro všechny, kdo se… |
Vyjednávání ovlivňuje všechny aspekty našich životů. Vyjednáváme v obchodě, v práci, se svými přáteli, rodinnými příslušníky, sousedy. Přesto většina… |
Obsah kurzu Určeno pro: Obchodníky, obchodně – technické zástupce, obchodní reprezentanty a další zájemce, kteří jsou zodpovědní rozvíjení obchodní… |
Obsah kurzu Moto kurzu: „Pokud ze sebe uděláme ovci, vlci nás sežerou.“ Vyjednávání se zákazníky řádově většími, než je ta naše, často vedou k porážce… |
1. SEBEPREZENTACE - jak se umět prodat Absolventi kurzu: zdokonalí se v technikách sebeprezentace dozví se, jak přesvědčit o svých kvalitách… |
® INDIVIDUÁLNÍ VÝUKA, TRÉNINK A KONZULTACE Individuální výuka, poradenství a konzultace jsou nejefektivnější formou práce lektora s… |
Školenie „INCOTERMS 2020 v praxi“ je navrhnuté tak, aby ste získali komplexné vedomosti a praktické zručnosti potrebné na správne využívanie pravidiel… |
Školenie „INCOTERMS 2020 v praxi“ je navrhnuté tak, aby ste získali komplexné vedomosti a praktické zručnosti potrebné na správne využívanie pravidiel… |
Mistr je klíčovým článkem mezi vedením společnosti a zaměstnanci. Jeho schopnost efektivně komunikovat, vést a motivovat tým přímo ovlivňuje pracovní… |
Tento seminář je určen každému, kdo chce zlepšit své komunikační dovednosti v osobním i pracovním životě, včetně jednání s klienty a zákazníky. … |
Obsah kurzu Určeno pro: Obchodníky, obchodně – technické zástupce, obchodní reprezentanty atd., kteří jsou zodpovědní za rozvoj obchodní spolupráce se… |
Obsah kurzu Chtěli byste lépe rozumět lidem kolem sebe a efektivněji je ovlivňovat? Osobnostní typologie MBTI vám umožní porozumět tomu, jak různí lidé… |
3 MODULOVÝ TRÉNINK PROFESIONÁLNÍ TELEFONICKÉ KOMUNIKACE PRO CALL CENTRA, ZÁKAZNICKÝ SERVIS, KLIENTSKÉ LINKY Jak vám mohu pomocííí? Tak tohle jistě… |
Komunikační dovednosti a schopnost přesvědčovat jsou zcela zásadní pro manažery a obchodníky. Záleží vám na kvalitě vaší komunikace? Chcete působit na… |
Program semináře: Asertivita je klíčová dovednost, která umožňuje jasně a sebevědomě vyjadřovat své názory, potřeby a hranice, aniž by docházelo ke… |
Vedete menší či větší pracovní kolektiv a chcete, aby Vaši lidé pracovali samostatně, efektivně a nesli odpovědnost za vlastní výkon? Potřebujete čas… |
Obsah kurzu Určeno pro manažery, obchodníky, pracovníky klientského servisu, reklamačních oddělení a každého, kdo se při řešení pracovních povinností… |
Obsah kurzu Kurz je zaměřen na zlepšení marketingových a obchodních dovedností, které jsou pro úspěch v obchodě nezbytné. Účastníci se naučí, jak… |
Je pro vás vystoupení na veřejnosti noční můrou? Obáváte se prezentací, vystoupení na poradě, před nadřízenými nebo při zkoušce? Stresuje vás mluvit… |
CÍL Získat či zdokonalit praktické dovednosti pro předvedení přesvědčivé prezentace a efektivního vystoupení před auditoriem, posílit statut a jistotu… |
Cílem semináře je objasnit podstatu asertivního jednání, zmapovat a zvládnout vlastní asertivní styl jednání, zdokonalit schopnost lépe hájit a… |
Cílem kurzu je představit hlavní principy efektivní stylizace textu se zvláštním zřetelem k úřední a obchodní praxi. Vychází z přesvědčení, že při… |
Obsah kurzu Moto kurzu: „Od podavače k prodavači.“ Určeno pro: Prodavače, prodejce, vedoucí prodejen, regionální manažery v maloobchodě. Cíl: Seznámit… |
Obsah kurzu Pro koho: Obchodní zástupce, manažery pro klíčové zákazníky, prodejce a vyjednavače, kteří vyjednávají nebo chtějí vyjednávat s velkými… |
Kam dát a kam nedat čárku, jak je to s velkými písmeny, je „by jste" správně? Říká Váš text opravdu to, co chcete, aby říkal? A říká to dostatečně… |
Telefonická komunikace je důležitou součástí prodeje, péče o klienty i vizitka firmy. Potřebujete prodávat po telefonu nebo oslovit "studené… |
Cílem kurzu je představit hlavní principy efektivní stylizace textu se zvláštním zřetelem k úřední a obchodní praxi. Vychází z přesvědčení, že při… |
Seminář je určen pro asistentky a sekretářky, které chtějí zlepšit své dovednosti v oblasti komunikace, etikety a profesionálního servisu. Pod vedením… |
Obsah kurzu Určeno pro: Kurz je určen pro ty, kteří již znají základy asertivního způsobu komunikace a cítí potřebu dalšího zdokonalení ve využívání… |
Obsah kurzu Prezentování online může být výzvou, ale s vhodnými technikami můžete své vystoupení proměnit v nezapomenutelný zážitek. Naučte se, jak… |
Efektivní telefonická komunikace v obchodě je důležitou součástí prodeje a marketingu a konkurenční výhodou. Umět dobře telefonovat neznamená jen… |
PRAKTICKÝ TRÉNINK PRÁCE S HLASEM A MLUVENÉHO PROJEVU - opravdová RÉTORIKA! Komunikace je základem všech jednání a lépe v ní uspěje ten, kdo umí díky… |
Cítíte se být ohroženi stresem a vyhořením? Potýkáte se s množstvím úkolů a náročných situací a stále častěji máte pocit, že „takhle už to prostě dál… |
Všichni můžeme žít spokojený život a dosáhnout svých životních cílů. Na naší cestě se nám někdy objeví překážky, které musíme překonat. Jaké jsou to… |
Obsah kurzu Určeno pro pracovníky, kteří v rámci své profese uzavírají smlouvy v obchodních vztazích. Kurz vedený JUDr. Tomášem Ptáčkem se zaměřuje na… |
Obsah kurzu Určeno pro všechny, kteří již mají s vyjednáváním zkušenosti, ale potřebují se v něm dále zdokonalovat. Cílem je získat znalosti a návyky… |
OBCHODOVÁNÍ A KOMUNIKACE S ČÍŇANY, JAPONCI, KOREJCI - multikultura, jednání a komunikace s cizinci Obchodujete s Čínou, Japonskem, Koreou… |
Co vlastně zákazníci chtějí? Jak je správně oslovit a neprodávat jen cenou? Akvizice, psychologie zákazníka, význam ceny, jak nabízíme, vliv myšlení… |
Obsah vzdělávacího programu:Obecně k syndromu vyhoření, příznaky, specifika 1) potřeby jednotlivce versus potřeby kolektivu2) hodnoty a motivace jako… |
Telefonujete stávajícím nebo potenciálním klientům/obchodním partnerům a sjednáváte s nimi schůzky po telefonu? Je součástí Vaší práce akvizice nových… |
Obsah kurzu Určeno pro pracovníky realizující dovozy a vývozy zboží příp. celní deklaranty, kteří potřebují získat informace o souvislostech celních… |
Telefonická komunikace je důležitou součástí péče o klienty, prodeje a vizitka firmy. Telefonujete s klienty a reprezentujete svoji společnost a při… |
Mistr je klíčovým článkem mezi vedením společnosti a zaměstnanci. Jeho schopnost efektivně komunikovat, vést a motivovat tým přímo ovlivňuje pracovní… |
Komu je kurz určen: Kurz je určen všem, kteří se chtějí naučit zásadám správné prezentace a umění jak zvládat trému. Přínos kurzu: Účastníci kurzu se učí… |
„Každý je génius. Ale pokud budete posuzovat rybu, podle její schopnosti vylézt na strom, bude celý svůj život žít s vědomím, že je neschopná“… |